Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä helvetin löytöjono?
Suomenkielinen Steam..![]()
Huh onpas hirveää että suomalainen pitää Steamia äidinkielellään.
Näemmä tuo Androidin Steam app on oletuksena samalla kielellä kuin luurikin. Omaan korvaan tuo kuulostaa ihan fiksulta, mutta kaipa sitä voi ehdottaa Steamille parempiakin käännöksiä.Ymmärrettävää jos englanti ei taivu, mutta olis kai tolle voinu keksiä paremmankin vastineen kuin löytöjono,sitä lähinnä ajoin takaa.
METAL GEAR SOLID V: The Definitive Experience -33% 20,09€ <<< Onko tämä wörtti ostos? Kiinnostais pelaa tuo kun Ground Zero löytyy alta mutta ilmeisesti loppuu kohden jää jotenki kesken tms.
Definite Experience on tällä hetkellä Steamissa alhaisimmilla hinnalla (katso IsThereAnyDeal.com).Ei tolla hintaa ole wörtti, joskus ollut 15€summerissa ja winterissa ja tällä hetkellä saa 13€ cdkeys.com
oolrait, näin vähän aattelinkinKyllä, pitää olla vähintään tasolla viisi.
"Jos Steam-tasosi on 5 tai korkeampi, saat Steamin kesäale -keräilykortin katsottuasi päivittäisen löytöjonosi. Voit selata löytöjonosi vielä kahdesti päivässä saadaksesi enintään kolme korttilöytöä joka päivä. (Jos saavutat Steam-tason 5 ennen alennusmyynnin loppua, saat kaikki kortit, jotka ansaitsit tutkailemalla Steam-löytöjonoasi alennusmyynnin aikana.)"
Eipä taida tulla.Tyhmä kysymys, mutta tuleeko tuonne kesäaleen uusia tarjouksia/tarjousprosentteja vai säilyykö nuo tämän hetkiset 5.7 asti? Itse pidin siitä aikaisemmasta tavasta, että sai äänestää seuraavia pelejä alennukseen ja muutenkin päivittäin vaihtuvia tarjouksia. Nyt tavallaan vaan katsoo tarjoukset läpi, eikä ole mitään syytä palata kauppasivulle takaisin.
Tyhmä kysymys, mutta tuleeko tuonne kesäaleen uusia tarjouksia/tarjousprosentteja vai säilyykö nuo tämän hetkiset 5.7 asti? Itse pidin siitä aikaisemmasta tavasta, että sai äänestää seuraavia pelejä alennukseen ja muutenkin päivittäin vaihtuvia tarjouksia. Nyt tavallaan vaan katsoo tarjoukset läpi, eikä ole mitään syytä palata kauppasivulle takaisin.
Minun mielestä Black Mesa oli ekan vuorokauden -66% ja nyt on -60%. Saatan toki olla väärässäkin, mutta aika varma oon että oli.Ainakin vuosi sitten kesäalennuksessa muutama peli omalta wishlistiltä oli jossain vaiheessa isommassa alennuksessa kuin alennuksien alussa. Esim -50% -> -70% parin päivän ajan ja sitten takaisin -50%.
Kannattaa se oma wishlisti kurkata läpi kerran päivässä.
Minun mielestä Black Mesa oli ekan vuorokauden -66% ja nyt on -60%. Saatan toki olla väärässäkin, mutta aika varma oon että oli.
Kyseessähän on mekaanisesti parhain MGS-peli. Jos kestät sen että tarina jättää erittäin paljon toivomisen varaan niin go for it! Varsinkin kun noin halvalla saa.METAL GEAR SOLID V: The Definitive Experience -33% 20,09€ <<< Onko tämä wörtti ostos? Kiinnostais pelaa tuo kun Ground Zero löytyy alta mutta ilmeisesti loppuu kohden jää jotenki kesken tms.
Kyseessähän on mekaanisesti parhain MGS-peli. Jos kestät sen että tarina jättää erittäin paljon toivomisen varaan niin go for it! Varsinkin kun noin halvalla saa.
Harmittaa vieläkin kun 2013 kesällä ostin gta san andreasin täyteen hintaan, mutta seuraavana päivänä alkoikin alet ja ostin samaan hintaan gta iv. En ole ostellut pelejä näistä alennuksista yleensä, mutta jotain mukavaa voisi ostaa kun rahaa ja kunnollinen kone löytyy.
Portalin ystäville The Turing Test on oivaa lisäpelaamista samanhenkisessä tunnelmassa. Tällähetkellä tarjouksessa 7.99 €.
onOnko nuo Talos Principlen DLC:t hintansa arvoisia? Gold edition olisi 13,63€ kun tavallinen 9,99€
Road to Gehenna on loistava, muut turhakkeita ja kamasettejä. Kannattaa ottaa Gold ihan vaan RtG:n takia.Onko nuo Talos Principlen DLC:t hintansa arvoisia? Gold edition olisi 13,63€ kun tavallinen 9,99€
Tottakai, jos Souls -pelit kiinnostaa.Onkohan tossa Dark Souls III-deluxessa mitään järkeä? Sit tuolla ois myös Steam Controller-bundle![]()
Tarkoitin tota deluxea ja season passia. Että saako noista rahoille vastinetta.Tottakai, jos Souls -pelit kiinnostaa.
Aika moni aloittanut kolmosesta ja innostuneet hankkimaan myös DS1:n ja DS2:n. Jotku hurahtaa jopa niin, että hommanneet pleikat, jotta pääsee käsiksi Demon's Soulsiin ja Bloodborneen.
Varmaan riippuu vähän kysyjästä. Omasta mielestä Ringed City on yksinään maksamisen arvoinen lisäri kun taas Ashes ei oikeen napannu ja tuntu vähän rahanhukalta. Sitä en olis jälkikäteen ajatellen ostanu. Mun mielestä toi Deluxe versio mikä Steamissa on myynnissä on silti ihan rahan arvoinen kun lisäreille jää ihan kohtuullinen hinta. Avainkaupoista saa vielä totakin halvemmalla (Kinguinissa näyttäisi olevan ~35 euroa) mikä on sitten ainakin maksamisen arvoinen.Tarkoitin tota deluxea ja season passia. Että saako noista rahoille vastinetta.
Omasta mielestä kyllä.Tarkoitin tota deluxea ja season passia. Että saako noista rahoille vastinetta.
OT: Pelaako Left 4 dead 2 peliä enää kukaan? Mietin vaan joskos laittaisi vähät rahat haisemaan ja ostaisi pelin 1,99€.![]()
Steamin ehdotuslistasta tarttui tällainen 0,49€ peli: Splatter - Zombie Apocalypse, ei välttämättä huono hintaisekseen.Sisältää myös ne keräilykortit.
Itsekin vähän yllätyin tuosta sijoituksesta, kun katoin tänään top100 listaa. Pitää ilmeisesti alkaa uudestaan pelaamaan tuota, kun ilmaiseksi saadussa killing floorissa ei tunnu pelaajia olevan vaikka muuten mukavaa mättöä olikin.Pelaa aika paljon, 14 pelatuin steam peli atm
Aika outoa että pystyn ostamaan Witcher 3 expansion passin vaikka mulla on hearts of stone ja blood & wine.![]()
Tuollainen pitäisi tulla jos valitset.Tilisi omistaa jo osan ylläolevista tuotteista, joten et voi ostaa niitä uudelleen. Voit ostaa nämä tuotteet lahjoina tai muuttaa ostoskorisi sisältöä jatkaaksesi.
Tuollainen pitäisi tulla jos valitset.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.