Myyty Starfield Premium Edition AMD Bundle koodi [Riihimäki]

Liittynyt
09.10.2023
Viestejä
3
Tuote: Starfield Premium Edition
Hinta: 20€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop (9/23)
Muuta huomioitavaa:


Näytönohjaimen mukana tullut koodi kaupan, peli ei itseäni kiinnosta.

Aktivointia varten tarvitset jonkun seuraavista osista:
AMD Ryzen 9 7950X3D
AMD Ryzen 9 7950X
AMD Ryzen 9 7900X3D
AMD Ryzen 9 7900X
AMD Ryzen 9 7900
AMD Radeon RX 7900 XTX
AMD Radeon RX 7900 XT
AMD Radeon RX 7800 XT
AMD Radeon RX 7700 XT
AMD Radeon RX 6950 XT
AMD Radeon RX 6900 XT
AMD Radeon RX 6800 XT
AMD Radeon RX 6800
AMD Radeon RX 6750 XT
AMD Radeon RX 6700 XT
AMD Radeon RX 6700

Tai vaihtoehtoisesti voin aktivoida koodin sinulle

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Riihimäki
Toimitustapa: Whatsapp, sähköposti, YV
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, miksei käteinenkin jos paikan päällä haluaa käydä lunastamassa

EDIT: Myyty HP:lla Zimeonille
 
Viimeksi muokattu:

siilipilkku

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2023
Viestejä
175
Koodi tulee aktivoida ostetulla tuotteella, sitä ei voi ulkopuolinen aktivoida. Koska AMD saattaa kysyä ostokuittia ja sarjanumero täsmennystä.
 
Liittynyt
09.10.2023
Viestejä
3
Koodi tulee aktivoida ostetulla tuotteella, sitä ei voi ulkopuolinen aktivoida. Koska AMD saattaa kysyä ostokuittia ja sarjanumero täsmennystä.
Kiitos huolenpidostasi siilipilkku!

Nimenomaan ostetulla tuotteella aktivointiahan tässä tarjoan vaihtoehtona, mikäli ostajalla ei itsellään aktivointiin sopivaa komponenttia kokoonpanostaan löydy. :)
 

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
160
Koska olet uusi käyttäjä foorumilla ilman kauppiaspalautetta eikä tämän ketjun ulkopuolisia viestejä löydy, niin tarjoan seuraavasti:

Hankit koodin itse AMD:ltä, toimitat Steam-avaimen tähän käteen ja onnistuneen pelin lunastamisen jälkeen maksan hintapyyntösi (20 EUR) sinulle MobilePaylla.

Muutoin ohi itseltä.
 

siilipilkku

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2023
Viestejä
175
Koska olet uusi käyttäjä foorumilla ilman kauppiaspalautetta eikä tämän ketjun ulkopuolisia viestejä löydy, niin tarjoan seuraavasti:

Hankit koodin itse AMD:ltä, toimitat Steam-avaimen tähän käteen ja onnistuneen pelin lunastamisen jälkeen maksan hintapyyntösi (20 EUR) sinulle MobilePaylla.

Muutoin ohi itseltä.
Itse lunasti vastaavan koodin, niin se kysyy Steam tunnuksella kirjautumista instana aktivoinniin yhteydessä..
 
Liittynyt
09.10.2023
Viestejä
3
Näin päivityksenä tähän: tämä koodi on aktivoituna tätä varten tehdylle AMD Rewards tilille, verifiointi tehty eli ostajalta ei tarvitse listan komponenttia löytyä. Annan tilin tiedot ostajalle, jonka jälkeen ostaja voi käydä sieltä lunastamassa pelin Steam-tililleen, ja TÄMÄN JÄLKEEN voi suorittaa maksun minulle Mobilepaylla jos etukäteismaksu jänskättää :)

Eli jos kiinnostusta vielä löytyy niin viestiä tulemaan vaan!

edit. OnSync ei ole vastannut YV niin siksipä edelleen tarjolla
 
Viimeksi muokattu:

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
340
Näin päivityksenä tähän: tämä koodi on aktivoituna tätä varten tehdylle AMD Rewards tilille, verifiointi tehty eli ostajalta ei tarvitse listan komponenttia löytyä. Annan tilin tiedot ostajalle, jonka jälkeen ostaja voi käydä sieltä lunastamassa pelin Steam-tililleen, ja TÄMÄN JÄLKEEN voi suorittaa maksun minulle Mobilepaylla jos etukäteismaksu jänskättää :)

Eli jos kiinnostusta vielä löytyy niin viestiä tulemaan vaan!

edit. OnSync ei ole vastannut YV niin siksipä edelleen tarjolla
Voisin tuon 20€ maksaa tämän viestin pohjalta, laitan yv:tä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 739
Viestejä
4 202 199
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom