Minulla on ollut vajaan vuoden käytössä BL3200PT 32" näyttö. Näytössä on ollut liki koko
ajan sellainen vika että se sammuu satunnaisesti ja täytyy käynnistää uudelleen virtanäppäimestä. Näytössä on myös eco toiminto joka toimii ja tästä ei ole kyse.
Näyttö voi toimia viikonkin normaalisti mutta sitten voi tulla päivä että sammuu
2 tai 3 krt lyhyen ajan sisällä...
Takuuehdoissa lukee näin:
Vialliset tuotteet, on-site takuulla:
Asiakas on puhelimitse yhteydessä BenQ:n tekniseen tukeen, jossa ongelma ja vika käydään läpi. Mikäli laite todetaan tuessa vialliseksi syntyy siitä RMA numero. Asiakas saa esitäytetyn ja maksetun palautuslomakkeen vialliselle tuotteelle jonka jälkeen hän on yhteydessä kuljetusliikkeeseen (DHL) ja sopii tuotteen vaihtoajankohdasta. DHL toimittaa korvaavan tuotteen asiakkaalle ja noutaa samalla viallisen laitteen asiakkaalta.
Vaihtoehtoisesti vikailmoitus voidaan tehdä BenQ:n kotisivuilla osoitteessa: http://benq.fi/support/contact/index.cfm?region=50&query=3
Tein ilmoituksen mutta minulle tulleessa spostissa asiat onkin eri tavalla;
Hei Antti Asiakas
Kiitos pyynnöstä!
Sinun RMA pyyntö on nyt kirjattu seuraavalla numerolla:XXXXXX
Sinulle lähetetään hetken kuluttua rahti paperit sähköpostin kautta .
Pakatkaa yksikkö alkuperäiseen pakettiin ilman lisätarvikkeita.
Soittakaa rahti papereissa olevaan numeroon ja tilatkaa nouto.
Rahtikirja tulee service@letmerepair.se osoitteesta!
Tutkitaan yksikkö ja jos vika todetaan niin lähetämme teille vaihtoyksikön. Muuten yksikkö palautetaan teille
Jos fyysisiä vikoja tai vikoja jotka eivät kuulu takuun piiriin löytyy niin palataan kustannusarviolla tai ilmoitetaan että laitetta ei kannata korjata. Minimihinta jos laite ei mene takuun piikkiin on 70€ + 48€ rahti takaisin + ALV.
Lähettäkää yksikkö korjaukseen viimeistään 14 päivän sisässä muuten tapaus suljetaan.
Terveisin
Henrik
BenQ Europe
nordic.benq.eu
Eli nyt minun pitäisi soittaa nouto 010 alkuisesta numerosta. En tiedä millaisella testillä vika tutkitaan. Arveluttaa vain että tuollainen satunnainen vika ei ilmene välttämättä päivänkään normaalikäytössä ja joudun maksamaan nuo kulut.
Taidan jatkaa käyttöä kunnes vika pahenee.. Seuraava näyttö pitää ostaa varmaan gigantista tai powerista että voi palauttaa 30vrk aikaan jos jotain ilmenee.
Eiköhän tämä jääne viimeiseksi benq tuotteeksi meillä..
ajan sellainen vika että se sammuu satunnaisesti ja täytyy käynnistää uudelleen virtanäppäimestä. Näytössä on myös eco toiminto joka toimii ja tästä ei ole kyse.
Näyttö voi toimia viikonkin normaalisti mutta sitten voi tulla päivä että sammuu
2 tai 3 krt lyhyen ajan sisällä...
Takuuehdoissa lukee näin:
Vialliset tuotteet, on-site takuulla:
Asiakas on puhelimitse yhteydessä BenQ:n tekniseen tukeen, jossa ongelma ja vika käydään läpi. Mikäli laite todetaan tuessa vialliseksi syntyy siitä RMA numero. Asiakas saa esitäytetyn ja maksetun palautuslomakkeen vialliselle tuotteelle jonka jälkeen hän on yhteydessä kuljetusliikkeeseen (DHL) ja sopii tuotteen vaihtoajankohdasta. DHL toimittaa korvaavan tuotteen asiakkaalle ja noutaa samalla viallisen laitteen asiakkaalta.
Vaihtoehtoisesti vikailmoitus voidaan tehdä BenQ:n kotisivuilla osoitteessa: http://benq.fi/support/contact/index.cfm?region=50&query=3
Tein ilmoituksen mutta minulle tulleessa spostissa asiat onkin eri tavalla;
Hei Antti Asiakas
Kiitos pyynnöstä!
Sinun RMA pyyntö on nyt kirjattu seuraavalla numerolla:XXXXXX
Sinulle lähetetään hetken kuluttua rahti paperit sähköpostin kautta .
Pakatkaa yksikkö alkuperäiseen pakettiin ilman lisätarvikkeita.
Soittakaa rahti papereissa olevaan numeroon ja tilatkaa nouto.
Rahtikirja tulee service@letmerepair.se osoitteesta!
Tutkitaan yksikkö ja jos vika todetaan niin lähetämme teille vaihtoyksikön. Muuten yksikkö palautetaan teille
Jos fyysisiä vikoja tai vikoja jotka eivät kuulu takuun piiriin löytyy niin palataan kustannusarviolla tai ilmoitetaan että laitetta ei kannata korjata. Minimihinta jos laite ei mene takuun piikkiin on 70€ + 48€ rahti takaisin + ALV.
Lähettäkää yksikkö korjaukseen viimeistään 14 päivän sisässä muuten tapaus suljetaan.
Terveisin
Henrik
BenQ Europe
nordic.benq.eu
Eli nyt minun pitäisi soittaa nouto 010 alkuisesta numerosta. En tiedä millaisella testillä vika tutkitaan. Arveluttaa vain että tuollainen satunnainen vika ei ilmene välttämättä päivänkään normaalikäytössä ja joudun maksamaan nuo kulut.
Taidan jatkaa käyttöä kunnes vika pahenee.. Seuraava näyttö pitää ostaa varmaan gigantista tai powerista että voi palauttaa 30vrk aikaan jos jotain ilmenee.
Eiköhän tämä jääne viimeiseksi benq tuotteeksi meillä..