Steam scream fest (25.10-1.11)

Liittynyt
23.12.2019
Viestejä
128
Olikohan tässä mitään suositeltavia pelejä alessa? Ei itelle toimi steamin nettisivu (klo 20.30, eli puol tuntia alkamisesta), niin ajattelin samalla kysellä suosituksia täältä. Kauhupelit sinänsä sydäntä lähellä.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
350
Mun sekalaiset suositukset tähän hätään, en tiedä tosin mitkä näistä on alessa.

Dead Space 1-2
Darkwood
Dead Rising 1
Resident Evil 2 Remake
Inscryption
F.E.A.R.
7 Days to Die
 
Liittynyt
23.12.2019
Viestejä
128
Jep, kiitoksia. Jos on jotain halpispelejäkin suositella? Enemmän ehkä Nintendolla tullut pelailtua, niin en viitsi kovin kalliita pc:lle ehkä nyt ostaa. Esim alle 10e tai alle 5e.

Nyt näkyi muuten toi kampanjan sivukin toimivan
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
350
Jep, kiitoksia. Jos on jotain halpispelejäkin suositella? Enemmän ehkä Nintendolla tullut pelailtua, niin en viitsi kovin kalliita pc:lle ehkä nyt ostaa. Esim alle 10e tai alle 5e.

Nyt näkyi muuten toi kampanjan sivukin toimivan
Noi mun suosittelemat on kaikki jo vanhempia pelejä, joten halvalla lähtee, jos ei steamista niin jostain muualta sitten.
 
Liittynyt
23.12.2019
Viestejä
128
Noi mun suosittelemat on kaikki jo vanhempia pelejä, joten halvalla lähtee, jos ei steamista niin jostain muualta sitten.
Esim Dead rising ei ole alessa tossa muuten kuin kolmen pakettina, 49e. Ja F.E.A.R on alessa vaan complete pakettina, 54,90e. Muut olikin semmoisia mitkä mulla jo on, tai ei niin kiinnostavia omasta mielestäni. Tietty muualtakin mahku katsoa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 566
Itse olen jo vuosia käyttänyt Steamdb:tä kunnollisten alennusten metsästykseen. Niin nytkin siellä näyttäisi muutama ihan hyvä löytö olevan, jos näitä ei vielä löydy:


All Time low



Muutama jotka on aikaisemminkin olleet samoilla hinnoilla hyvillä aleilla




 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Toimiiko kanssa yksinpelinä hyvin?
Kyllä, jos haluat haastaa aivojasi ohjaamalla kahta hahmoa samanaikaisesti. Ei tarvitse ainakaan kommunikoida kuin itsensä kanssa. :D

Ainakin pieni Youtubettaja Darmin joskus pelasi tämän itsekseen läpi. Minä pelasin kaksinpelinä läpi, yksinpelinä pelasin toisella kertaa vissiin puoleen väliin mutta en loppuun.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 403
Viestejä
4 236 217
Jäsenet
71 205
Uusin jäsen
Envarmastihuijaa

Hinta.fi

Ylös Bottom