Takuukuittien keskitys

Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Ollaan ideoimassa palvelua, joka kokoaa kaikki takuukuitit yhteen appiin/palveluun. Nyt kaipaamme dataa kuluttajilta, jotta voimme myydä tätä ideaa yrityksille. Iso kiitos etukäteen vastauksistasi!

EDIT: Linkki poistettu ja alku yliviivattu.

Kiitoksia io-techiläiset, teidän avulla saatiin kiva pöhinä tähän tapahtumaan ja viikonloppuun. Voittoa ei irronnut, mutta hauskaa oli. Shoutout receipt herolle joka oli jo idean toteuttanut, saatiin koutsilta tietää tästä 30min ennen pitchaus-kisaa. (itse en huomannut kommenteissa sitä tarpeeksi....)

Kyseessä oli IDEA JKL, jos jotakuta kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Tämmösiä on jo.
Kerrotko vielä tarkemmin?
Otat kuvan ja lataat google driveen "takuukuitit" kansioon. Thats it.
Arvelinkin että io-tech ihmiset tekee näin. Suurin osa kuluttajista ei kuitenkaa ole näppäriä tämmösissä asioissa.


Vielä kontekstina, tää on ideointia, ei vielä oikea yritys. Nyt vain on tarkoituksena kerätä dataa kuluttajilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Eikös app storet ole täynnä kaiken maailman kuittisäilöjä ja skannereita?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
583
Ei siihen nyt kummoinen bittinikkari tarvitse olla, että minimissään räpää kuvan siitä kuitista joka synkkautuu automaattisesti palvelimelle.
Isolla osalla yrityksistä taas on jo jokin systeemi johon kerätään tiedot asiakkaan ostoista, esim. kodinelektroniikka puljut kysyy aina isommissa hankinnoissa asiakkaan tietoja vaikka maksaisi käteisellä. Lidlillä ja S-putiikeilla on sähköiset kuitit omissa kanta-asiakassysteemeissään, K-kaupoista en tiedä, mutta jäähän sielläkin ainakin plussakortin tietoihin jotakin ostoksista jne... Joten tuskin ovat halukkaita yrityksetkään maksamaan kuittisäilöstä ulkopuoliselle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 139
Sikäli kyllä kiinnostaa että en ole koskaan ajatellut asiaa, tunnistin heti tarpeen ja kiinnostuin. Mulla hukkuu kuitit. Vaikka ottais kuvan.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 406
Ei tule mieleen juurikaan tavaroita kotoa jotka olisi ostettu niin ettei kuittia ole myyjän järjestelmässä, sähköpostissa tai jossain apissa (kuten S-Ryhmällä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 423
Tosiaan suurin osa kuiteista taitaa olla jo tuotteen myyneen firman järjestelmässä tai sähköpostissa. Lisäksi kun nykyään on niin helppo räpsäistä kännykameralla kuva kuitista ja kuva automaagisesti synkkautuu johonkin pilveen. Ja vieläpä kun vastaavia kuittien arkistointipalveluita on jo olemassa 100 ja 1 kappaletta.

Ainoan hyödyn näkisin sellaisella palvelulla että ihan kaikki (siis oikeasti kaikki) takuukuitit menisivät yhteen palveluun mutta tuollaisen toteuttaminen on aikalailla mahdotonta kun pitäisi saada tuohon palveluun järjestettyä interfacet käytännössä kaikkiin maailman takuunalaista tavaraa myyviin firmoihin. Heti kun yksikin vähän isompi firma puuttuu niin tuolta palvelulta katoaa se perimäinen idea. Ja tosiaan noiden kuittien pitäisi mennä automaattisesti tuohon palveluun, itselleni ainakin olisi lisävaivaa jos joutuisi erikseen skannailemaan / kuvailemaan kuitteja erikseen johonkin järjestelmään.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Joo, kuten arvasinkin, näppärä ihminen ei moiselle palvelulle näe tarvetta. Idea on juurikin saada yritykset, kauppiaat yms mukaan jolloin kuluttajan ei tarvitse tehdä käytännössä mitään. Kuluttaja näkisi yhden palvelun kautta KAIKKI takuukuitit ja -todistukset. Itseä henkilökohtaisesti kyrpii se, että kuitit on hajallaan eri palveluissa, tykkäisin että kaikki olisi yhdessä paikassa ja siitä tämä idea lähti. Olen siis tällä hetkellä osallistumassa tällä idealla yritysideatapahtumaan joka kestää tämän ja huomisen, huomenna nämä ideat pitchataan tuomaristolle ja tämä idea on ollut minulla pitempään. Huomista varten kerään nimenomaan kuluttajien fiiliksiä takuukuiteista, jotta saan faktaa pitchiin.

Mutta isot kiitokset palautteesta, se on todella arvokasta. Luen kaikki mitä kerkeän, huomenna tämä pitchataan.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Ja pointti on nimenomaan kuittien keskittämisessä yhteen paikkaan,
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Vastasin. Periaatteessa tämmöiselle olisi käyttöä, mutta vain jos se tapahtuu automaattisesti jokaisen verkkokaupan rajapinnan kautta. Eli asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin antaa lupa kustakin verkkokaupasta.

Tämmöistä taitaa olla mahdoton toteuttaa, mutta aina saa haaveilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Joo, kuten arvasinkin, näppärä ihminen ei moiselle palvelulle näe tarvetta. Idea on juurikin saada yritykset, kauppiaat yms mukaan jolloin kuluttajan ei tarvitse tehdä käytännössä mitään. Kuluttaja näkisi yhden palvelun kautta KAIKKI takuukuitit ja -todistukset. Itseä henkilökohtaisesti kyrpii se, että kuitit on hajallaan eri palveluissa, tykkäisin että kaikki olisi yhdessä paikassa ja siitä tämä idea lähti. Olen siis tällä hetkellä osallistumassa tällä idealla yritysideatapahtumaan joka kestää tämän ja huomisen, huomenna nämä ideat pitchataan tuomaristolle ja tämä idea on ollut minulla pitempään. Huomista varten kerään nimenomaan kuluttajien fiiliksiä takuukuiteista, jotta saan faktaa pitchiin.

Mutta isot kiitokset palautteesta, se on todella arvokasta. Luen kaikki mitä kerkeän, huomenna tämä pitchataan.
Nimenomaan tämä. Kaiki kuitit yhteen paikkaan on se pointti. Nyt itse säilytän spostissani 5 "takuukuittia". Joo, sais siirrettyä kansioon mutta kätevää olisi se, että saisi kaikki automaattisesti samaan paikkaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 423
Joo, kuten arvasinkin, näppärä ihminen ei moiselle palvelulle näe tarvetta. Idea on juurikin saada yritykset, kauppiaat yms mukaan jolloin kuluttajan ei tarvitse tehdä käytännössä mitään. Kuluttaja näkisi yhden palvelun kautta KAIKKI takuukuitit ja -todistukset. Itseä henkilökohtaisesti kyrpii se, että kuitit on hajallaan eri palveluissa, tykkäisin että kaikki olisi yhdessä paikassa ja siitä tämä idea lähti. Olen siis tällä hetkellä osallistumassa tällä idealla yritysideatapahtumaan joka kestää tämän ja huomisen, huomenna nämä ideat pitchataan tuomaristolle ja tämä idea on ollut minulla pitempään. Huomista varten kerään nimenomaan kuluttajien fiiliksiä takuukuiteista, jotta saan faktaa pitchiin.

Mutta isot kiitokset palautteesta, se on todella arvokasta. Luen kaikki mitä kerkeän, huomenna tämä pitchataan.
Siis jos tuon ihan oikeasti saisi toimimaan niin että kaikki kauppiaat lähtisivät tuohon mukaan niin tuo olisi loistava palvelu mutta... Niin kuin mainitsin niin se vaatisi käytännössä kaikien osallistumista ja se ei tule toteutumaan joten tuosta ei ole mitään hyötyä. Tuskin saisi edes kaikkia kotimaisia kauppiaita koskaan mukaan tuohon saati sitten ulkomaisia toimijoita. Ja kotimaisten kanssa vielä tulee helposti toimeen mutta juuri nuo satunnaiset ulkomaiset kaupat ovat se suurin ongelma takuiden suhteen kun niissä on vielä kaikenlaisia muita pykäliä jne.

Ja tosiaan tuon idea vesittyy heti kun yksikin vähänkin isompi kauppa jättäytyy pois tuosta, esim vaikka kotimaassa S-ketju. Jos yhdenkin toimijan kuitit pitäisi manuaalisesti tuohon järjstelmään lisätä niin tuskin kukaan sitä tekisi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
eTasku itsellä käytössä ja onhan näitä varmaan kymmeniä(?) muitakin vastaavia.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
eTasku itsellä käytössä ja onhan näitä varmaan kymmeniä(?) muitakin vastaavia.
Tästä en ole koskaan kuullutkaan, kiitos tästä.

Edit. Tuohan on maksullinen kuluttajalle, eli mun idea olisi kuluttajalle maksuton ja yritykset maksaisivat.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Siis jos tuon ihan oikeasti saisi toimimaan niin että kaikki kauppiaat lähtisivät tuohon mukaan niin tuo olisi loistava palvelu mutta... Niin kuin mainitsin niin se vaatisi käytännössä kaikien osallistumista ja se ei tule toteutumaan joten tuosta ei ole mitään hyötyä. Tuskin saisi edes kaikkia kotimaisia kauppiaita koskaan mukaan tuohon saati sitten ulkomaisia toimijoita. Ja kotimaisten kanssa vielä tulee helposti toimeen mutta juuri nuo satunnaiset ulkomaiset kaupat ovat se suurin ongelma takuiden suhteen kun niissä on vielä kaikenlaisia muita pykäliä jne.

Ja tosiaan tuon idea vesittyy heti kun yksikin vähänkin isompi kauppa jättäytyy pois tuosta, esim vaikka kotimaassa S-ketju. Jos yhdenkin toimijan kuitit pitäisi manuaalisesti tuohon järjstelmään lisätä niin tuskin kukaan sitä tekisi.
Homman nimin onkin palvelun myyminen oikein! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 146
Tuossa on liikaa askelia tavalliselle kuluttajalle vs ei askelia ollenkaan
Tuosta voinee olla hieman eri mieltä. Ottaa kuvan vakio kameraohjelmistolla. Unohtaa koko asian, kun tulee tarve menee kuviin ja etsii sanalla kuitti.
Isoin ongelma tässä kyllä lienee se, että peruskäyttäjä ei tiedä tuollaisen tekoälyn olemassa olosta. Hakusanoja lienee tuhansia. Esim. Lego, koira, olut niin kuvat löytyvät.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Tuosta voinee olla hieman eri mieltä. Ottaa kuvan vakio kameraohjelmistolla. Unohtaa koko asian, kun tulee tarve menee kuviin ja etsii sanalla kuitti.
Isoin ongelma tässä kyllä lienee se, että peruskäyttäjä ei tiedä tuollaisen tekoälyn olemassa olosta. Hakusanoja lienee tuhansia. Esim. Lego, koira, olut niin kuvat löytyvät.
Tämäkin on ideoitu, eli käyttäjä saa tiedon vähän samalla tavalla kuin s-mobiilissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 146
Tämäkin on ideoitu, eli käyttäjä saa tiedon vähän samalla tavalla kuin s-mobiilissa.
Toimiva OCR olisi aika ehdoton, niin saa etsittyä suoraan kaupan tai tuotteen nimellä jne.
Siihen ei iOS taivu, ainakaan vielä.

edit: olen mielessäni toivonut, että joku toteuttaisi ruokakorihintavertailun suoraan kuiteista OCR:llä :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Tuossa on liikaa askelia tavalliselle kuluttajalle vs ei askelia ollenkaan
Tavalliselle kuluttajalle tuo kuvailtu äärimmilleen yksinkertaistetun kuluttajatuotteen alkeellinen ominaisuuskin on suunnattu. Jos tyhmistämistä ja välitöntä palkintoa voi vielä tästä saavuttamastamme ääripäästä kärjistää, niin onko se jotenkin hyvästä edes turhan paskan myyjille? Eihän kohta voi enää pärjätä muulla kuin huumeiden tai perseen myynnillä.
 

Ploro

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
481
Itsellä ongelma on muistamisessa onko takuu enää voimassa. Eli helppo tapa myös tarkistaa oliko siinä hajonneessa telkkarissa tai perseen suristimessa vielä takuu voimassa olisi hyvä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 369
Miten meinaatte kuitit kohdistaa palveluun? Jos vaikka käyn nyt Verkkokauppa.comin kassan kautta ostamassa hiiren - miten kuitti kohdistuu palvelussa juuri minun tiedoilleni?
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Miten meinaatte kuitit kohdistaa palveluun? Jos vaikka käyn nyt Verkkokauppa.comin kassan kautta ostamassa hiiren - miten kuitti kohdistuu palvelussa juuri minun tiedoilleni?
Jos käytät esim. maksukorttia jossa on sun tiedot ja olet kyseisen kortin liittänyt palveluun. Simppeliä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
583
Tästä en ole koskaan kuullutkaan, kiitos tästä.

Edit. Tuohan on maksullinen kuluttajalle, eli mun idea olisi kuluttajalle maksuton ja yritykset maksaisivat.
Tuskin maksavat, varsinkaan alkuun kun palvelussa ei ole mukana "kaikki muutkin". Varmasti helpoin olisi lähteä liikkeelle ihan mainosnäytöillä ja myydä sitten kuluttajille mainoksetonta versiota jollain pikkusummalla. Sitten kun on miljoona käyttäjää ja kaikki kaupat mukana voi ollakkin mahdollista keksiä muita keinoja rahastaa.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Tuskin maksavat, varsinkaan alkuun kun palvelussa ei ole mukana "kaikki muutkin". Varmasti helpoin olisi lähteä liikkeelle ihan mainosnäytöillä ja myydä sitten kuluttajille mainoksetonta versiota jollain pikkusummalla. Sitten kun on miljoona käyttäjää ja kaikki kaupat mukana voi ollakkin mahdollista keksiä muita keinoja rahastaa.
Edelleen, ideat ne on joilla tää maailma menee eteenpäin ja tää on yks "fantasia" joka on todella hyvä. Aina voi yrittää, ja ehkä yritänkin.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Joo, kuten arvasinkin, näppärä ihminen ei moiselle palvelulle näe tarvetta. Idea on juurikin saada yritykset, kauppiaat yms mukaan jolloin kuluttajan ei tarvitse tehdä käytännössä mitään. Kuluttaja näkisi yhden palvelun kautta KAIKKI takuukuitit ja -todistukset. Itseä henkilökohtaisesti kyrpii se, että kuitit on hajallaan eri palveluissa, tykkäisin että kaikki olisi yhdessä paikassa ja siitä tämä idea lähti. Olen siis tällä hetkellä osallistumassa tällä idealla yritysideatapahtumaan joka kestää tämän ja huomisen, huomenna nämä ideat pitchataan tuomaristolle ja tämä idea on ollut minulla pitempään. Huomista varten kerään nimenomaan kuluttajien fiiliksiä takuukuiteista, jotta saan faktaa pitchiin.

Mutta isot kiitokset palautteesta, se on todella arvokasta. Luen kaikki mitä kerkeän, huomenna tämä pitchataan.
Idea on hyvä, mutta toteutus varmasti haastava. Takuukuitit ovat aina kateissa ja vaikka kuinka ottaisi niistä kuvia, niin ongelma on siinä, ettei niitä löydä sieltä miljoonan muun kuvan joukosta.

Kaikki kuitit yhdessä paikassa ja helposti löydettävänä olisi hieno asia ja plussana jos sinne saisi vielä myös ulkomaisista verkkokaupoista tehdyt ostokset jne. "Sovellus auki, hakuun tuotteen tai kaupan nimi ja sekunnissa ruudulle kuitin tiedot". Tämän kun joku toteuttaa, niin ostan idean heti.

Ja se että se on kuluttajille maksuton on tietenkin hyvä asia, mutta käytännössähän se kuitenkin tarkoittaa että asiakkaat maksavat sen tuotteiden hintojen kautta.

Edelleen, ideat ne on joilla tää maailma menee eteenpäin ja tää on yks "fantasia" joka on todella hyvä. Aina voi yrittää, ja ehkä yritänkin.
Kädet heiluvat, mutta ei se väärin ole :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Mun on vähän vaikea ymmärtää mitä hyötyä tästä on yritykselle, joka vielä joutuu palvelusta maksamaan. Eihän yrityksen tehtävä ole huolehtia siitä, säilyttääkö asiakas kuittinsa.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Mun on vähän vaikea ymmärtää mitä hyötyä tästä on yritykselle, joka vielä joutuu palvelusta maksamaan. Eihän yrityksen tehtävä ole huolehtia siitä, säilyttääkö asiakas kuittinsa.
Oisko vaikka se että jos kaikki on mukana, niin se helpottaa kuluttajien elämää parhaimmassa tapauksessa. Ja yritykset jotka ottaa ekana käyttöön hyötyy enemmän JOS palvelu ottaa tuulta alleen. Kuluttajat suosisivat niitä yrityksiä joilla palvelu on käytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 350
Kuluttajat suosisivat niitä yrityksiä joilla palvelu on käytössä.
Kaikkea onnea vaan ideoille. Vaikea vain nähdä mitään tällaista tapahtuvan. Hinta on se joka määrää, ei kukaan valitse jotain kauppaa ja tuotteen ostoa sen perusteella, että saako kuitin johonkin keskitettyyn palveluun vai sen kaupan omaan palveluun, tai paperikuitin himaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Kaikkea onnea vaan ideoille. Vaikea vain nähdä mitään tällaista tapahtuvan. Hinta on se joka määrää, ei kukaan valitse jotain kauppaa ja tuotteen ostoa sen perusteella, että saako kuitin johonkin keskitettyyn palveluun vai sen kaupan omaan palveluun, tai paperikuitin himaan.
Riippuu hinnoittelusta. Jos se on vajaa sentti per firma, niin ei se silloin asiakkaan kauppavalinnassa näy.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 857
Eikö se tavaroita myyvän yrityksen kannalta ole pelkkää voittoa, että ihmiset hukkailevat niitä takuukuitteja ja unohtavat koko takuun ja ei tarvi kauppiaan alkaa säätää niiden rikkoutuneiden tavaroiden takuukorjausten ja rahojen palauttamisen kanssa? Mieluummin myyvät uutta tavaraa tilalle suoraan rahaa vastaan.

Vaikea minun nähdä miksi yritykset riemusta kiljuen olisivat valmiita vielä maksamaan tuollaisesta palvelusta.

Ainoa lähes toimiva tapa voisi olla liittää se takuulappujen arkistointi maksuvälineisiin. Eli jos kortilla maksaisi jotain ostoksia jossa on takuunalaista tavaraa, niin niistä ostoksista kirjautuisi korttiveloitukselle tai -laskulle oma erillinen takuutieto josta näkee tarkasti mitä tavaraa ostettua ja mikä sarjanumero sillä tavaralla mahdollisesti on, merkit, mallit, takuunkestot ja kattavuudet yms. Esimerkiksi käteisen kanssa tuollainen ei toimisi lainkaan. Myös esimerkiksi yleinen tietosuoja-asetus voi olla melkoinen jarru tuollaiselle. En uskalla edes arvioida hatusta vetäisemällä mitä tuollainen uudistus maksaisi jo pelkkinä tietojärjestelmien päivityskuluina Suomessa kaupoille ja rahalaitoksille. Muu maailma mukaan niin summan saa kertoa tuhannella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 350
Riippuu hinnoittelusta. Jos se on vajaa sentti per firma, niin ei se silloin asiakkaan kauppavalinnassa näy.
Vaikka hinnat olisivat homogeenisiä, niin epäilen suuresti, että jollain pienelläkään osalla ihmisistä seuraava, tai edes muutama seuraava valintakriteeri tulisi olemaan se, että miten takuukuitin saa. Mutta, aina saa ideoida ja koittaa, se on hyvä juttu ja jos onnistaa niin mahtavaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
Kerrotko vielä tarkemmin?

Arvelinkin että io-tech ihmiset tekee näin. Suurin osa kuluttajista ei kuitenkaa ole näppäriä tämmösissä asioissa.


Vielä kontekstina, tää on ideointia, ei vielä oikea yritys. Nyt vain on tarkoituksena kerätä dataa kuluttajilta.
Aika moni kuluttuja on jo jollakin tavalla oppinu käyttämään kameraa.
Nimittäin postiostaminen ja postin palautuskuitit on jo opittu säilömään kameralla. Ei varmaan mene kauan kun tekoäly osaa järjestäää paperista kuvat omaan kansioon.
Liikkeillähän ja kaupoilla on jo omat palvelut.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
102
Eikö se tavaroita myyvän yrityksen kannalta ole pelkkää voittoa, että ihmiset hukkailevat niitä takuukuitteja ja unohtavat koko takuun ja ei tarvi kauppiaan alkaa säätää niiden rikkoutuneiden tavaroiden takuukorjausten ja rahojen palauttamisen kanssa? Mieluummin myyvät uutta tavaraa tilalle suoraan rahaa vastaan.
Täähän on nimenomaan yks tämmönen pointti tässä, kuluttajat hyötyy ja ei tule ongelmia takuuasioissa. Edistetään vähän ekologiaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
62
Kannattaa googlettaa eKuitti ja sitten tutustua tuhon teknologiateollisuuden julkaiseman "playbookin" kautta. eTasku tai Receipt Hero taitaa olla tällä hetkellä suurin kuittien välittäjä.

Nyt kuitit ovat lähinnä yrityksien kirjanpitoon tarkoitettuja, mutta mikään ei estä ottamasta kassajärjestelmästä myös muita kuitteja (vaikkapa niitä takuukuitteja).

Tuo kohdistaminen vaan tulee sitten olemaan isohko ongelma... kassajärjestelmät eivät tuota kovinkaan helposti mitään järkevää ulos. Ja noita järjestelmiä on paaaljon...

Sitten kannattaa vahvasti miettiä sitä value propositionia niille yrityksille. Kassanauha ei maksa mitään ja kuluttajat ovat todella heikkoja vaatimaan mitään - yksittäinen kuluttaja-asiakas on kärpäsen surinaa ja mitään yhteisiä vaatimuksen esittäjiä ei kuluttajilla ole. Siinä on syynsä, miksi nykyiset ovat aloittaneet yritysten kuiteista.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Mitä jos se kuittifirma meneekin nurin tai tulee laajempia teknisiä käyttökatkoja tms? Sitten se kauppias että asikas ovat no can do -tilanteessa. Tai tällöin ollaan sen kauppiaan oman sisäisen järjestelmän varassa, eli tätä täytyy ylläpitää Silti. Näkisin tästä sen kauppiaan kautta lähinnä enemmän haittaa kuin hyötyä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 892
Viestejä
4 205 826
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom