Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla sheikki kortti vakio asetuksilla?
Onko sulla sheikki kortti vakio asetuksilla?
Core +100 ja mem +1000
No ei tämä mun kortti ole mikään valioyksilö.Kohtuuullisen hyvin kulkee mikä mulle riittää.Onhan tässä ihan erilailla jerkkua vs 3080ti.Oliko sulla power limit 100?Oon huomannu et oon saanu maanantaikappaleen ku kaikki menee aina ohi joka testissä
No ei tämä mun kortti ole mikään valioyksilö.Kohtuuullisen hyvin kulkee mikä mulle riittää.Onhan tässä ihan erilailla jerkkua vs 3080ti.
Oon huomannu et oon saanu maanantaikappaleen ku kaikki menee aina ohi joka testissä
Yksi asia mihin kannattaa kiinnittää huomiota on se että todella moni tekee ne testinsä hädin tuskin vakailla asetuksilla. Esim. Cinebench testit tehdään erikseen single ja multipisteille ja asetukset on sellaisia että ovat vakaat juuri sillä testillä mutta ei muilla testeillä eikä varsinkaan 24/7 käytössä.
Eli siinä mielessä monella on "huono kappale" kun vertaa muiden tai edes omaan siihen "paras tulos ikinä, kerran elämässä" tulokseen.
Vedetääs nyt tämä homma kokonaan uudelle tuhatluvulle.
7900XTX n. 3400MHz ja muistit 2800MHz.
Kortti on Sapphire Pulse, ASRockin ExtremeOC-BIOSsilla ja vesillä.
PS. Tilastossa on kirjoitusvirhe, mun aikaisempi 19536 pisteen vedon kohdalla lukee "RX 7950 XTX", jollaista ei tietääkseni ole olemassakaan. Tuosta johtuen GPU-sarakkeessa lukee 100% vaikka oli toistaiseksi kovin 7900 XTX - tulos.
Tuon tuloksessa lukee myös Sapphire Pulse, eli se on ajettu vakio-BIOSilla (428W tehoraja) ja ilmajäähyllä.
PS2. Onko muilla samaa "ongelmaa", että 10-osion alussa testi nykäsee pari kertaa ja tiputtaa Min.FPS lukemat tuohon reiluun sataan, kun se muuten on esim. mulla +150fps?
core +218 memory + 2000. en tiiä paljo sais jos ei ois vaa 108% varaa nostaa powerlimittiä :/Hyvin kulkee, onko millaset asetukset näyttiksellä tuossa testissä ollu?
joo ei strix menny lähellekkää tätä mut tää suprimi menee =)Oho, sullahan taipuu muistit kovasti itellä maks ollu muisteille +1512, toisaalta en oo sen korkeammalle uskaltanu koittaa taivuttaa.