• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Storytel -50% 6kk kausi.

Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
135
Tämäkin ilmeisesti uusille asiakkaille. Itsellä ei aktiivista tilausta, mutta ei silti anna vanhalle accolle tuota alennusta. Harmittaa tehdä uusi tili kun kuunnelut ja kesken olevat kirjat ovat jo tuolla.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 742
Tämäkin ilmeisesti uusille asiakkaille. Itsellä ei aktiivista tilausta, mutta ei silti anna vanhalle accolle tuota alennusta. Harmittaa tehdä uusi tili kun kuunnelut ja kesken olevat kirjat ovat jo tuolla.
Juuei,ei toimi vanhoille asiakkaille vaikka ei aktiivista accoa olisikaan. Ota tuolta E-kirjat ja äänikirjat helposti kännykkään - Suomalainen Plus 30 pvää ilmainen kokeilu ja sen jälkeen 16,95€/kk. Rajaton kuuntelu/lukeminen. Samat kirjat löytyy tuolta Suomalainen Plus, kuin Storytelistäkin. Eilen päättyi oma Storytel Rajaton, enkä todellakaan maksa nykyistä hintaa tuntirajoitteisesta kuuntelu/lukuoikeudesta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Tällänen protip, että bookbeat tarjoaa "aina välillä" kuukauden kokeilujaksoa 0,10€:lla kun olet tovin ollut tilaamatta.

En itse näitä joka kuukausi kuuntele, mutta varmaan viimeisen 12kk aikana viimeiset 5kk on bookbeat ollut käytössä ja maksanut noin 50 senttiä siitä kokonaisuudessaan. Se 10 senttiä on aika lähellä sitä kipurajaa minkä raaskii maksaa, mutta voi budjetti muutoksia tehdä omaan talouteen että on varaa se maksella ;)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Tällänen protip, että bookbeat tarjoaa "aina välillä" kuukauden kokeilujaksoa 0,10€:lla kun olet tovin ollut tilaamatta.

En itse näitä joka kuukausi kuuntele, mutta varmaan viimeisen 12kk aikana viimeiset 5kk on bookbeat ollut käytössä ja maksanut noin 50 senttiä siitä kokonaisuudessaan. Se 10 senttiä on aika lähellä sitä kipurajaa minkä raaskii maksaa, mutta voi budjetti muutoksia tehdä omaan talouteen että on varaa se maksella ;)
Nuo on muistaakseni jollain 10h aikarajoituksella. Tämän sentään sai nyt 7.49€/kk 6kk ajaksi 100h kuunteluajalla. Tuo 10h menee hetkessä itsellä.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Tämäkin ilmeisesti uusille asiakkaille. Itsellä ei aktiivista tilausta, mutta ei silti anna vanhalle accolle tuota alennusta. Harmittaa tehdä uusi tili kun kuunnelut ja kesken olevat kirjat ovat jo tuolla.
Pystyyköhän katsomaan vanhalta tililtä mitkä on kesken ja missä vaiheessa vaikka ei olisi aktiivisena?
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
703
Eikö toi 100h ole aika vähän jos useampi perheessä kuuntelee?
Tuo 100h on yhdellekin aika nahkea. Olen itse saanut kulutettua tuon 100h alle kolmeen viikkoon, koska päivittäin tulee kuunneltua kirjoja. Suosin enemmän näitä palveluita, jotka tarjoavat rajattomat kuuntelut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 619
Viestejä
4 206 671
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
MrKokemus

Hinta.fi

Ylös Bottom