• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut St1 tornado pesut kolme yhden hinnalla

Tuote: St1 tornado pesut kolme yhden hinnalla
Tarjoushinta: 44,90 €
Normaalihinta: 134,70 €
Kauppa: St1 ja Shell
Voimassa: Torstai 18.9.2025
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:
Eipä tuu näitä itse osteltua kun autopesut hoidetaan käsipesuina mutta osu silmään kun tuli paketti vietyä

Koodit voimassa näköjään 5kk

Onko jollain kokemuksia, että miten nämä ST1 Tornado-pesut eroavat ABC:n Premium-pesusta laadullisesti?

Yleensä ottanut ABC:n vastaavan kampanjan (3 pesua 1 hinnalla) mutta tuo 5kk voimassaoloaika palvelisi omaan käyttöön enemmän.. :hmm:

Minusta pesutulos aika samaa tasoa, molemmista olen noita tarjouksia ostanut, enkä ole eroa käytännössä huomannut.

Itse otan mielummin tuon ABCn vain siksi, koska palvelee omia ajoreittejä paremmin. Ja molemmissahan joutuu jonottamaan yli tunnin muutamana viimeisenä voimassaolopäivänä.

Itse otan mielummin tuon ABCn vain siksi, koska palvelee omia ajoreittejä paremmin. Ja molemmissahan joutuu jonottamaan yli tunnin muutamana viimeisenä voimassaolopäivänä.
ABC pesukadulla ei kyllä joudu odottamaan, autoja otetaan sen verran nopeasti sisään. Toki tuo ABC on huonompi diili, kun pesut ovat lyhyemmän aikaa voimassa.

Onko jollain kokemuksia, että miten nämä ST1 Tornado-pesut eroavat ABC:n Premium-pesusta laadullisesti?

Yleensä ottanut ABC:n vastaavan kampanjan (3 pesua 1 hinnalla) mutta tuo 5kk voimassaoloaika palvelisi omaan käyttöön enemmän.. :hmm:
Tuo pesutulos varmaan riippuu myös paikasta missä käy auton kanssa. Jossain ei esim. Ole niitä vannepesureita.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
287 256
Jäsenet
79 336
Uusin jäsen
amirH

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom