Myyty Suomen halvin 4070Ti #2 (Pohjois-Karjala)

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Tuote:Inno3D 4070Ti
Hinta:700€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):proshop vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa):On
Muuta huomioitavaa:Kävi InnoVisionin tehtaalla ja vaihdettu tuulettimet takuuseen joten kortti käytännössä kuin uusi. Piiri käynyt koko elämänsä alle 80c: asteesa ja powerlimit -20%.
Vie vain 2 korttipaikkaa tilaa mikä on tärkeää joillekkin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Paketti, vienti
Maksutapa: tilisiirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
Hp ja postit. Hyvin vähäisestä kauppapalautteestasi johtuen maksu tapahtuisi kun paketti saapuu perille. Postimaksun voin lähettää ennakkoon.

Kaupat voidaan myös hoitaa f2f, jos sinulla sattuisi olemaan kulkua pk-seudulle päin.
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Hp ja postit. Hyvin vähäisestä kauppapalautteestasi johtuen maksu tapahtuisi kun paketti saapuu perille. Postimaksun voin lähettää ennakkoon.

Kaupat voidaan myös hoitaa f2f, jos sinulla sattuisi olemaan kulkua pk-seudulle päin.
Eipä se kuule käy, kauppiaspalautteeni on positiivista, se vähäinenkin mitä on laitettu ja myyny olen tuhansien eurojen arvosta tavaraa.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
788

Onko tää kortti jo kertaalleen myyty?
 

siilipilkku

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2023
Viestejä
175
Ota kuva näyttiksestä sekä päivän lehdestä? Niin todistat ettet myy puuta heinää?
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53

Onko tää kortti jo kertaalleen myyty?
Ei ole. Mulla on kolme näitä. Yksi menny, nyt loput 2 myytävänä. Ihan oikeasti. Ensimmisen tuli hakemaan perheen isä poikansa kanssa tästä, tarkisti tavaran ja lähti. Tuossahan on myyntiotsikossa "#2" merkkaamassa että nyt myydään kakkos....siis korttia numero kaksi. ;-)


Siellä sijalla 2. Nämä on mun kakkosboksista missä oli yhteensä 3x4070Ti kortteja, minä rebuildaan sen kevään mittaan uusiksi parannellen ongelmiakohtia, ikään kuin off-season nyt päällä. ja uutta kalustoo kehitteillä :)
 
Viimeksi muokattu:

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Ota kuva näyttiksestä sekä päivän lehdestä? Niin todistat ettet myy puuta heinää?
Ei mulle tule päivän lehteä, uusin kuva on näyttiksestä, pitäishä se kelvata. Mitä tulee luotettavuuteen niin enhän mä sitte enää ikinä pystyis myymää täällä mitää ja se olis siinä tää harrastus, jos kiviä lähettelisin laatikossa. Sen 30 vuotta tietokoneita harrastellu Amiga 500:sta lähtien, ja edelleenkin mulla on pari Amigaa, tämä on eka kerta kun yhtäkkiä ruvetaan vallittamaan kuvitteellisista epäluotettavuuksista kun koetan tavallisia harrastekamppeita myydä. Kaipa se on nämä ajat sitten joo...

Aluksi laitoin vahingossa ykköskortin kuvan ,mutta huomattuani erheen vaihdoin kakkoskortista otettuun kuvaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
788
Ei mulle tule päivän lehteä, uusin kuva on näyttiksestä, pitäishä se kelvata. Mitä tulee luotettavuuteen niin enhän mä sitte enää ikinä pystyis myymää täällä mitää ja se olis siinä tää harrastus, jos kiviä lähettelisin laatikossa. Sen 30 vuotta tietokoneita harrastellu Amiga 500:sta lähtien, ja edelleenkin mulla on pari Amigaa, tämä on eka kerta kun yhtäkkiä ruvetaan vallittamaan kuvitteellisista epäluotettavuuksista kun koetan tavallisia harrastekamppeita myydä. Kaipa se on nämä ajat sitten joo...

Aluksi laitoin vahingossa ykköskortin kuvan ,mutta huomattuani erheen vaihdoin kakkoskortista otettuun kuvaan.
Vastaan nyt mahdollisien ostajien puolesta: Jos et pysty/suostu laittamaan näyttiksestä kuin yhden huonosti otetun ja suttuisen kuvan, niin älä oleta että kukaan sinulta varsinkaan postitse ja ennakkomaksulla tulee mitään ostamaan

edit: ja kuvakin on jostain whatsapista otettu
 

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
On hienoa, jos myyjä on 30 vuoden harrastusuran säästyntyt kaikilta huijareilta. Ne kuitenkin ovat oikea riesa ja olen itsekin menettänyt 1800eur oppirahoja. Niistä viisastuneena en riskeeraa rahojani enää, varsinkaan silloin kun ilmoitus näyttää epäilyttävältä. Sijainti on vähän hankala, jossa harva ostajaehdokas asuu, hinta sopiva, kuva huono eikä parempia kuvia tai muutakaan luottamusta rakentavaa jostain syystä haluta lähettää. Ei käy sinänsä ostajana mun järkeen, kun samalla ajalla millä kirjoitit viimeisimmän viestisi olisit voinut ottaa uuden kuvan vaikka paperin kanssa johon olet kirjoittanut käyttäjänimesi tms.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
67
Ihmeen vähän olet kauppaa tehnyt netissä 30 vuotta alaa harrastaneeksi. Sillähän asia selviää, jos joku legit-käyttäjä käy näyttiksen hakemassa ja kertoo, miten meni.
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
On hienoa, jos myyjä on 30 vuoden harrastusuran säästyntyt kaikilta huijareilta. Ne kuitenkin ovat oikea riesa ja olen itsekin menettänyt 1800eur oppirahoja. Niistä viisastuneena en riskeeraa rahojani enää, varsinkaan silloin kun ilmoitus näyttää epäilyttävältä. Sijainti on vähän hankala, jossa harva ostajaehdokas asuu, hinta sopiva, kuva huono eikä parempia kuvia tai muutakaan luottamusta rakentavaa jostain syystä haluta lähettää. Ei käy sinänsä ostajana mun järkeen, kun samalla ajalla millä kirjoitit viimeisimmän viestisi olisit voinut ottaa uuden kuvan vaikka paperin kanssa johon olet kirjoittanut käyttäjänimesi tms.
Minä kirjoitin luottamusta herättävän viestin, olen kaikki kamani saanu myytyä

"muutakaan luottamusta rakentavaa jostain syystä haluta lähettää" - Tämä on jo törkeää herjaamista.

"Ei käy sinänsä ostajana mun järkeen, kun samalla ajalla millä kirjoitit viimeisimmän viestisi olisit voinut ottaa uuden kuvan vaikka paperin kanssa johon olet kirjoittanut käyttäjänimesi tms."

Et sanonu mitään tälläistä, pyysit jotain dinolehteä, vaikka kuka tietokoneharrastaja nyt jotain paperilehtee tilaa ja lukee kun ei mitään järkeä, internetissä on samat lehdet ja uutiset. Ollaan kuitenkin tietokoneharrastajafoorumilla. Kuvan kokokin on 3 megatavua, niin aika kaukana mistään suttusuudesta, ja mitä väliä sillä on jos ei ole tarkennus tälläsissä asioissa kohillaan?
 

Liitteet

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Ihmeen vähän olet kauppaa tehnyt netissä 30 vuotta alaa harrastaneeksi. Sillähän asia selviää, jos joku legit-käyttäjä käy näyttiksen hakemassa ja kertoo, miten meni.
Aika törkeä herja, ethän sä tunne mua ja mä en tunne sua, miten ihmeessä sä pystyt lausuu moisia lonkalta? Päättelitkö tämän kenties IO-techin foorumitilini osalta? :)
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
67
Aika törkeä herja, ethän sä tunne mua ja mä en tunne sua, miten ihmeessä sä pystyt lausuu moisia lonkalta? Päättelitkö tämän kenties IO-techin foorumitilini osalta? :)
Aivan sillä perusteella, että oletat jonkun laittavan sinulle etukäteen rahaa tilille yhden käyttäjäpalautteen perusteella.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
788
@Bitit Tuus kertomaan onko tää nyt legit tyyppi? Oot ostanu häneltä joskus emolevyn


Edit, en osaa lukea palautteita
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Aivan sillä perusteella, että oletat jonkun laittavan sinulle etukäteen rahaa tilille yhden käyttäjäpalautteen perusteella.
No se meni täysin pieleen joka tapauksessa, aina olen kaupat tehny näin 30 vuotta jo. Sinulla on nyt tässä oletuksia asioista, minä en koko käyttäjäpalautesysteemiin ota kantaa, johan mä sanoin että en saisi enää ikinä myytyä täällä mitään, jos pistäisin kiviä paketissa, järki nyt jo käteen, pitäishän sun nyt hyväksyä tuo isossa kuvassa, että tuhoisin sillä itteni lähinnä. :) Eiköhän 30 vuoteen aika paljon kauppaa ole käyty, sen mitä keskimääränen PC-harrastaja on osiaan päivitelly, sinä siis myönsit että sun lähteesi asiaan oli Io-Tech foorumi-tili näköjään.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
65
Onko käyntiä Kuopion suunnalla käyntiä niin, että voidaan kauppaa tehdä?
 

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
"muutakaan luottamusta rakentavaa jostain syystä haluta lähettää" - Tämä on jo törkeää herjaamista.

Et sanonu mitään tälläistä, pyysit jotain dinolehteä, vaikka kuka tietokoneharrastaja nyt jotain paperilehtee tilaa ja lukee kun ei mitään järkeä, internetissä on samat lehdet ja uutiset.
Ollaan riskillä lähteä vääränlaiselle kierroksille, joten otetaan ihan rauhassa. Asiat selviää varmasti.

Mä en pyytänyt missään vaiheessa uusia kuvia kortista. Huomasin vain että joku muu oli toivonut sellaista aiemmin. Viestissäni ehdotus kuvan lisäämisestä paperinpalan kanssa käyttäjänimelläsi varustettuna oli vain ensimmäinen ajatus, mikä minulle tulisi myyjänä tuollaisen viestin saatuani, jos käsilläni olisi sanomalehtiä. En vain maalisjärjellä keksi syitä miksi myyjä kieltäytyisi viestissään lähettämästä pyynnöstä uutta kuvaa, mikäli tarkoitus on tehdä aitoa kauppaa. Tästä syystä en usko, että on reilua kutsua sitä törkeäksi herjaamiseksi, kun viittasin että aiemman viestisi tekstisisältö ei herättänyt luottamusta.

Kiitos uudesta kuvasta näytönohjaimesta käyttäjänimelläsi varustettuna. Tuo on jo omiaan rakentamaan luottamusta.
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Onko käyntiä Kuopion suunnalla käyntiä niin, että voidaan kauppaa tehdä?
Voin mä nakata tän huomenna kuopioon osana harrastusta illalla koska yövuoron jälkeen nukun noin yhteen asti, tankkaan samalla siellä kaasuautoani ja ostan vapaapäivän virvokkeet mukaani koska on syntymäpäivänikin. Jatketaan PM.

-Jani
 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
85
@Bitit Tuus kertomaan onko tää nyt legit tyyppi? Oot ostanu häneltä joskus emolevyn


Edit, en osaa
@Bitit Tuus kertomaan onko tää nyt legit tyyppi? Oot ostanu häneltä joskus emolevyn


Edit, en osaa lukea palautteita
Juu olen kyseiset osat ostanut ja ne tuli postin kautta sovitusti :) Kone on yhä käytössäni.
 

Liitteet

Vph

Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
43
Moro, jos se kortti #3 on myös myynnissä ja kunto kaikinpuolin ok ja takuukin vielä voimassa niin tarjoan siitä 600€, noudettuna sunnuntaina kun matka pohjoiskarjalaan kuljettaa…
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
Moro, jos se kortti #3 on myös myynnissä ja kunto kaikinpuolin ok ja takuukin vielä voimassa niin tarjoan siitä 600€, noudettuna sunnuntaina kun matka pohjoiskarjalaan kuljettaa…
Kortti numero #3 on myynnissä myöskin, 650€ ja se on sinun sunnuntaina. 600€ menis pilkkahintaan jo kuitenkin 4070Ti puhutaan.

-Jani
 

Vph

Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
43
Ok, laittelen viestiä hieman lähempänä,
olen siellä nurkilla varmaan siinä 18-19 maissa, onko ok aika ?
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
36
Jäi vähän ikävä fiilis tästä niin selvennän näin myyjän tuntevana että ei ole mikään huijau. Itsekkin vasta kortin häneltä ostin. Kaikille myyntihommat ei ole niin mukavia ja hermot palaa puolin ja toisin. Samaistun siinä mielessä että "halpa" hinta nopeuttaa epämukavan prosessin kestoa merkittävästi. Tämä taas aiheuttaa ymmärrettäviä epäilyksiä. Tämäkään ei mitään todista, mutta halusin kantaa korteni kekoon. ps. Arvostan myös sitä että kerrotaan rehellisesti mitä korteilla on tehty, mikäli se joillekkin on tärkeää.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
133
Ei mulle tule päivän lehteä, uusin kuva on näyttiksestä, pitäishä se kelvata. Mitä tulee luotettavuuteen niin enhän mä sitte enää ikinä pystyis myymää täällä mitää ja se olis siinä tää harrastus, jos kiviä lähettelisin laatikossa. Sen 30 vuotta tietokoneita harrastellu Amiga 500:sta lähtien, ja edelleenkin mulla on pari Amigaa, tämä on eka kerta kun yhtäkkiä ruvetaan vallittamaan kuvitteellisista epäluotettavuuksista kun koetan tavallisia harrastekamppeita myydä. Kaipa se on nämä ajat sitten joo...

Aluksi laitoin vahingossa ykköskortin kuvan ,mutta huomattuani erheen vaihdoin kakkoskortista otettuun kuvaan.
¨Siis jos sulla olisi 30 vuotta taustaa näissä hommissa olisit ollut muron käyttäjä jo herran vuosia sitten + tännekkin olisit löytänyt itsesi jo aikaa sitten. toki voi hyvin olla että myyt oikeata tavaraa tässä mutta silti tuo 30 vuotta takana sitä ja tätä et selvästikkään ole sitä suomessa tehnyt? koska tässä vaiheessa tosiaan olisit tehnyt kauppoja roppa kaupalla murossa että techissä ja saanut jo '' todennäköisesti satoja postiviisia palautteita'' mutta mutta. :smoke:
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
¨Siis jos sulla olisi 30 vuotta taustaa näissä hommissa olisit ollut muron käyttäjä jo herran vuosia sitten + tännekkin olisit löytänyt itsesi jo aikaa sitten. toki voi hyvin olla että myyt oikeata tavaraa tässä mutta silti tuo 30 vuotta takana sitä ja tätä et selvästikkään ole sitä suomessa tehnyt? koska tässä vaiheessa tosiaan olisit tehnyt kauppoja roppa kaupalla murossa että techissä ja saanut jo '' todennäköisesti satoja postiviisia palautteita'' mutta mutta. :smoke:
Juu, melko trolli olet.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
133
Juu, melko trolli olet.
ei tuossa kyllä ole mitään trollia jokainen oieka harrastelia löytää itsensä juurkin näille harrastelia sivuille. lähinnä tässä haen tuota monen kymmenen vuoden harrastelia taustaa, ja toki varmasti saatat myydä ilman alter accounteja oikeata tavaraa mutta miten et itseäsi näille harrastelia sivuille ole aiemmin löytänyt? ja kuitenkin tokasit että myynyt tuhansilla tavaraa etiä päin vain yhden positiivisen palautteen myötä. se nyt vaan ei oikein kolahda kohilleen, jonka varmaan itsekkin luet sieltä välistä ? tuhansilla myytyjä tavaroita sanotaan nyt X määrä luulisi palautteitakin olevan sen mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
45
Ihan uteliaisuudesta, miten paljo käsien kautta pitää virrata tavaraa todistetusti myyntiin että voi tituleerata itseään harrastajaksi?
 

eyelid

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
53
ei tuossa kyllä ole mitään trollia jokainen oieka harrastelia löytää itsensä juurkin näille harrastelia sivuille. lähinnä tässä haen tuota monen kymmenen vuoden harrastelia taustaa, ja toki varmasti saatat myydä ilman alter accounteja oikeata tavaraa mutta miten et itseäsi näille harrastelia sivuille ole aiemmin löytänyt? ja kuitenkin tokasit että myynyt tuhansilla tavaraa etiä päin vain yhden positiivisen palautteen myötä. se nyt vaan ei oikein kolahda kohilleen, jonka varmaan itsekkin luet sieltä välistä ? tuhansilla myytyjä tavaroita sanotaan nyt X määrä luulisi palautteitakin olevan sen mukaan.
Kortit on myyty jo joten ole hyvä ja mene muualle trollaileen, et ostanu kortteja tai ollu niistä kiinnostunut. Täällä tehdään kauppaa harrastajien kesken, enkä ole kiinnostunut tämän enempää käymään keskustelua ATK-historiastani, käyttämistäni ja lukemistani sivustoista, ylikellotuksistani, lempipeleistäni tai kaikista myydyistä tavaroistani 30v. ajan. Vain kolmannen kortin virallinen luovutus on enää mikä pitää topicin avoinna. Kiitos kiitos kiitos.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 214
Viestejä
4 310 395
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom