Tuote: Steam Deck LCD 256Gt + dbrand Killswitch ja tatinpäälliset
Hinta: 250e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori 05/2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, ei
Muuta huomioitavaa:
Hyvässä kunnossa oleva Steam Deck, jossa päällä dbrand Killswitch (Steam Deck Cases » Killswitch » dbrand), sekä saman firman tatinpäällyset (Steam Deck Stick Grips » dbrand).
Käytetty ainoastaan kotona sisätiloissa, joten näytössä ei näkyviä naarmuja. Kaikki näppäimet toimivat, sekä pelit pyörivät nätisti. Itse käyttänyt lähinnä OSRS pelaamiseen, sekä pöytäkoneen pelien streamaukseen. Akku näyttää edelleen 100% (kuvissa)
Huom! Laturi puuttuu! Se voi löytyä jostain, mutta todennäköisesti ei! Pystyy lataamaan millä tahansa 45W laturilla ja uuden aidon laturin voi tilata 25e hintaan tarvittaessa! Itse olen ladannut työkoneen (MacBook Pro) laturilla.
Myynnissä myös Torissa. Olen laitteen (todennäköisesti) toinen omistaja, tätä ei pysty ilmeisesti selvittämään mistään. Ostettu itse käytettynä Torista jonkun verran yli vuosi sitten.
Mukaan tulee siis:
-Laite
-Kantolaukku
-Dbrand Killswitch kuori
-Kuoren tarrat, joita en itse koskaan asentanut.
-Dbrand tatinpäällyset
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Mieluiten F2F, tapauskohtaisesti myös postitus onnistunee
Maksutapa: Käteinen, MP
Hinta: 250e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori 05/2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, ei
Muuta huomioitavaa:
Hyvässä kunnossa oleva Steam Deck, jossa päällä dbrand Killswitch (Steam Deck Cases » Killswitch » dbrand), sekä saman firman tatinpäällyset (Steam Deck Stick Grips » dbrand).
Käytetty ainoastaan kotona sisätiloissa, joten näytössä ei näkyviä naarmuja. Kaikki näppäimet toimivat, sekä pelit pyörivät nätisti. Itse käyttänyt lähinnä OSRS pelaamiseen, sekä pöytäkoneen pelien streamaukseen. Akku näyttää edelleen 100% (kuvissa)
Huom! Laturi puuttuu! Se voi löytyä jostain, mutta todennäköisesti ei! Pystyy lataamaan millä tahansa 45W laturilla ja uuden aidon laturin voi tilata 25e hintaan tarvittaessa! Itse olen ladannut työkoneen (MacBook Pro) laturilla.
Myynnissä myös Torissa. Olen laitteen (todennäköisesti) toinen omistaja, tätä ei pysty ilmeisesti selvittämään mistään. Ostettu itse käytettynä Torista jonkun verran yli vuosi sitten.
Mukaan tulee siis:
-Laite
-Kantolaukku
-Dbrand Killswitch kuori
-Kuoren tarrat, joita en itse koskaan asentanut.
-Dbrand tatinpäällyset
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Mieluiten F2F, tapauskohtaisesti myös postitus onnistunee
Maksutapa: Käteinen, MP