Surround äänet windowssii.

Mulla o wanha Pioneer VSX 828 vahvistin, Genelekin F one subbari. 4 kajaria. Tarttis saada 4.1 jonkilaine surround ääni.

Oon ny tapellu ton paskavahvistimen kans. Rca kas toimii komeesti, mut tää hdmi helvetti alkaa meneen tunteisii. Moo kaikki käyny tuolta läpi ja en saa ääntä pihalle takakajareista enkä subbarista musiikkia kuunnellessa windowssi kautta. Windowssin pling plong testiäänet toimii joka kajarista ja supparista, vahvistimen mikkitesti touhu ni sieläki tulee joka kajarista oikeeseen aikaan ääni, mutta mikä tän windowssin ongelma nyt on?

Windowssis oon kokeillu stereot, Quadphonic, 5.1 äänet isoilla, pienillä, ilman keskikajaria ja kajarien kas eikä tuu ääntä takaa missään muodossa ku koittaa normisti luukuttaa. Eikä subbarista.

Vahvistimes pitäs ol speaker systeemit oikei. S=small, SW=plus, F=large (koska jos laittaa small ni SW=plus katoo koko helvetin listalta.

Mitähä mu pitäs tehdä?

Sain sentäs toimiin, mut windowssin kautta ku laitto stereoks ja vahvistimesta ext.stereo. Ei oo kyllä ihan sitä mitä hain. Onko kellään vinkkia saisko täl setupilla legitin surroundi. Haen alkuviikosta 3 kajaria lisää ni saa 7. Vinkkiä vois antaa et kuinka :)

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
305 918
Jäsenet
82 778
Uusin jäsen
keemilpro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom