Starcart ketju

Liittynyt
26.05.2022
Viestejä
160
Tehääs tällanen ketju ku ni saa keskusteluu yhtee paikkaa eikä tartte ettii pitki ja poiki tarjousaluetta et mikä ja miks, plus voi sit linkittää tänne ku joku kysyy taas et mikä juttu tää oikee o.

FAQ:
Mikä lafka toi startcartti oikee o? Hintavertailusaittina itteään mainostava startuppi, vähän niinku hinta.fi. Paitsi et ne tekee ostoksetki sun puolestas ja laskuttaa sit sua.
No mut mikä tää 10e alennus about kaikesta sit oikee o? Ne keräs sijoittajilta ison kasan rahaa ja ny kerää uusii asiakkaita jakamalla 10 euroo jokaselle uudelle käyttäjälle.
No mut tää kuulostaa aika hyvält? Joo ton 10 euroo "ilmasta rahaa" voi käyttää mihin ikinä huvittaa kunha ostos on vähintää 50 euron edestä, ja senku ostat sillä vaikka 50 euron lahjakortin jos siltä tuntuu.
Toi kuulosti jo vähä liia hyvält? Sen tarjouksen voi käyttää vaa yhden kerran per hlötunnus, ja ne tarkistaa sen nettipankkitunnuksilla eli kovin paljoo et pääse sijottajien rahaa törsäämään.
Mut ku tos on vaa muutama päivä aikaa käyttää se 10€, eiks täs tuu nyt kauhee fomo päälle? Sitä tarjousta on jatkettu jo ainaki neljä kertaa viikolla lisää...
Oleks toissä starcartilla? En oo, peisai o: Pelit - Switch pelejä (+muuta) -20€ kauppojen hinnoista (>50€). Ensimmäinen ostos @ starcart.com
Maksetaanks sulle edes tästä mainostamisest? Ei, mut ei jaksa pasteta samaa juttuu joka ketjuun ni kelasin et tänne vois linkittää kätevämmin.



Muoks: eiku se onki nykyää 10 euroo
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa selata halutuloksia alas. Hain erästä älyvalosarjaa, ensimmäinen hakutulos oli hintaan 169e (158e alennuksen kanssa). Täysin sama tuote reilusti, seuraavalla sivulla, hintaan 72e (62e alennuksen kanssa).
 
Kuuluuko tänne nyt myös keskustelu siitä, onko tollaselle sivustolle oikeasti kysyntää niin paljon, että sijoittajat saavat joskus omansa takaisin? Omasta mielestäni toi homma käynnistettiin niin hitaalla ja surkealla rävellyksellä, ettei ainakaan itselle jäänyt mielenkiintoa jatkossa käyttää. Paitsi ehk just just, jos voi jonkun alennuksen kikkailka.
 
Kuuluuko tänne nyt myös keskustelu siitä, onko tollaselle sivustolle oikeasti kysyntää niin paljon, että sijoittajat saavat joskus omansa takaisin? Omasta mielestäni toi homma käynnistettiin niin hitaalla ja surkealla rävellyksellä, ettei ainakaan itselle jäänyt mielenkiintoa jatkossa käyttää. Paitsi ehk just just, jos voi jonkun alennuksen kikkailka.
Eiköhä? Ainaki idea oli kaikki starcarttii liittyvät koota yhtee paikkaa ettei olis miljoonas eri tarjousketjus jutut.

Ja aika samoil linjoil ittekki, meni kauheen säädön lisäks 3 euroo postikuluihi iha turhaa ni ei kauheesti nappaa tulevaisuudes käyttää jossei toista alennuskamppista tuu...
 
Tuo starcart on vähän erikoinen systeemi. Vähän kuin hintaseuranta, mutta siihen on integroitu tilausjärjestelmä niihin varsinaisiin kauppoihin. Eli se on hintaseuranta ja tilauksenvälitysjärjestelmä.

Ainakin mitä noita ser juttuja katselin niin se oli paljon hankalempi kuin useimmat normaalit hintaseurannat, koska siellä ei ollut mitään keinoa suodattaa/hakea sen tuotteen ominaisuuksien perusteella. Mä katsoin SSD:tä ja siihen perushakuun tuli ihan liikaa tuloksia, joita sitten joutui erikseen selaimen sivunsisäisellä haulla selaamaan jos halusi katsella vaikkapa teran levyjä. Joita siis oli "1tb", "1000gb" ja vielä muutama "940gb", kaikki noi erillisinä hakuina joten varsin hankalaa verrattuna perinteisiin hintaseurantoihin. (en kokeillut oliko just noin kirjoitettuna mutta siis kolme eri hakua pelkälle teraselle levylle ei ole hyvä juttu)

Ehkä muissa tuoteryhmissä homma toimii paremmin mutta kaikissa ser komponenteissa pelkkien tuotenimien kautta hakeminen on aika huono.

En ollut aiemmin tiennyt, "jonkun muun rahat" on aina hyvä syy palvelulle. Jotenkin vaikea uskoa että vaikka tuo saisi käyttäjiä, niin toisiko se riittävästi lisäarvoa että ne käyttäjät jäävät. Sen täytyisi olla paljon parempi noiden haun suhteen, jotta sitä voisi käyttää. Jossain muussa tuoteryhmässä tuo haku voisi toimia paremmin. Jotenkin tulee elävästi mieleen tän huutokauppakeisarin 100k tuen hakeminen verkkokauppaa varten. Voi jee.

Vähän erikoista ja ehkä enteilevää että noilla on tuo 20 euron tarjous ollut monta kuukautta, ja ne olivat sitä jatkaneet pitkään. Täällä "tarjoushaukat" löysivät sivun vasta kuukausi sitten. Luulisi että palvelua olisi voinut mainostaa enemmän. Tai ehkäpä se on vielä sen verran vaiheessa että olisi haitallisempaa mainostaa sitä vielä laajasti.(mainehaitta)

Googlekaan ei vielä tykkää tuosta starcart nimestä, ja ehdottelee starcraftia.
 
Onhan tuo kyllä semmonen sillisalaatti ettei mitään rajaa... Kyllähän tuolta nyt testimielessä piti toi 20€ ottaa pois kuleksimasta mutta nyt näköjään tipahtanut alennus 10€ joten jaksaako kukaan enää nähdä vaivaa jatkossa jää nähtäväksi ja muuttuuko tuolla olennaisesti mikään ?
 
Vaikuttaa hyvin vahvasti jälleen sellaselta puljulta joka ei yli vuotta tule olemaan olemassa. Asiakkaat kerätään taskurahatarjouksilla jonka jälkeen ei pysytä enää kilpailun mukana kun enkelisijoittajien rahahanat menee kiinni jolloin pulju kiinni ja asiakkaiden tiedot kaupataan eteenpäin.
 
Yritin tehdä tilausta Starcartin kautta, ei anna tilata, vaan tulee että tilauksesi hylättiin. Muilla samaa?
 
Moi, olen Pasi Ilola ja Starcartin perustaja. Pari vastausta täällä esitettyihin kommentteihin:

Tuo starcart on vähän erikoinen systeemi. Vähän kuin hintaseuranta, mutta siihen on integroitu tilausjärjestelmä niihin varsinaisiin kauppoihin. Eli se on hintaseuranta ja tilauksenvälitysjärjestelmä.

Juurikin näin :). Starcart on ikäänkuin hintavertailu 2.0, palvelu joka tarjoaa sinulle parhaat hinnat JA tekee myös ostokset puolestasi.

Ainakin mitä noita ser juttuja katselin niin se oli paljon hankalempi kuin useimmat normaalit hintaseurannat, koska siellä ei ollut mitään keinoa suodattaa/hakea sen tuotteen ominaisuuksien perusteella. Mä katsoin SSD:tä ja siihen perushakuun tuli ihan liikaa tuloksia, joita sitten joutui erikseen selaimen sivunsisäisellä haulla selaamaan jos halusi katsella vaikkapa teran levyjä. Joita siis oli "1tb", "1000gb" ja vielä muutama "940gb", kaikki noi erillisinä hakuina joten varsin hankalaa verrattuna perinteisiin hintaseurantoihin. (en kokeillut oliko just noin kirjoitettuna mutta siis kolme eri hakua pelkälle teraselle levylle ei ole hyvä juttu)

Starcart on vielä uusi palvelu, ja on totta että esim haussamme on vielä kehitettävää. Haasteena on se että Starcartissa on jo 12 miljoonaa tuotetta, mikä on noin 6x enemmän kuin seuraavaksi suurimmassa suomalaisessa hintavertailussa. Tämä tekee esimerkiksi suodatetun haun toteuttamisesta haastavampaa. Paiskimme kuitenkin palvelun kehittämisen eteen hartiavoimin työtä :) ja suodatettu haku on tulossa Starcartiin alkuvuonna 2023.

Vastailen mielelläni muihinkin kommentteihin ja kysymyksiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mic
Vastailen mielelläni muihinkin kommentteihin ja kysymyksiin :)
No kysytää... mitä jos tulee peruttuu toi ekatilaajan edun kans tehty tilaus, meneeks etu hukkaan vai saaks yrittää uudestaa?

Sit kans jos haluut tohon ekapostaukseen jotai enemmä esille tai jotai ni voin muokkii sinne...
 
No kysytää... mitä jos tulee peruttuu toi ekatilaajan edun kans tehty tilaus, meneeks etu hukkaan vai saaks yrittää uudestaa?

Lähtökohtaisesti ensitilaajan alennuksen voi käyttää vain kerran. Jos palautat tilauksen tavarat, alennusta ei voi käyttää enää uudestaan. Voit kuitenkin laittaa tällaisessa tapauksessa meille mailia apua@starcart.com ja katsotaan mitä voidaan tehdä :).
 
Onko mitään hajua miksi ei pysty tilaamaan, vaan tilaus hylätään? Yrittänyt eilisestä lähtien, kiitos.

Screenshot_2022-11-28-13-20-46-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Sama asia ja hälytyskellot soi. En anna kahta kertaa tunnuksia samasta pankista koska en nyt täysin luota.
 
Vastailen mielelläni muihinkin kommentteihin ja kysymyksiin

Foorumin ylläpitäjä @Sampsa varmasti mielellään tekee kanssasi hyvän diilin Yhteistyökumppanit -alueesta, jonne yritykset voivat perustaa oman ketjun. Ehkä siitä miljoonarahoituksesta löytyy budjettia ;)
 
Ja tähän ei olla saatu vastausta melkein viikko myöhemmin.

Onko edes olemassa kotiin saatu tuote tällä hetkellä?

Saatan käsittää väärin, mutta jos tarkoitat, että onko muilla onnistuneita tilauksia tämän kautta, niin kyllä.

Itse ostin 55 euron tuotteen Powerista aiemman 20 euron aletarjouksen aikaan, eli Starcart laskutti 35 €. Tuote saapui nopeasti ja ongelmitta.
 
Saatan käsittää väärin, mutta jos tarkoitat, että onko muilla onnistuneita tilauksia tämän kautta, niin kyllä.

Itse ostin 55 euron tuotteen Powerista aiemman 20 euron aletarjouksen aikaan, eli Starcart laskutti 35 €. Tuote saapui nopeasti ja ongelmitta.

Käsitit täysin oiken, äidinkieli eri.

Tarjous siis edelleen olemassa ja nostettu 20e saakka (mutta nostettu 60+ ostoksesta). Utelias yms luotettavaisuudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Tilasin kaksi Kingstonin NV2 1TB levyä Starcartin kautta, ihan ongelmitta tuli. Toisen joudun perumaan joten saa nähdä miten peruutus onnistuu sekä rahojen takaisin saaminen. Laitan rapsaa kunhan selviää.
 
Tilasin kaksi Kingstonin NV2 1TB levyä Starcartin kautta, ihan ongelmitta tuli. Toisen joudun perumaan joten saa nähdä miten peruutus onnistuu sekä rahojen takaisin saaminen. Laitan rapsaa kunhan selviää.
Multitronicistako?
Mä tilasin kaa viime tiistaina ja ei oo vielä lähteny mihinkään tilaus, mutta starcartilta tuli jo lasku sekä tuolla Multitronicin tilaussivulla on lasku tästä tilauksesta... :smoke:
Jotta helvetin hienosti toimi tämä taas. :(
 
Multitronicistako?
Mä tilasin kaa viime tiistaina ja ei oo vielä lähteny mihinkään tilaus, mutta starcartilta tuli jo lasku sekä tuolla Multitronicin tilaussivulla on lasku tästä tilauksesta... :smoke:
Jotta helvetin hienosti toimi tämä taas. :(

Multitronicista joo. Toinen tilatuista on jo tässä pöydällä odottamassa asentamista. Toisen sain lopulta peruutettua, pari puhelua ja yksi sähköposti multitroniciin niin peruivat tilauksen. Rahoitus/maksu hoituu avardan ja sieltä tulee rahat takaisin sitten aikanaan. Ihan toimiva systeemi tämä starcart muuten on, mutta tässä on niin monta eri järjestelmää että se vähän monimutkaistaa asioita esim juuri palautusten suhteen.
 
Multitronicista joo. Toinen tilatuista on jo tässä pöydällä odottamassa asentamista. Toisen sain lopulta peruutettua, pari puhelua ja yksi sähköposti multitroniciin niin peruivat tilauksen. Rahoitus/maksu hoituu avardan ja sieltä tulee rahat takaisin sitten aikanaan. Ihan toimiva systeemi tämä starcart muuten on, mutta tässä on niin monta eri järjestelmää että se vähän monimutkaistaa asioita esim juuri palautusten suhteen.
Näkykös sulla tuolla Multitronicin sivulla erääntyvä lasku?
Siis tuon Multitronicin tilausvahvistuksessa olleen linkin kautta löytyy linkki josta auvautuu lasku.
 
Näkykös sulla tuolla Multitronicin sivulla erääntyvä lasku?
Siis tuon Multitronicin tilausvahvistuksessa olleen linkin kautta löytyy linkki josta auvautuu lasku.

Sehän on maksettu starcartin kautta joten Multitronicin sivulla näkyy että "keskeytetty". EDIT siis starcart on maksanut tuon rahan multitronic:lle.
 
Sehän on maksettu starcartin kautta joten Multitronicin sivulla näkyy että "keskeytetty". EDIT siis starcart on maksanut tuon rahan multitronic:lle.
Mikähän hiton laskun se toi multitronic on mulle oikeen kirjannu? Jostain hiton luottokortista ja tästä SSD levystä ne on nyt mua velottamassa...eräpäivä 16.12.
Starcartin laskussa eräpäivä vasta tammikuussa.
 
Mikähän hiton laskun se toi multitronic on mulle oikeen kirjannu? Jostain hiton luottokortista ja tästä SSD levystä ne on nyt mua velottamassa...eräpäivä 16.12.
Starcartin laskussa eräpäivä vasta tammikuussa.

Katso, näkyykö siitä laskussa veloitettavan luottokortin numeron osa. Sen ei pitäisi täsmätä sinun korttiisi, vaan idea on, että maksu menee (jos ei jo mennyt) Starcartin omistamalta maksuvälineeltä.
 
Viimeksi muokattu:
Katso, näkyykö siitä laskussa veloitettavan luottokortin numeron osa. Sen ei pitäisi täsmätä sinun korttiisi, vaan idea on, että maksu menee (jos ei jo mennyt) Starcartin omistamalta maksuvälineeltä.
Eikait laskuissa mitään luottokortin numeroita näy?
Viitenumero, tilinumero ja summa tossa näkyy ja tuotteet mitä laskutetaan.
lasku.png
 
Jaahas joo, eipä se toki näykään tuon mallisessa (mutta saattaa löytyä Multitronicin profiilisi tilaushistoriasta, jos sinulla on sinne samalla emaililla oleva tunnus).

Anyway kun tuossa lukee "luottokorttimaksu" niin olettaisin, että Multitronic veloittaa sen luottokortilta eikä siis odota mitään pankkisiirtoa tms.

Käytännössä siis se luottokortti josta tuossa puhutaan on Starcartin. Starcart maksaa tilauksen Multitronicille, ja sinä Starcartille.
 
Moi! Ylläoleva päättely on aivan oikein :).

Starcart toimii siis niin että me maksamme ostoksen verkkokaupalle maksukortilla, ja laskutamme ostoksen asiakkaalta partnerimme Avardan kautta. Tämän takia verkkokaupan lähettämässä tilausvahvistuksessa lukee maksutapana kortti.

Jotkut verkkokaupat käyttävät hämäävästi termiä "lasku" lähettäessään vahvistuksen tilauksesta joka on jo maksettu. Tämä on ymmärrettävästi hämmentänyt joissain tapauksissa. Starcartia käytettäessä me olemme maksaneet ostoksen puolestasi, joten verkkokaupan lähettämä lasku on myös jo maksettu.

Mietimme parhaillaan että miten voimme selkeyttää Starcartin puolella kommunikaatiota aiheesta, ja olemme ensimmäisenä lisäämässä tästä huomion Starcartin tilausvahvistussivuun.

Jos Starcartista on vielä kysymyksiä niin vastailen niihin mielelläni :).

--Pasi/Starcart
 
Sunnuntaina tehty tilaus Starcartin kautta Multitronicista. Multitronicista sekä Starcartista tuli tilausvahvistukset, mutta tämän jälkeen Multironicista tuli uusi viesti, jossa kerrottiin että maksua ei hyväksytty sekä linkki josta voisin itse käydä maksamassa tilauksen ilman tuota Starcartin tarjoamaa 20 euron alennusta. Sunnuntaina laitettu jo viestiä Starcartille, mutta mitään ei ole sieltä kuulunut.
 
Moi! Ylläoleva päättely on aivan oikein :).

Starcart toimii siis niin että me maksamme ostoksen verkkokaupalle maksukortilla, ja laskutamme ostoksen asiakkaalta partnerimme Avardan kautta. Tämän takia verkkokaupan lähettämässä tilausvahvistuksessa lukee maksutapana kortti.

Jotkut verkkokaupat käyttävät hämäävästi termiä "lasku" lähettäessään vahvistuksen tilauksesta joka on jo maksettu. Tämä on ymmärrettävästi hämmentänyt joissain tapauksissa. Starcartia käytettäessä me olemme maksaneet ostoksen puolestasi, joten verkkokaupan lähettämä lasku on myös jo maksettu.

Mietimme parhaillaan että miten voimme selkeyttää Starcartin puolella kommunikaatiota aiheesta, ja olemme ensimmäisenä lisäämässä tästä huomion Starcartin tilausvahvistussivuun.

Jos Starcartista on vielä kysymyksiä niin vastailen niihin mielelläni :).

--Pasi/Starcart
Mikäs se jekku tässä on? Yleensähän yritykset pyrkivät välttämään "pankkina" toimimista jos suinkin mahdollista. Vai onko tässä klassinen idea imaista käyttäjien tiedot siinä vaiheessa kun maksua starcartille suoritetaan? --> Tämähän se liiketoimintamalli taitaa olla?
 
Mikäs se jekku tässä on? Yleensähän yritykset pyrkivät välttämään "pankkina" toimimista jos suinkin mahdollista. Vai onko tässä klassinen idea imaista käyttäjien tiedot siinä vaiheessa kun maksua starcartille suoritetaan? --> Tämähän se liiketoimintamalli taitaa olla?

Siinä on välissä ihan oikeakin rahoittaja eli tuo Avarda. Luulisin, että Avarda tienaa tässä sillä että laskua ei makseta ajoissa, jolloin muistutus-ja korkokulut juoksevat?

Starcartin ansaintamalli perustuu varmaan mahdollisimman suureen käyttäjämäärään ja siihen, että tulevaisuudessa yritykset maksavat ollakseen mukana siinä. Tai sitten joku muu idea joka perustuu isoon määrään käyttäjiä. Alustataloudessa kerätään iso määrä käyttäjiä ja sitten koitetaan jotenkin tehdä sillä rahaa. Kai siellä on visioitu jotain sellaista, että kaikilla on pian joku Starcartin äppi puhelimissa, jolla ostetaan kaikki mahdollinen. Ja sitten Amazon ostaa yhtiön 5 miljardilla.

Minä en todellakaan usko tähän yritykseen. Tekniikka on aivan liian monimutkainen, kun puhutaan kymmenistä tai sadoista kaupoista, jotka toimivat yhden alustan kautta. Aivan liikaa muuttujia ja häslinkiä. Lisäksi käyttäjien ostotottumukset eivät muutu niin vain. Minusta on vähän hassua että tämä on saanut rahoitusta.
 
Totta, loppukäyttäjälle kätevyys on kaiken a ja o. Ketään ei kiinnosta jos tuote pitää lisätä ostoskoriin ja sen jälkeen hypitään palvelusta toiseen, aina vahvaa tunnistautumista vaatien, että saadaan maksu suoritettua ja osto tehtyä, tämä "hyppiminen" jo itsessään lisää riskiä että osto epäonnistuu jostakin teknisestä syystä (kuten yllä oli jo kuvattu).

Vrt. ostokokemus esim Aliexpress äpp joss about yhdellä klikkauksella pystyy ostamaan krääsää.
 
Mäkin törmäsin tähän sivuun äsken ihan Googlella kun Sonyn nappeja hain. Saisi 20€ pois hinnasta joiltain tietyiltä yrityksiltä (159€) mutta en vielä ainakaan ole kokeillut toimiiko.
 
Itselläni ainakin ihan hienosti toiminut, toki välillä noi ns latailut maksun aikana kestää, joka täysin normaalia kun sivustohan sillon tekee sitä ostoa toiselta sivustolta.
Torstaina tilasin Hogwarts legacyn ps5:lle jimssiltä, hinnaksi jäi ton 20e alennuksen jälkeen 44.9e, valkkasi automaattisesti vielä ilmaisen budbee toimituksen naapurikauppaan, valkkasin laskun maksutavaksi niin ei tarvinnut mitään muuta kuin tunnistautua.
Jimmsiltä tuli pe aamuna viesti että tilaus postitettu.

Yhden ostoksen aiemminkin tehnyt ja ihan hienosti toimisi, poislukien että kesti muutama minuutti että sivusto sai ladattua powerin noutopisteet missä tuotetta oli saatavilla.
Tuote tuli ihan yhtä nopeasti kuin jos olisin tilannut suoraan powerilta, lasku tuli muistaakseni sitten kun tuote oli perillä, ja mitään ylimääräisiä kuluja ei tullut.


Jos tässä aina olisi joku porkkana, eli tilaaminen halvempaa kuin suoraan liikkeestä, niin itse ainakin tietenkin käyttäisin joka kerta, ilman porkkanaa en näe järkeä ihmiselle joka tuntee ja käyttää muutenkin monia verkkokauppoja, paitsi tietenkin toi laskulla maksaminen missä saa korotonta maksuaikaa.
 
Kokeilinpa pistää uutta prosessoria tilaukseen -20€ kupongin houkuttelemana, mutta mönkään meni.

Tilauksen maksun jälkeen ruudulla pyöri pitkän aikaa "käsittelemme tilaustasi" tms. ja sitten tilalle lävähti "tilaus epäonnistui". Luottokortilta kyllä lähti rahat, mutta mitään lisätietoja tuon ilmoituksen lisäksi ei tippunut sähköpostiin tai ruudulle. Uskaltaakohan tässä koittaa tehdä tilausta uudelleen, kun veloitusta ei ainakaan reilu vartin aikana ole palautunut luottokortille, kaipa rahat kuitenkin kohta jotakin kautta palautuu?

E: Aspalle pisteet nopeasta vastauksesta vielä klo 19 jälkeen. Poistivat luottokortille syntyneen varauksen ja kertoivat ettei "Datatronic anna tehdä ostamista sähköpostiosoitteella ilman kirjautumista, jos heillä on jo tili kyseisellä sähköpostiosoitteella", jolloin tilaus piti tehdä toisella sähköpostiosoitteella. Näin kikkailemalla tilaus myös onnistui.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilinpa pistää uutta prosessoria tilaukseen -20€ kupongin houkuttelemana, mutta mönkään meni.

Tilauksen maksun jälkeen ruudulla pyöri pitkän aikaa "käsittelemme tilaustasi" tms. ja sitten tilalle lävähti "tilaus epäonnistui". Luottokortilta kyllä lähti rahat, mutta mitään lisätietoja tuon ilmoituksen lisäksi ei tippunut sähköpostiin tai ruudulle. Uskaltaakohan tässä koittaa tehdä tilausta uudelleen, kun veloitusta ei ainakaan reilu vartin aikana ole palautunut luottokortille, kaipa rahat kuitenkin kohta jotakin kautta palautuu?

E: Aspalle pisteet nopeasta vastauksesta vielä klo 19 jälkeen. Poistivat luottokortille syntyneen varauksen ja kertoivat ettei "Datatronic anna tehdä ostamista sähköpostiosoitteella ilman kirjautumista, jos heillä on jo tili kyseisellä sähköpostiosoitteella", jolloin tilaus piti tehdä toisella sähköpostiosoitteella. Näin kikkailemalla tilaus myös onnistui.

Ymmärsinkö oikein eli nuo -20€ tilaukset toimivat edelleen? Ehdoissa lukee, että kampanja olisi päättynyt nyt 13.2 maanantaina.
 
Millaisella aikataululla muille on tullut laskut spostiin? Tein tilauksen sunnuntaina eikä laskua näi sähköpostissa
 
Tein ekaa kertaa -20€ tilauksen tuolta ja mysteeriksi jäi toimitustapa. Sitä ei mielestäni voinu valita missään vaiheessa.
Muuten kyllä sujui aivan hyvin...
 
Kokeilinpa pistää uutta prosessoria tilaukseen -20€ kupongin houkuttelemana, mutta mönkään meni.

Tilauksen maksun jälkeen ruudulla pyöri pitkän aikaa "käsittelemme tilaustasi" tms. ja sitten tilalle lävähti "tilaus epäonnistui". Luottokortilta kyllä lähti rahat, mutta mitään lisätietoja tuon ilmoituksen lisäksi ei tippunut sähköpostiin tai ruudulle. Uskaltaakohan tässä koittaa tehdä tilausta uudelleen, kun veloitusta ei ainakaan reilu vartin aikana ole palautunut luottokortille, kaipa rahat kuitenkin kohta jotakin kautta palautuu?

E: Aspalle pisteet nopeasta vastauksesta vielä klo 19 jälkeen. Poistivat luottokortille syntyneen varauksen ja kertoivat ettei "Datatronic anna tehdä ostamista sähköpostiosoitteella ilman kirjautumista, jos heillä on jo tili kyseisellä sähköpostiosoitteella", jolloin tilaus piti tehdä toisella sähköpostiosoitteella. Näin kikkailemalla tilaus myös onnistui.
Kiinostas tietää miten tuolla tehdään luottokortilla tilaus? Ainakaan joulukuussa eivät minusta tarjonneet muutakuin laskua maksuvaihtoehdoksi.
 
Kiinostas tietää miten tuolla tehdään luottokortilla tilaus? Ainakaan joulukuussa eivät minusta tarjonneet muutakuin laskua maksuvaihtoehdoksi.

Kyllähän siinä oli ainakin viime viikolla ihan kortti yhtenä maksuvaihtoehtona.

Mutta ihmettelen miten tämä palvelu sitten pysyy pystyssä ilman -10€ -20€ juttuja. Onko jotain syytä miksi joku käyttäisi tämmöstä välityspalvelua ilman mitään hyötyä?
 
Kyllähän siinä oli ainakin viime viikolla ihan kortti yhtenä maksuvaihtoehtona.

Mutta ihmettelen miten tämä palvelu sitten pysyy pystyssä ilman -10€ -20€ juttuja. Onko jotain syytä miksi joku käyttäisi tämmöstä välityspalvelua ilman mitään hyötyä?
Samaa mietin, mutta ite olen lähestynyt toistaiseksi lähinnä ATK:n kautta. Ehkä jos haluaiskin jostain syystä samalla tilata vaatteita ja lemmikkitavaraa niin voiskin olla näppärä. Harvemmin toki on moista tullut samalla kertaa mieleen ostella.
 
Kyllähän siinä oli ainakin viime viikolla ihan kortti yhtenä maksuvaihtoehtona.

Mutta ihmettelen miten tämä palvelu sitten pysyy pystyssä ilman -10€ -20€ juttuja. Onko jotain syytä miksi joku käyttäisi tämmöstä välityspalvelua ilman mitään hyötyä?
Itellä olisi syy käyttää tällästä jos haluaisi käyttää maksuvaihtoehtona laskua kaupassa joka ei sitä tue tai käyttää vain kusetus firma Klarnan laskutusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 274
Viestejä
4 487 361
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom