• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Steam Deck 512GB 543,20 € (-20%)

Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
110
Tuote: Steam Deck 512GB
Tarjoushinta: 543,20 €
Normaalihinta: 679 €
Kauppa: Steam
Voimassa: 13.7. klo 20:00
Linkki: Steam Deck™
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

Myös halvemmat Steam Deckit ovat alennuksessa:
64GB -10% eli 377,10 € (419,00 €)
256GB -15% eli 466,65 € (549,00 €)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2021
Viestejä
160
Ja jos laitteen kirurginen operointi ei aiheuta päänvaivaa niin reilun satasen säästää vaihtamalla 512 gigaisen (2230 kokoluokan!) M.2 SSD:n itse.

 
Liittynyt
02.06.2020
Viestejä
96
Onkohan tuollakaan hinnalla järkevä hommata ainekaan tuota kalleinta, koska Rog Ally on niin paljon tehokkaampi ja parempi. Asukselta myös tulossa 100€ halvempi hieman heikommalla suorituskyvyllä varustettu versio.
 
Liittynyt
11.11.2021
Viestejä
160
Kyllä, jos ei tarvi parempaa näyttölasia eikä suojalaukkua.
"Parempi" on aika subjektiivista, kun tuo kalvo taitaa jakaa vähän mielipiteitä ja sen saa joka tapauksessa lisättyä jälkeenpäin (+ lisäämään näytön suojaa kun erillinen kerros) jos tahtoo. Kantokotelon osalta taitaa tulla tuo liina ja erillinen pussukka laturille mitä ei saa halvemmissa, mutta itse tykkään halvemman mallin mustasta teemasta ja harmaasta logosta vs. sininen logo ja vaalea sisusta.

1688060995473.png
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
110
"Parempi" on aika subjektiivista, kun tuo kalvo taitaa jakaa vähän mielipiteitä ja sen saa joka tapauksessa lisättyä jälkeenpäin (+ lisäämään näytön suojaa kun erillinen kerros) jos tahtoo. Kantokotelon osalta taitaa tulla tuo liina ja erillinen pussukka laturille mitä ei saa halvemmissa, mutta itse tykkään halvemman mallin mustasta teemasta ja harmaasta logosta vs. sininen logo ja vaalea sisusta.


Jaa, luulin että se on lasin pintakäsittely eikä kalvo?
 

elmonen

ÄrGeeBee
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
208
Ilmeisesti tuohon 64gb versioon on mahdollista asentaa nvme asema jälkeenpäin?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 234
Ilmeisesti tuohon 64gb versioon on mahdollista asentaa nvme asema jälkeenpäin?
Kyllä, tuolla on asiasta ihan keskusteltu aiemmin...
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
51
Onkohan tuollakaan hinnalla järkevä hommata ainekaan tuota kalleinta, koska Rog Ally on niin paljon tehokkaampi ja parempi. Asukselta myös tulossa 100€ halvempi hieman heikommalla suorituskyvyllä varustettu versio.
Eikö ROG Ally ole vielä runsaasti tuota kalliimpi? Mitä kattelin aiemmin niin Ally 900€ ja kallein SD tuon ~670€

Lisäksi olen kuullut ihan hirveästi huonoa palautetta Allystä. Ainakin redditin väki tuntuu olevan sitä mieltä että linux+steamOS on tähän tarkoitukseen paljon parempi vaihtoehto kuin puhdas Windows. Toki voihan se olla vaan fanipoikien huutelua.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Eikö ROG Ally ole vielä runsaasti tuota kalliimpi? Mitä kattelin aiemmin niin Ally 900€ ja kallein SD tuon ~670€

Lisäksi olen kuullut ihan hirveästi huonoa palautetta Allystä. Ainakin redditin väki tuntuu olevan sitä mieltä että linux+steamOS on tähän tarkoitukseen paljon parempi vaihtoehto kuin puhdas Windows. Toki voihan se olla vaan fanipoikien huutelua.
Ainakin poika tykännyt tuosta Rog Allystä (hänellä aikaisemmin tuo steam deck) huomattavasti enempi selkeästi suorituskykyisemmän raudan, paremman näytön, tattien/nappien sijoittelun ja viimeisenä muttei vähäisimpänä mahdollisuudest apelata muillakin kuin steam tai selain alustoilla kuten esim. PC Game Pass:llä. Rog Ally:ssä on ollut lastentauteja Asuksen softassa mutta niitä on kokoajan päivitetty paremmaksi ja tullaan päivittämään. 800€ verkkokaupassa ainakin tuon parhaimman version hinta näkyy olevan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 157
Ilmeisesti tuohon 64gb versioon on mahdollista asentaa nvme asema jälkeenpäin?
Olen itse asiassa asentanut tuommoisen. Alkuun niitä piti tilata ebaystä tai ostaa 500GB malli, mutta nyt saa Jimm'siltä ihan suoraan:

Ei ole tuosta kokemusta. Mutta teran levyn olen Steam Deckiin asentanut.

--

Ja sillä 64GB asemalla ei käytännössä tee yhtään mitään, ei se riitä edes yhdelle modernille pelille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 241
Viestejä
4 217 096
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Raxe

Hinta.fi

Ylös Bottom