Tuote: Yli 50€ tilauksista -20€ pois ensimmäisestä tilauksesta starcart.comin kautta.
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Starcart
Voimassa: 31.10.2022
Linkki: https://starcart.com/
Kommentti tarjouksesta:
Kampanjan tiedot: Kampanjasäännöt
Allekirjoittaneelle uusi/vieras sivusto kyseessä, joten täysin varauksettomasti on vaikea suositella. Itse laitoin kuitenkin eilen heidän kauttaan tilauksen vetämään.
Palvelun ideana näyttää olevan, että heidän kauttaan tilataan ja kaupat (mm. Power, Proshop ) itse toimittaa. Taitaa olla sivuston sisäänajo kyseessä ja koitetaan tällä tarjouksella haalia asiakkaita heidän palvelun käyttäjiksi.
Tarjous ei rajoitu mihinkään tiettyy tuoteryhmään kuten esim konsolipeleihin, mutta kun sweetpot tilaukselle on 50€ (jolloin suurin prosentuaalinen alennus) niin mm. konsolipelit tähän hintaluokkaan usein osuvat.
Ensimmäisestä tilauksesta heidän kauttaan saa yli 50€ euron ostosta -20€ pois.
Esimerkkejä "edullisista" Nintendo Swich tilpehööreistä:
Harvemmin tulee uusista paikoista tilattua, joten pienellä varauksella kannattanee lähestyä.
Kokeilevalle tarkan markan miehelle saattaa kuitenkin muutama euro säästyä sähkölaskuun tällä tarjouksella.
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Starcart
Voimassa: 31.10.2022
Linkki: https://starcart.com/
Kommentti tarjouksesta:
Kampanjan tiedot: Kampanjasäännöt
Allekirjoittaneelle uusi/vieras sivusto kyseessä, joten täysin varauksettomasti on vaikea suositella. Itse laitoin kuitenkin eilen heidän kauttaan tilauksen vetämään.
Palvelun ideana näyttää olevan, että heidän kauttaan tilataan ja kaupat (mm. Power, Proshop ) itse toimittaa. Taitaa olla sivuston sisäänajo kyseessä ja koitetaan tällä tarjouksella haalia asiakkaita heidän palvelun käyttäjiksi.
Tarjous ei rajoitu mihinkään tiettyy tuoteryhmään kuten esim konsolipeleihin, mutta kun sweetpot tilaukselle on 50€ (jolloin suurin prosentuaalinen alennus) niin mm. konsolipelit tähän hintaluokkaan usein osuvat.
Ensimmäisestä tilauksesta heidän kauttaan saa yli 50€ euron ostosta -20€ pois.
Esimerkkejä "edullisista" Nintendo Swich tilpehööreistä:
- Mario Kart 8 Deluxe 30€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Mario+ Rabbids: Spark of Hope 30€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Mario Tennis Aces 33€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Nintendo Joy-Con sininen/keltainen ohjain 47,33€. Kauppana RDE.fi, toimituskulut alkaen 5,99€.
- Fiskars halkaisukirves X25 41,81€. Kauppana Proshop, toimituskulut alkaen 6,99€
Harvemmin tulee uusista paikoista tilattua, joten pienellä varauksella kannattanee lähestyä.
Kokeilevalle tarkan markan miehelle saattaa kuitenkin muutama euro säästyä sähkölaskuun tällä tarjouksella.