Steam ongelma

Joo olen yrittänyt kirjautua Steamiin vuorokauden verran jo. Olen kattonu uutuubesta videoita ja lukenut ohjeita, mikään ei auta yritän vaan palauttaa/nollata salasanan. Steamin sivuilta en löydä, mihin voisin ottaa yhteyttä, eikä sinne pääse kysymään keskustelualueelle ilman kirjautumista! Eli sen tiedän, että sähköposti osoite on oikea, millä yritän kirjautua, ja kun yritän lähettää molemmille sekä sähköpostille, että omaan puhelinnumeroon vahvistuskoodin, ei ikinä tule mitään kumpaakaan. Voiko joku viisaampi neuvoa? Se on kumma, etten mistään löydä sähköpostiosoitetta, tai edes chattia, missä oikea henkilö voisi auttaa.

Kait se sit on kaapattu.
Toi sähköposti ei enää oo toiminnassa.
Sitten Steamin tukisivuilta olen yrittäny katsoa, mutta mistä sieltä löytyy oikea henkilö?

En saa Steam Guard -koodeja

1746801944690.png

Edit:
Onko nyt varmasti katsottu ettei ne Steamin viestit mene johonkin roskakoriin tai vastaavaan sijaintiin?

Viimeksi muokattu:

En saa Steam Guard -koodeja

1746801944690.png

Edit:
Onko nyt varmasti katsottu ettei ne Steamin viestit mene johonkin roskakoriin tai vastaavaan sijaintiin?
Niin en siis pääse kirjautumaan steam-tilille, mistään. En edes kännykästä. Että pääsisin kysymään apua. Ja kyllä olen katsonut, ettei mene roskapostiin, ei ole ennenkään menny.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
276 820
Jäsenet
77 540
Uusin jäsen
Eetu kumpuniemi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom