JesseR
Tukijäsen
Tuli tässä idea-asteelle tämmöinen älypuhelinten latailua tai latailupisteen kaapeliviidakkoa helpottamaan puljattava hökötys.
Taustaa, meillä on keittiössä "puhelin-parkki" johon älylaitteet laitetaan latautumaan ja muutenkin "jäähylle". No nyt tuossa puhelin-parkissa on sitten laturia ja piuhaa melkoinen läjä. Koska siinä majailee viidestä kuuteen puhelinta.
Nyt taannoin näin kaupassa tämmöisen pienen hyllykön:
Noihin koloihin sujahtaa näppärästi puhelin, ainakin iPhone 15,13 ja 11 mallit.
Hyllyköstä sain idean että poraan taustalevyyn pienet reijät, joista pujahtaa tuonne lokeroon luureille latausliittimet
Pistorasiassa on ankerin 4porttinen laturi, sekä toinen 2porttinen.
Nyt sain vielä jatkoa idealle että jospa laittaisi hyllyille kaksipuolisella teipillä applen magsafe lätkiä sitämukaa kun perheessä tulee päivittymään luuria iPhone 12-> malleihin.
Näin ei tarvitsisi kuin laittaa luuri lokeroon ja se latailisi kuin itsekseen ja kaapeliviidakko olisi tiessään
Miinuksena hökötykselle kertyvä hinta...
Itse hyllykkö 29€
MUJI Wood 5 Shelf Organiser
Ja Applen Magsafe lätkät melkein 40€/kpl
Apple magsafe gigantista
Toki eipä näitä tarttis sentään kaikille olla omaa
Edit. Itse hyllykkö oli tukevan oloinen, joskin kevyt. Eli tuonne alas olisi varmaan hyvä viritellä painoa.
Taustaa, meillä on keittiössä "puhelin-parkki" johon älylaitteet laitetaan latautumaan ja muutenkin "jäähylle". No nyt tuossa puhelin-parkissa on sitten laturia ja piuhaa melkoinen läjä. Koska siinä majailee viidestä kuuteen puhelinta.
Nyt taannoin näin kaupassa tämmöisen pienen hyllykön:
Noihin koloihin sujahtaa näppärästi puhelin, ainakin iPhone 15,13 ja 11 mallit.
Hyllyköstä sain idean että poraan taustalevyyn pienet reijät, joista pujahtaa tuonne lokeroon luureille latausliittimet
Pistorasiassa on ankerin 4porttinen laturi, sekä toinen 2porttinen.
Nyt sain vielä jatkoa idealle että jospa laittaisi hyllyille kaksipuolisella teipillä applen magsafe lätkiä sitämukaa kun perheessä tulee päivittymään luuria iPhone 12-> malleihin.
Näin ei tarvitsisi kuin laittaa luuri lokeroon ja se latailisi kuin itsekseen ja kaapeliviidakko olisi tiessään
Miinuksena hökötykselle kertyvä hinta...
Itse hyllykkö 29€
MUJI Wood 5 Shelf Organiser
Ja Applen Magsafe lätkät melkein 40€/kpl
Apple magsafe gigantista
Toki eipä näitä tarttis sentään kaikille olla omaa
Edit. Itse hyllykkö oli tukevan oloinen, joskin kevyt. Eli tuonne alas olisi varmaan hyvä viritellä painoa.