Luulisi nyt typerämmänkin ihmisen ymmärtävän että jos on rosisjuttu käynnissä niin ei ole sopivaa vetää svimbaa ja bailata viikkotolkulla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulisi nyt typerämmänkin ihmisen ymmärtävän että jos on rosisjuttu käynnissä niin ei ole sopivaa vetää svimbaa ja bailata viikkotolkulla...
Ei kait kukaan olympiavoittajia voi laskea turhiksi julkkiksiksi?niemisen toni eronna. Mistähän se seuraavaksi löytyy?
Johanna "Matami" Tukiainen uudessa kuvassa spoilerissa. Kuva ei ole oikein kenellekkään sopivaa katsottavaa.
![]()
Mitä suurempi nisäkäs on kyseessä, sitä kauemmin se on tiineenä
Mitenhän J-M loppujen lopuksi kärähti liioista Suomen-päivistä? Ettei vaan laskeskellut tehdyistä somepäivityksistä monenako päivänä on tullut oltua rajojen sisäpuolella![]()
Iida Ketola haluaa huomiota näyttämällä tissit.
![]()
Iida Ketola-Korppila näytti paljaat rintansa sensuroimattomana Instagramissa: "Oon alkanut kulkea ilman rintaliivejä" - kuva!
Lukuisissa tosi-tv-ohjelmissa nähty kampaamoyrittäjä Iida Ketola-Korppila on jälleen hätkähdyttänyt Instagram-seuraajiaan.www.seiska.fi
![]()
Aitolehden saksalainen etunimikaima ei myöskään vaikuta järjen jättiläiseltä.
"Vaalea saksalainen naapurintyttö on nyt tummaihoinen afrohiuksinen nainen, jonka murskaavan kokoisille jättirinnoille ei ole olemassakaan sopivan kokoisia liivejä.
Monen on vaikeaa ymmärtää, miksi hän tekee tämän keholleen."
"– Minulla on Euroopan suurimmat rinnat, kokoa 70S. Monet kuppikoot jatkuvat K-kuppiin asti, niin olen teetättänyt itselleni rintaliivejä, koska kaupoista en sellaisia löydä. Olen käyttänyt nyt kehon muokkaamiseen yli 60 000 euroa ja jatkan tätä, hän sanoo."
![]()
![]()
Tummaihoiseksi muuttuneella Martinalla, 31, on Euroopan suurimmat rinnat, eikä se riitä – avoimena IL:lle: "Jatkan tätä"
Millaisen ajatusprosessin on käynyt läpi ihminen, joka on muuttanut radikaalisti koko ulkonäkönsä?www.iltalehti.fi
Tarkoitat varmaan tätä tyyppiä..Muistaakseni tuo hirviö on ammatiltaan lentoemäntä. Torppakin on, sentään jotain yhteistä.
Sitten tulee mieleen ihmis Ken, tuo eteläamerikan ihme joka on leikkauttanut itsensä lähes kuoliaaksi, nythän sillä taitaa olla menossa sukupuolen vaihdos. Noin vaihteeksi. Mutta vaihtelu virkistää. Eri juttu kuka sitä haluaa panna.
Josta tuli mieleen tää suomalainen tosi-tv tähti, jonka nimi ei nyt tule mieleen kun sekin on vaihtunut. Tuksun ex kaveri. Fiksauttanut itselleen pillun pippelin tilalle, ja isot silarit. J Virtasen kavereita, jolla itselläänkin on nyt jotain tuunausta tekeillä mitä otsikoista lukenut.
Pahoittelut linkkien puutteesta mutta nyt ei pysty eikä kykene kampaamaan nettiä noiden takia.
Tarkoitat varmaan tätä tyyppiä..
![]()
Just toi, onhan se näköjään seiskassa ja iltalehdessäkin ollut ihan lähikuukausina. Mennyt vaan kokonaan ohi multa. Elena Vikström...
Tää ei oo Elena.. Kuvassa on ex-Juha Immonen, nykyisin Sofia Immonen. Kvg jos enemmän kiinnostaa..
Tässä Elena Vikström joka on jo ihan eri luokkaa.. Kuvat Seiskassa! Sukupuolensa korjauttanut Elena Vikström: Peppuuni pantiin kaksi litraa rasvaa!
P.S. Lähettäkää rahaa
Pitkään radiohiljaisuutta pitänyt Lukkarinen julkaisi Instagramissa uuden kuvan syntymäpäivänsä tienoilla.
Olet sairas, Ei hän itseään minnekkään tyrkytä, vaan iltalehdet ovat lähinnä tehneet juttuja hänen instagram päivityksistään, kuten tuokin minkä linkkasit.Sori. Linkki unohtu. Tällä kertaa Janita aikoo kuolla aikuusten oikeesti! Parantumatonta syöpää sairastava Janita Lukkarinen juhli syntymäpäiväänsä: ”Sanoin, että lähtisin 27-vuotiaana”
En usko, että kukaan sua estää jos haluat värjätä kropan ruskeaksi ja hankkia 70S-koon tissitSe on kyllä jännä, että voimaantuneilla naisilla on oikeus noin vain "muuttua" tummaihoisiksi ja saada positiivista palstatilaa, mutta auta armias jos jossain 20 vuotta vanhassa TV-ohjelmassa on ollut blackface, niin hirveä haloo nousee takautuvasti...
Iida Ketola haluaa huomiota näyttämällä tissit.
Ei kait kukaan olympiavoittajia voi laskea turhiksi julkkiksiksi?
Kaikkia näitä hirviöitä yhdistää nuo typerän näköiset huulet, jotka vaan on, omasta mielestäni ainakin, luonnottoman näköiset. Olen ihmetellyt, että miten noita huuliaan operoivia ei häiritse, mutta varmaan siinä tulee sokeaksi jollain tavalla. Varmaan tämänkin naisen mielestä huulensa näyttävät kauniilta tms.Jeesus mikä mörkö, en sillä että itse olisin kaunis![]()
Kaikkia näitä hirviöitä yhdistää nuo typerän näköiset huulet, jotka vaan on, omasta mielestäni ainakin, luonnottoman näköiset. Olen ihmetellyt, että miten noita huuliaan operoivia ei häiritse, mutta varmaan siinä tulee sokeaksi jollain tavalla. Varmaan tämänkin naisen mielestä huulensa näyttävät kauniilta tms.
Ilman rasistisia laseja tuo muhkea etumus, takamus ja huulet on afrikkalainen naisihannetyyppi. Näin ainakin ko. Mantereen missejä kun katsoo tai lukee muutamassakin suomalaisessa julkaisuissa.Olen aina välillä koittanut kysellä että tunteeko kukaan ketään miestä, joka pitää noita hyvän näköisenä. Ei tunnu käsiä nousevan. Ei ehkä myöskään naisia jotka eivät ole "huuliskenessä".
Kappas bilerintamalla on tapahtunut. Vanha suola janottaa, mutta uutta elättäjääkin tarttis...
Kivempi lentää omalla kuin reittikoneellaBelorf tajus että Monacossahan on näitä prinssejä ja muita setämiehiä, ei tarvia tyytyä kämäseen suomalaiseen "liikemieheen"
Niko Ranta-aho ja vuoden 2012 Miss Helsinki -voittaja Katrie Daler tapailevat.
Katrie ollut nyt pariinkin otteeeseen kummassakin iltiksisessä, taas näitä missejä mistä en ole ennen kuullutkaan. No pääsee sitä lehtiin noinkin, vaikka huumekauppiasta odottaa jopa 13 vuoden tuomio niin epäilen suhteen kestävyyttä. En nyt näitä pidä minään julkkiksina siinä mielessä, mutta onpahan kuviot ja piirit taas.
![]()
Niko Ranta-aho tapailee Miss Helsinki -voittajaa: ”Katrie on kiva ihminen ja jaksaa kuunnella mua”
Niko Ranta-aho ja vuoden 2012 Miss Helsinki -voittaja Katrie Daler tapailevat.www.iltalehti.fi
Varmaan kärkkyy jos pääsisi mukaan tuohon Ranta-ahon elämäntyyliin mukaan ja jos sillä olisi vielä rahaa jemmassa. Tai sitten vaan viehättää pahan pojan maine, tai sitten kaikki kolme yhdessä.
Kyllähän muiden maksamat kivat kelpaa noille tuon tyyppisille. Tuota huumekuviota en ole seurannut, onko omaisuutta miten takavarikoitu, ja muut bisnekset mitkä vielä kestänee päivänvalon. Ja mitkä ne rangaistukset sitten on lopulta. Yhden isomman luokan diilerin tunnen mikä sai x vuosia kakkua, mutta näyttää olevan enemmän vapailla kun sisällä ja pyörittää muita bisneksiä. Ei ole mikään julkisuuden henkilö eikä kauniit naiset pyöri jaloissa.
Hm / OT
Laskenee myös sen varaan että jos ei tuomita, niin todennäköisesti pätäkkää riittää ihan kivasti.
Ahaa, viisari kuitenkin värähti hieman?Olen nähnyt tuksun livenä, tuli kadulla vastaan. Sanotaanko näin, että tämä klamour-kaunotar ei aiheuttanut varsinaisesti kestojöpötystä.
Itse olen myös pari kertaa nähnyt rinsessan kylillä. Viisari ei kyllä värähtänyt, korkeintaan vajosi entistä alemmas klamourin ansiostaOlen nähnyt tuksun livenä, tuli kadulla vastaan. Sanotaanko näin, että tämä klamour-kaunotar ei aiheuttanut varsinaisesti kestojöpötystä.
Täytyy sanoa, että kauneus on kyllä tässä tapauksessa katsojan silmissä.
Itse en aina ymmärrä näitä belörffin ja tuksun "kauneuden" ihannoijia.
Ahaa, viisari kuitenkin värähti hieman?