Myyty Streacom DA2 (hopea, V1) & Corsair SF750 | Rovaniemi

Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
476
Myytävä tuote: Streacom DA2 (hopea, V1)
Hinta: 150€ 130€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei taida olla, mutta pitänee varmistaa vielä
Muuta huomioitavaa:
Myyntiin uuden kopan tieltä Stracomin DA2. Streacom DA2 on laadukas ja näyttävä alumiininen ITX kotelo. Koteloon mahtuu 280mm AIO ja pitkä näyttis helposti. Kotelon mukana tulee erittäin hiljainen 92mm Be Quiet -tuuletin. Kotelo on "V1" malli. Kaikki ruuvit jne. tallessa.

Kuvissa näkyvä Corsairin SF750 80+ Platinum virtalähde voidaan vaihtaa kotelon ostajan kanssa ATX-virtalähteeseen (minimissään 750W & 80+ Platinum).

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Rovaniemi
Toimitustapa: Nouto etusijalla, postitus
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, Mobilepay, Pivo


Kuva:
Tiedosto_000.jpegTiedosto_001.jpegTiedosto_002.jpegTiedosto_000 (2).jpegTiedosto_000 (4).jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
127
Virtalähde tosiaan kuului kauppaan? Siinä tapauksessa tarjotaan 100€+postikulut, jos passaa.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
476
Myytävä tuote: Streacom DA2 (hopea, V1)
Hinta: 150€ 130€
Kuvissa näkyvä Corsairin SF750 80+ Platinum virtalähde voidaan vaihtaa kotelon mukana ATX-virtalähteeseen (minimissään 750W & 80+ Platinum). Väliraha tarvittaessa molempiin suuntiin. En myy virtistä erikseen!
Olenko nyt laittanut liian epäselvästi, että myyn pelkkää koteloa 130€?

Kotelon ostajan kanssa voin vaihtaa virtalähteitä kun nykyiseen koteloon menee ATX virtalähde jaa DA2 on paras laittaa SFX virtalähde.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
33
Olenko nyt laittanut liian epäselvästi, että myyn pelkkää koteloa 130€?

Kotelon ostajan kanssa voin vaihtaa virtalähteitä kun nykyiseen koteloon menee ATX virtalähde jaa DA2 on paras laittaa SFX virtalähde.
elikkä myynnissä siis pelkkä kotelo ja kuvassa näkyvä virtalähde ei kuulu kauppaan, mutta voit vaihtaa sen erikseen atx malliseen? pahoittelen. itse käsitin ainakin väärin tuosta.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
476
elikkä myynnissä siis pelkkä kotelo ja kuvassa näkyvä virtalähde ei kuulu kauppaan, mutta voit vaihtaa sen erikseen atx malliseen? pahoittelen. itse käsitin ainakin väärin tuosta.
Virtalähde ei kuulu kauppaan ostolla, mutta voin sen vaihtaa... Minäpä laitan vähän fiksummin tuon.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
127
Sama homma, käsitin myös vähän väärin. Jos kuitenkin intoudut virtalähdettä myymään, ni olen valmis sen ostamaan. Itseltä löytyy vain 650w 80+gold atxlähde, joten sopivaa vaihtokappaletta ei ole tarjota.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Käykös tuo sfx poweri myös atx malliseen koteloon? Itse ajattelin tulevaisuutta varten kun ihan varmasti joskus tulee eteen vielä itx operaatio. Vaihtoon olisi lykätä Corsair hx750i platinum... koteloa en ole ostamassa vaan tuota vaihtoa mietin...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
476
Käykös tuo sfx poweri myös atx malliseen koteloon? Itse ajattelin tulevaisuutta varten kun ihan varmasti joskus tulee eteen vielä itx operaatio. Vaihtoon olisi lykätä Corsair hx750i platinum... koteloa en ole ostamassa vaan tuota vaihtoa mietin...
Kyllä käy ATX-malliseen, mutta ennen kotelon myyntiä en ala vaihtoja harkitsemaan muiden kuin kotelon ostajan kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 679
Viestejä
4 188 642
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom