Stormgate

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
Kickstarter alkanut ja paukuttanut kyllä positiivisen potin reilussa päivässä, varsinkin kun peli tulee olemaan f2p.


Kyseessä on RTS, joka kovasti mainostaa tulevansa Warcraftin ja Starcraftin jalanjäljissä jatkamaan Blizzardin reaaliaikaista naputtelua.

Sen pohjalta mitä tuosta itse olen nähnyt niin odotan kyllä innolla ensi vuoden Beta-avaimia.
 

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
5-12. päivä helmikuuta ilmainen ja kaikille avoin beta, Steamin kautta.


Kickstarter kanssa pyörinyt hyvin, 1,8 miljoonaa ja vajaa 20 k tukijaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
5-12. päivä helmikuuta ilmainen ja kaikille avoin beta, Steamin kautta.


Kickstarter kanssa pyörinyt hyvin, 1,8 miljoonaa ja vajaa 20 k tukijaa.
Ihan typerää maksaa kickstarterissa muuta kuin 60$ jos kaikki tulee saamaan nuo siitä alemmat sitten ilmaiseksi
 
  • Tykkää
Reactions: Ana

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
Ihan typerää maksaa kickstarterissa muuta kuin 60$ jos kaikki tulee saamaan nuo siitä alemmat sitten ilmaiseksi
En tahdo uskoa, että noi kampanjatkaan olisi tuon kuuden kympin arvosta, että kickstarterista ei taida voittaa kuin kosmetiikkaa ja vähän enemmän betaa. Mulla on kaveripiirille muutama avain tulossa, mutta taidan peruuttaa muut kuin oman ja puolison kun tulikin open beta ja tuo closed kickstarter onkin vissiin NDA:n alla. Vähän tökkii ajatus NDA:sta.

Joka tapauksessa peli näyttää muuten hyvältä, visuaaliselle ilmeelle saisi tehdä jotain, luulen että korjaantuisi hyväksi ihan mappien tekstuureita muuttamalla. Ilmeisen hyvä editori tulossa, sekä ilmeisesti modaajat saisivat rahastaakkin. Katsotaan tuleeko SC2 syöjää tuostakaan, SC2 on hyvä, mutta alkaa ikä painaman ja Blizzard ei enää välitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
En tahdo uskoa, että noi kampanjatkaan olisi tuon kuuden kympin arvosta, että kickstarterista ei taida voittaa kuin kosmetiikkaa ja vähän enemmän betaa. Mulla on kaveripiirille muutama avain tulossa, mutta taidan peruuttaa muut kuin oman ja puolison kun tulikin open beta ja tuo closed kickstarter onkin vissiin NDA:n alla. Vähän tökkii ajatus NDA:sta.

Joka tapauksessa peli näyttää muuten hyvältä, visuaaliselle ilmeelle saisi tehdä jotain, luulen että korjaantuisi hyväksi ihan mappien tekstuureita muuttamalla. Ilmeisen hyvä editori tulossa, sekä ilmeisesti modaajat saisivat rahastaakkin. Katsotaan tuleeko SC2 syöjää tuostakaan, SC2 on hyvä, mutta alkaa ikä painaman ja Blizzard ei enää välitä.
Pitää tosiaan odotella että peli on myös ulkona kun vielä ei kannata antaa tuomiota suuntaan tai toiseen
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Joka tapauksessa peli näyttää muuten hyvältä, visuaaliselle ilmeelle saisi tehdä jotain, luulen että korjaantuisi hyväksi ihan mappien tekstuureita muuttamalla. Ilmeisen hyvä editori tulossa, sekä ilmeisesti modaajat saisivat rahastaakkin. Katsotaan tuleeko SC2 syöjää tuostakaan, SC2 on hyvä, mutta alkaa ikä painaman ja Blizzard ei enää välitä.
Samaa mieltä visuaalisesta ilmeestä, vähän ikävästi näyttää aika perus kännykkäpeliltä. Starcraft 2 graffat iski kovaa ilmestyessään kun siirryin juuri Xbox 360 konsolilta täysiveriseksi PC pelaajaksi ja pääsi pelaa 1080p:llä :kippis: . No toivotaan parasta ja pelätään pahinta, niin kuin aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Ana

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
Viimeset 30 h kickstarteria, loppukiri on jo jonkunmoinen.

5. Päivä tosiaan open beta, tukijoille kuulemma kun kerkeää NDAta lähettää.

Betavaihe vähän torso vielä, ilmeisesti 2 factionia ja tier 3 puuttuu tähän betaan, ja kun tuo tulee syssymmällä ilmaiseen jakeluun, niin eipä tuosta kickstarterista juuri kostu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 214 843
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom