Myyty STRIX OC 3080 WHITE EDITION --JYVÄSKYLÄ--

topdogi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
94
Myytävä tuote: asus rog strix 3080 oc lhr 10g white edition
Hinta: 820€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 25.1.2022
Kuitti löytyy (takuu voimassa): 25.1.2024
Muuta huomioitavaa: Proshop myöntää vain 2v takuun mutta suoraa asukselle on lisätakuu vielä +1 vuosi. Mukaan tulee alkuperäinen laatikko kaikkine oheistarvikkeineen. Näyttiksen kunto erinomainen.
Screenshot_20220724_123631_com.android.gallery3d.jpg



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto, Postitus
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, tilisiirto..

Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
31
Moi, olen lähinnä katsellut päivittäin saksasta valkoista Gigabyten Vision mallia, milloin hinta on ostoa vaille valmis. Tällä hetkellä pyörivät 880eurossa+postit. Markkinatilanteeseen peilaten tarjoan tästä 770euroa. Noutokin Jyväskylästä onnistunee. Toki ehdolla että olet mahd. kortin ensimmäinen omistaja ja se on ollut sinulla vain normaalissa käytössä (ei lukenut ilmoituksessasi).
 

topdogi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
94
Kiitos tarjouksestasi, odottelen vielä. Kortti ei ole pakkomyynnissä. Normaalissa peli käytössä siis ollut vain. Ja ensimmäinen omistaja olen.
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Pakko ihmetellä että miks ihmiset ilmoittelee näihin että paljon joku kortti maksaa Saksassa. Jos se kerran on niin halpa ja näppärä ostaa sieltä ni ostakaa sitten :D
Varmaan lähinnä sen takia, että esim. Saksan Amazonista ostoa voi verrata Suomen Jimm'sistä ostamiseen sen helppoudessa. Maksan itse 7€/kk Amazon Primen suoratoistopalvelusta ja samalla saan toimituskulut ilmaiseksi. Tuotteet toimitetaan Postin kotiintoimituksella 3-4 päivässä.

Ymmärrän kyllä, että hintapyynnöt täällä verrataan Suomen kauppojen hintoihin, mutta tuo on ihan pätevä pointti tarkastaa mitä tuote maksaa esim. Saksan Amazonissa. Ymmärrän kyllä jos ei englanninkieli luonnistu niin voi olla hankala tilata sieltä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 740
Viestejä
4 355 506
Jäsenet
72 477
Uusin jäsen
Avvil

Hinta.fi

Ylös Bottom