Summ.ee -verkkokauppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terssi
  • Aloitettu Aloitettu
Moi, oma tilanne johti siihen että laitoin sinne 1200e tilauksen debit kortilla. Voin päivitellä täällä että miten meni.

Kaveri joutunu varmaan myymään toisen munuaisensa että saanut firman velat kuitattua

Pikku hiljaa näitä tarinoita kuunnellessa herää epäilys jo siitä että te kaikki uudella käyttäjällä kommentoivat olette joku osa tätä ja homma pelkkää huijausta.
En nyt ihan oikeasti usko näin, mutta eipä sille mitään mahda että tänä päivänä tämmöisetkin ajatukset käy väkisin mielessä.

Onko kukaan päätynyt perumaan vielä tilaustaan?
Sitkeästi ajattelin itse vielä odotella, vaikka harmittaakin kyllä että kone on enää vailla vain täältä tilattuja osia.
Mulla iha sama juttu prossua vailla ja se soitti mulle vielä toisen kerran äsken että nyt alkaa vastailemaa viesteihi ja laittaa mulle enemmä tietoo siitä et missä se prossu on.

Kaveri joutunu varmaan myymään toisen munuaisensa että saanut firman velat kuitattua

Pikku hiljaa näitä tarinoita kuunnellessa herää epäilys jo siitä että te kaikki uudella käyttäjällä kommentoivat olette joku osa tätä ja homma pelkkää huijausta.
En nyt ihan oikeasti usko näin, mutta eipä sille mitään mahda että tänä päivänä tämmöisetkin ajatukset käy väkisin mielessä.

Sitkeästi ajattelin itse vielä odotella, vaikka harmittaakin kyllä että kone on enää vailla vain täältä tilattuja osia.
Varmaan mun vitsillä tehty "kopio" nimi lisäsi tätä epäilystä, lol! Mutta Amazon de:stähän sitä saa samalla hinnalla. Suosittelen lataamaan Keepa:n, ja sillä kattomaan että millon ja mikä on ollu minkäkin tuotteen alin hinta, ja sillä voi myös träckätä, että millon se putoaa siihen mitä toivot, tosin se ilmotuksen saanti siitä tuntuu olevan dodgy, niin ne missaa helposti. Mun oli tarkotus black friday:sta ostaa osat, mutta Keepan (ja hieman googlen) ansiosta huomasin että se on melko skämmiä vaan, ja syksyllä ja keväällä tuntuu olevan parhaat alennukset, plus oli hinnoista hämminkiä, oon täysin uus koko PC:n rakennus hommaan, ja siinä on vielä henkilökohtasta hommaa joka kaikki nyt pääty siihen että ostin nyt vaan sieltä Summista ja siinä se. Mutta jos pystyy vaan seuraamaan Amazon de:n hintoja, sieltä vaan. Jos jouluksi haluaa, selkeästi ei Summista kannata. Mutta onko sillä väliä millon tulee, kunhan ne tulee, ja sillä halvalla hinnalla (tai joulu ei ainakaan itselle niin tärkeä juttu). Oon varmasti aivan tämmönen poikkeus tapaus, että mun oli nyt pakko ostaa ne Summista. Mun mielestä vois melkeen OP:nkin muokata ja lisätä siihen, että "Amazon de + Keepa = varmempi", että ihmiset jotka hakee infoa tietäs asiasta.

No ei tähä pysty kommentoimaan ilman käyttäjää ja kun tuntu että täällä kohtalotovereita niin piti tehä tili. Ja sama vika itellä, tilasin jimmsiltä suurimman osan ja sitte kattoin että prossu ja näyttis löytyis summilta hyllystä nii tilasin sitte sieltä ne. Sinänsä oli jimmsilläki toimitusaika nyt vähä pitempi mutta se oliki tiedossa.

Kävi tuo tilauksen peruminenki mielessä mutta saako sieltä rahojakaan sen nopiampaa takas niin en vielä siihen alkanu.

Moi, oma tilanne johti siihen että laitoin sinne 1200e tilauksen debit kortilla. Voin päivitellä täällä että miten meni.
Minä tilasin 1.12. Prossun ja näyttiksen ja reteesti maksoin tilisiirrolla, nyt sitten varmaan saa vattahaavan ku ei vastaa kyselyihin eikä mitään tapahdu. Päivitellään jos jotakin kuuluu 🤦🏼😅

Toivottavast jo ensi kerralla tilaatte luottokortilla, jos ei muuta niin mielenterveys säilyy paremmin 😅

Toivottavast jo ensi kerralla tilaatte luottokortilla, jos ei muuta niin mielenterveys säilyy paremmin 😅
Mulla ei ollu mitään tietoa debit vs. luottokorteista tätä ennen. Montako sataa ekstraa siitä luottokortista ois sitten pitäny alkaa maksamaan ihan vaan että muutama muutaman vuoden välinen tilaus ois ollu hieman turvallisempi? Koko homma on ollu niin uskomattoman turhauttavaa PC osien hankkimiseen liittyen, ja inhoan koko hommaa, haluan vaan hyvän PC:n joka ois future proof.

No ei tähä pysty kommentoimaan ilman käyttäjää ja kun tuntu että täällä kohtalotovereita niin piti tehä tili. Ja sama vika itellä, tilasin jimmsiltä suurimman osan ja sitte kattoin että prossu ja näyttis löytyis summilta hyllystä nii tilasin sitte sieltä ne. Sinänsä oli jimmsilläki toimitusaika nyt vähä pitempi mutta se oliki tiedossa.

Kävi tuo tilauksen peruminenki mielessä mutta saako sieltä rahojakaan sen nopiampaa takas niin en vielä siihen alkanu.
Itekki tilasin kaikki jimmsiltä ja proshopilta paitsi prossun mut onneks saipaha ainaki hyvää kokemusta että ei kannata ainakaa viron pojilta tilata mitää

miten tuon tilauksen edes peruuttaisi kun eivät vastaa mihinkään :itku:

Mulla ei ollu mitään tietoa debit vs. luottokorteista tätä ennen. Montako sataa ekstraa siitä luottokortista ois sitten pitäny alkaa maksamaan ihan vaan että muutama muutaman vuoden välinen tilaus ois ollu hieman turvallisempi? Koko homma on ollu niin uskomattoman turhauttavaa PC osien hankkimiseen liittyen, ja inhoan koko hommaa, haluan vaan hyvän PC:n joka ois future proof.
0 € extraa. Esim. Bank Norwegianilta saa kuukausimaksuttoman luottokortin.

Soitti mulle ja sano et laittaa tilauksesta tietoja sähköpostiin mut ei oo vieläkää kyl näkyny viestiä😂🤣🤣
Soitin sille itsekin äsken.

Kertoi myös että ollut sairaalassa, pahoitteli kovasti ja huokaili melkoisen paljon. Vaikutti että on tekemistä kaverilla.
Ensimmäisen puhelun jälkeen soitti 2 min päästä uudestaan ja sanoi että 24h sisään lähettää sähköpostia.

Lopuksi ilmoitti taas saman mitä ennenkin, että tilauksen pitäisi tulla ensi viikon torstaina, mutta tällä kertaa lisäsi että jos ei niin tässä tapauksessa rahat voidaan palauttaa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 513
Jäsenet
74 816
Uusin jäsen
zaku12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom