Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätä ostamatta kyseisestä puljusta. Ajattelin kokeilla tuota kautta kun ostoaikaan Ryzen 9 9950X oli 100€ halvempi kyseisessä puljussa mutta prosessori ollut nyt kaksi viikkoa "Käsittelyssä" ja sähköposteihin ei vastata. Puhelimen kautta tavoitti jonkun myyjän ja lupasi Suomeen täksi maanantaiksi,ei ole näkynyt. Ei kovin hyvä mielikuva jäänyt.Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Tallinnalaisesta hassukaupasta? Näyttäis olevan aavistuksen halvempaa kuin kotimaisissa verkkokaupoissa, mutta netistä löytyy todella vähän tietoa kyseisestä yrityksestä.
Summ.ee
Toivottavasti maksoit luottokortilla.Jätä ostamatta kyseisestä puljusta. Ajattelin kokeilla tuota kautta kun ostoaikaan Ryzen 9 9950X oli 100€ halvempi kyseisessä puljussa mutta prosessori ollut nyt kaksi viikkoa "Käsittelyssä" ja sähköposteihin ei vastata. Puhelimen kautta tavoitti jonkun myyjän ja lupasi Suomeen täksi maanantaiksi,ei ole näkynyt. Ei kovin hyvä mielikuva jäänyt.
Kumpaa tuli?Edit;
Toisen puhelinsoiton jälkeen Viron suuntaan tänään sain vihdoin seurantanumeron prossulle. Katsotaan tuleeko tiiliskiven puolikas tai hiekkaa postissa.
Tuli ihan oikea kampe postissa, tuolla tuo koneessa hyrskyttää.Kumpaa tuli?
Itsekin suhtaudun skeptisesti ko. verkkokauppaan, mutta kun kerran lopulta sait sen, niin uskaltauduin itsekin tilaamaan uuden luurin sieltä, luottokortilla tottakai. Toivottavasti tulee nopeammin kuin kolmessa viikossa. Kuinkakohan kauan sulla meni siinä sitten lopulta? Tuliko sähköpostia kun tilaus oli käsitelty ja lähetetty? Minkälainen oli asiakaspalvelu? Olivatko ihan asiallisia, pahoittelivat jne. Ja saako palvelua suomeksi, vai tartteeko vääntää lontooksi?Tuli ihan oikea kampe postissa, tuolla tuo koneessa hyrskyttää.
Päivitys tähän:Itsekin suhtaudun skeptisesti ko. verkkokauppaan, mutta kun kerran lopulta sait sen, niin uskaltauduin itsekin tilaamaan uuden luurin sieltä, luottokortilla tottakai. Toivottavasti tulee nopeammin kuin kolmessa viikossa. Kuinkakohan kauan sulla meni siinä sitten lopulta? Tuliko sähköpostia kun tilaus oli käsitelty ja lähetetty? Minkälainen oli asiakaspalvelu? Olivatko ihan asiallisia, pahoittelivat jne. Ja saako palvelua suomeksi, vai tartteeko vääntää lontooksi?
Minkä ihmeen takia tämmösestä puljusta pitäis ostaa yhtään mitään, kun saa samaan hintaan tunnetuilta toimijoilta? Parhaimmillaan saa virolaista nettikauppapalvelua vastaan. Pahimmillaan myydään varastettua tavaraa.
Toivottavasti menee hyvin, täältä kaikki sormet ristissä.No ei kyllä saa. Itse työnsin juuri prossu + näyttis kombon tilaukseen, hieman toki jännittää mutta jos muillekin sieltä tavara tullut niin eikö minullekin.
Kyllä tässä hieman alkoi jännittää, etenkin kun kaikki ympärillä niin skeptisiä.Toivottavasti menee hyvin, täältä kaikki sormet ristissä.
Ite en kanssa arpois, varsinkaan näyttisten ja prossujen kanssa. Esim nykyajan Intelin prossujen ja Nvidian näyttiksien kanssa tarttis aika rautaisen reklamaatiopolitiikan ennen kuin uskaltaa sijoittaa ison summan rahaa. Justiinsa siks kun jos (sitten kun) se näyttiksen poweriliitäntä syttyy tuleen niin ei tartte tapella Piretin kanssa siitä että mikä on myyjän virhevastuu.
Hei, voitko tehdä updaten sitten kun tilauksesi tulee? Haluisin itekkin tilata ssd:n, laadusta en kuitenkaan ole varmaKyllä tässä hieman alkoi jännittää, etenkin kun kaikki ympärillä niin skeptisiä.
Toki jos uniin asti menee niin voi jänistää ja perua kaupat.
Tänään laitoin sähköpostia ja kyselin että mikä on tilauksien tilanne ja osaako arvioida koska suomessa.
Jos ei vastaa lähipäivinä niin yritän soittaa ja harkita toimenpiteitä sitten uudemman kerran.
EDIT. vastasivat melko nopeasti sähköpostiin puoli kahdeksalta illalla että tilauksia käsitellään ja pitäisi saapua loppuviikkoon mennessä.
Ilman muuta!Hei, voitko tehdä updaten sitten kun tilauksesi tulee? Haluisin itekkin tilata ssd:n, laadusta en kuitenkaan ole varma
Tuli myös heti tilauksen tehtyä postnordin sovellukseen tieto paketista. Ilmeisesti näin tapahtuu automaattisesti.Tuli tilattua Galaxy Buds 3 Pro -kuulokkeet täältä muutama viikko sitten ja viikossa tilauksesta oli kuulokkeet noudettavissa Postnordin noutopisteeltä. Missään vaiheessa ei tullut mitään ilmoitusta paketin lähettämisestä vaan lähetys vain ilmestyi Postnordin sovellukseen. Voisin tilata uudelleenkin täältä mutta vain luottokortilla maksaen, mikä toki aina järkevää netistä tilattaessa.
Eiköhän tilauksesi mene ihan hyvin...Parannettavaa näillä kyllä riittää. Hauskasti, mulle itseasiassa tuli eilen sähköpostia summ.ee:stä, että tilauksesi on toimitettu (mikä on ollut toimitettu useampi viikko sitten).Ilman muuta!
Lisäyksenä vielä tuohon aikaisempaan, että laitoin viestiin perään vielä osoitteeni ja paluuviestissä tuli aivan eri henkilön osoitetiedot millä paketti oli tulossa.
(vastasivat tähän noin 0100 yöllä)
Varmaan joku sekaannus mutta ainakin kuittasivat minun pakettipisteen osoitteella.
Tuli myös heti tilauksen tehtyä postnordin sovellukseen tieto paketista. Ilmeisesti näin tapahtuu automaattisesti.
Mitään päivitystä sinne ei ole vielä tullut, enkä nyt äkkiseltään ole varma että tuleeko edes ennenkö paketti on Suomessa?
Katsokaapa tarkkaan tästä puljusta saamaanne kuittia, onko ALV kannettu Suomen vai Viron ALV-kannan mukaisesti? Onhan se halvempaa kuin Suomessa kun veroja kiertää... Kokeilkaapa kysellä myöskin asiakaspalautuksesta ja katsokaa vastaako aspa mitään.
Sinänsä tuote kyllä omankin kokemuksen mukaan saapui asiallisesti, joskin ilman seurantanumeroa, mutta tosiaan jos ALV:t kannetaan väärin ja asiakaspalautuksia pitää jännittää, niin ehkä itsekin jatkossa suosittelisin käyttämään ihan kotimaalaisia tunnettuja puljuja...
Mitä siinä sun kuitissa lukee?