• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF T-Paitoja alk. 4€/kpl (satunnainen printti) - QWERTEE.COM

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 564
Tuote: T-Paitoja alk. 4€/kpl (satunnainen printti) + ilmaiset postilukut (EUssa), jos tilaat 8 paitaa kerralla - QWERTEE.COM
Tarjoushinta: 4€
Normaalihinta: 17-28€
Kauppa: Qwertee : Limited Edition Cheap Daily T Shirts | Gone in 24 Hours | T-shirt Only £9/€11/$12 | Cool Graphic Funny Tee Shirts
Voimassa: Heti --> Black Friday (Ei näy sivulla)
Linkki: Qwertee : Limited Edition Cheap Daily T Shirts | Gone in 24 Hours | T-shirt Only £9/€11/$12 | Cool Graphic Funny Tee Shirts
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Todellakin satunnainen printti ;). Koskaan ei talossa ole ollut näin paljon Pokemonia. Suht hyvä laatu, peruspaita, eikä printtauskaan ole vuodessa kulunut.

Oli viime vuonnakin ja tuli ihan OK setti. Cyber Mondayna taisi tulla vielä lopputarjous 2€ per paita, tiedä sitten onko nyt.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 564
Eikä tuolta ole ihan hirveen kallista tilata vähempääkään, 3,50€ PK:t vaan valita ei voi silloinkaan. Ja viime vuonna tämän laittoi @halcyon --> Joten Propsit Hänelle :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
637
Näitä on tullut pari kertaa tilattua ja printtaukset ovat kyllä hyviä, eikä kulu pesussa pahemmin.
Kutistuu kyllä hieman, joten suosittelen yhtä kokoa isompaa.
Tuo 4€/kpl alkaa olla silti vähän rajoilla viitsiikö sokkona tilata, niin monesta muusta kaupasta saa siihen 5€ pintaan alesta teepaitaa.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
Näitä on tullut pari kertaa tilattua ja printtaukset ovat kyllä hyviä, eikä kulu pesussa pahemmin.
Kutistuu kyllä hieman, joten suosittelen yhtä kokoa isompaa.
Tuo 4€/kpl alkaa olla silti vähän rajoilla viitsiikö sokkona tilata, niin monesta muusta kaupasta saa siihen 5€ pintaan alesta teepaitaa.
Nämä on kuitenkin 100% puuvillaa niin en itse ainakaan ole törmännyt 5€ hintaisiin puuvillapaitoihin. Enkä ole huomannut kutistumists. Hyvä diili ja voi suositella!
 
Viimeksi muokattu:

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 564
Viime vuoden ainoa BF ostos. Vieläköhän tulisi se Sukkatarjous jostakin? Nimeä en muista :facepalm:
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
163
Eikä tuolta ole ihan hirveen kallista tilata vähempääkään, 3,50€ PK:t vaan valita ei voi silloinkaan. Ja viime vuonna tämän laittoi @halcyon --> Joten Propsit Hänelle :thumbsup:
Itellä näyttää riippuen paitojen määrästä n. 2€/paita postikuluja jos tilaa alle 8kpl...??
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
637
Monta kertaa olen tilannut enkä ole huomannut yhtään kutistumista. Ainakaan M-kokoiselle en suosittele isompaa.
Varmaan riippuu toki millä ohjelmalla pesee. Itse pyöräytän aina 60C. Hyvin on printit säilyneet silti.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 120
Tosi hyvä tarjous, ja sopivaan hetkeen. Tilasin 4 L ja 4 XL, onpahan sitten tavoitetta painonpudotukseen, oma koko oli juuri tuossa keskellä kun mittasin uuteen muualta ostettuun paitaan.

Juuri tänään kirosin salilla miten hyvin nää nykymittoihin nähden teltaksi jääneet 3XL paidat kestää käyttöä, kun eivät oikein millään kulu kovassa käytössä. :D Omat paidat on tilattu marraskuussa 2020, silloin sai valita designit ja hintaa jäi vain 46€
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
227
Qwertee on ihan luotettava mesta tilailla imo, jos jotain epäilyttää monta kertaa tullut tilailtua ihan ilman kamppiksiakin. Määrän kanssa myös toimituskulut tippuu nollaan
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Tuleeko vaihtelevan värisiä paitoja vai kaikki saman värisiä?
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
laitoinpa itsekin paidat tilaukseen. 8kpl vaati että sai ilmaiset postit.
Miten nuo koot, itsellä on paidat vaihtelevasti L ja XL kokoa, ilmeisesti XL on oikea koko tuolta? Ainakin mitä aiempien vuosien keskustelua luin, siellä neuvottiin tilaamaan pykälää isompaa entä normaalisti.
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
34
Tilasin 3x Black Friday tarjouksella ja yhden täysihintaisen paidan, kun oli näköjään tullut täyteen kuponki, jolla saa kalliimman paidan ilmaiseksi (tarjouskupongin saa täyteen tekemällä 9 tilausta).
Viime vuonnakin tilasin tuolta ja pari paitaa ei tullut ihan mieleisellä printillä, mutta hyvinhän noita pitää talvella muiden vaatteiden alla tai kesällä vaikka mökillä.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
471
8x M-kokoa laitettu tulemaan. Ihan hauska tarjous ja tuleepahan vähintään jotain riepua isämahan päälle kotioloihin niin ei tarvi muijan kauhistella.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 564
Ja laitoin nyt myös itsekin, katotaan jos Cyber Monday toisi vielä parempaa Loottia, niin... Kyllä Perus T-Paidalle löytyy aina käyttöä Ja tänä vuonna laitoin pelkkää Mens 2XL mallia. Ei Keski-ikäinen möhömaha mahdu näitten XL:n :(
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2023
Viestejä
14
Laitoin tilaukseen 8kpl, saa nähdä mitä tulee.
Hyvässä lykyssä tulee väriä elämään, normaalisti tulee käytettyä vain yksivärisiä mustia ja valkoisia t-paitoja.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 236
Muuten vois tilaa mut on vielä kolmen vuoden takaa 6 kpl niitä Cyberpunkin hypepaitoja Keanu Reeves "We have a city to burn" eikä noi suostu hajoomaan/kulumaan :D Sillon maksoi muuten 6 kpl 14 € posteineen.
Sama juttu, ovat kyllä olleet hiton kestäviä eikä tuo kuvakaan ole kulunut mitenkään tuossa ajassa. Eli jos laatu on edelleen sama, niin on kyllä hinta/laatu kohdillaan näissä...
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 316
Laitoin tulemaan 8kpl paitoja, 6kpl 3XL ja 2kpl M.
Vaikutti että koot ei ole mitenkään "tight fit" tai aasiamallia, joten pitäisi olla ihan sopivat ehkä :D

Edit, nähtävästi maksu meni 2x läpi? Jäi vain processing tilaan joten mitäköhän nyt tapahtui.
Edit 2, nähtävästi sivu paukautti tuplat tililtä ja 2x orderia, testataas miten ihmeessä toisen saa nyt peruttua, en tahdo miljoonaa paitaa :(
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Onko nää ihan perus suomijuntti mitoitusta vai jotain naftimpaa? Yleensä mennyt xxl mutta mietin että otanko varalta 3xl
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 564
Itse otin 2XL, eli Perusnormi 170-180 cm ja 90-100Kg, Kokemus Viime vuodesta on , että 1xxl sopii, mutta vähän naftin nihkee ja nousee housuista kaiken aikaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Laitoin tulemaan 8kpl paitoja, 6kpl 3XL ja 2kpl M.
Vaikutti että koot ei ole mitenkään "tight fit" tai aasiamallia, joten pitäisi olla ihan sopivat ehkä :D

Edit, nähtävästi maksu meni 2x läpi? Jäi vain processing tilaan joten mitäköhän nyt tapahtui.
Edit 2, nähtävästi sivu paukautti tuplat tililtä ja 2x orderia, testataas miten ihmeessä toisen saa nyt peruttua, en tahdo miljoonaa paitaa :(
Mulla sama homma. Tainno, maksu lähti vain kerran mutta tilaus ei näyttänyt edenneen mihinkään, mistään vahvistuksesta puhumattakaan
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
45
Itsellä ei tuntunut menevän kortilla ollenkaan läpi kun kolme kertaa kokeilin. Paypalilla sitten neljäs kerta, josta kaupaan palatessa heitti gateway erroria, mutta Paypalilta tuli sähköpostilla kuitti maksusta. Qwerteeltä ei ole tullut mitään vahvistuksia mailiin. Toivottavasti ei nyt neljästi ole ainakaan mennyt läpi ettei tarvitsisi alkaa perumaan, ihan en 32 t-paitaa tarvitsisi tähän hätään
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 316
Mulla sama homma. Tainno, maksu lähti vain kerran mutta tilaus ei näyttänyt edenneen mihinkään, mistään vahvistuksesta puhumattakaan
Meni joku 5-6min et tuli tilausvahvistus, rahat kyllä meni heti klikkauksesta tililtä :D Sain peruttua toisen tilauksen joten kaipa rahatkin tulee takaisin.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
76
Tilattu tuo 8kpl. Kiitos vinkistä. Kortti maksu meni heti läpi ja tilausvahvistus tuli myös samoin tein. ✌
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 623
Itse 193cm, 94kg ja L on ns. Muscle fit ja XL on sitten reilu, muttei mikään teltta
Jep mullakin elämäntapavoimanostelijana 178cm/82...88 kg pyöriessä L (3 v. takaa) on ollut ihan sopiva ns. muscle fit eikä ole edes sillain lyhyt, että nousis vahingossa ylös. Eikä kiristä kaulastakaan, vaikka esim. kauluspaitaan tarttee erikoismitoituksen näin lyhyenä mutta paksukaulaisena/lavankohottajaisena ja -harteisena.

MUOKS: Ja käytän siis XL:ää (tai joissain XXL:ää) kaikissa Suomesta saatavissa T-paidoissa ja vaikka huppareissakin, eli Qwerteen L on kyllä iso L:ksi.
 
Viimeksi muokattu:

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Tulikohan tuo tilattua liian iso koko? Normipaidat L-kokoa ja ovat sopivan napakoita. Nyt otin tuolta varalta XL kokoa, liekö ne kuitenkin liian isoja? 183cm/89kg
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 268
Mulla M-koon paidat ovat olleet ”aina” sopivia. 170cm/78kg. Vaimolla ladyfit-paidoissa on eri juttu. Siellä joskus M-koko on ollut naurettavan pieni ja kyse ei ole yksittäistapauksesta.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
304
Tulikohan tuo tilattua liian iso koko? Normipaidat L-kokoa ja ovat sopivan napakoita. Nyt otin tuolta varalta XL kokoa, liekö ne kuitenkin liian isoja? 183cm/89kg
itse 185/95 ja tilasin myös tuota XL, L ois varmaan mennyt kanssa mutta toisaalta välillä on mukava pitää löysempää paitaa niin ei ne tuohon hintaan hukkaan mene. Niin ja L taisikin olla loppu kun äsken tilasin, niin ei ainakana toistaiseksi olisi ollut edes vaihtoehto
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Kyllähän nämä piti tänä vuonnakin tilata. Kiitos postaajalle, olisi muuten unohtunut.
 
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Nämä on kuitenkin 100% puuvillaa niin en itse ainakaan ole törmännyt 5€ hintaisiin puuvillapaitoihin. Enkä ole huomannut kutistumists. Hyvä diili ja voi suositella!
NewYorkkerissa perus-yksiväriset paidat 5€, printillä muistaakseni 4-7€
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 316
En tiedä onko mulla jotenkin huonoa tuuria, mutta yhden tuollaisen ostin kimppatilauksessa niin saumat purkesi. Juurikin toi cyberpunk paita. Citymarkettien mywear paidat on kestänyt vuosia vaikka ne maksaa 5€ kpl. Niitä parempaa hinta/laatu suhdetta en ole paidoista löytänyt kun kaikki muut mitä testannut hajoillut nopeasti. Mulla myös kutistui toi paita pesussa ja oli kyllä tiukkaa kokoa joten kokoa isompaa suosittelisin. Itse printti ei kyllä ole kulunut mihinkään.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Näiitä tulee tilattua joka vuosi treenipaidoiksi. Kelpoa käyttökamaa, eivätkä mitään keinokuitua. Harmi, että 2€ t-paidat ovat nyt 4€ paitoja, mutta näin se inflaatio toimii (kiitos Fed, kiitos EKP, kiitos BOJ, jne).

Koodilla : SHEEVE
Saa 1€ pois postikuluista (ilmeisesti jos maksaa kortilla)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
En tiedä onko mulla jotenkin huonoa tuuria, mutta yhden tuollaisen ostin kimppatilauksessa niin saumat purkesi. Juurikin toi cyberpunk paita. Citymarkettien mywear paidat on kestänyt vuosia vaikka ne maksaa 5€ kpl. Niitä parempaa hinta/laatu suhdetta en ole paidoista löytänyt kun kaikki muut mitä testannut hajoillut nopeasti. Mulla myös kutistui toi paita pesussa ja oli kyllä tiukkaa kokoa joten kokoa isompaa suosittelisin. Itse printti ei kyllä ole kulunut mihinkään.
Luultavasti, mulla on 2 noita "Keanu CP 2077" paitoja ja vielä ehjät vaikka käytetty usein...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22
Tarjous vaihtui cyber monday paitoihin, paidat edelleen 4e/kpl, mutta ilmaisten postikulujen raja vaihtui 8 -> 6 paitaan. Koodilla SecretCode vielä euro pois loppusummasta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 409
Viestejä
4 216 891
Jäsenet
71 043
Uusin jäsen
pig

Hinta.fi

Ylös Bottom