Minulla on ollut ongelmia tälläisen kanssa. Olen tähän mennessä tallentanut yksittäisiä hakuja tietokannasta ja tallentanut ne tähän tyylliin.
Ne tulee ulos tähän muotoon:
Eli saan yksittäisen rivin otettua, josta imen tiedot pelimoottoriin purkamalla kyseisen Jsonin. Miten minun tulee menetellä jos haluan ottaa kaikki rivit tietokannasta ja tallentaa ne samaan tyyliin Json muotoon, josta voisin ottaa ne talteen pelimoottorissa? Eli luultavammin ne pitäisi tallentaa jotenkin Json taulukkoon? Tarkoitus siis ottaa tiedot isoa Hi-Score listaa varten. Kai siihen joku komento on, mutta en ole onnistunut sen löytämisessä. Olisiko apuja täältä. Kiitoksia.
Koodi:
if ($function == "GetData")
{
$query = "SELECT * FROM DeathRunnerScores WHERE Seed like '$seed'";
$result = $mysqli->query($query);
while ($row=mysqli_fetch_row($result))
{
$nameSQL = $row[1]; // 1 is Name
$distanceSQL = $row[2]; // 2 is distance
$ScoreUpdatedSuccessful["DataSuccesfullyGet"] = true;
$ScoreUpdatedSuccessful["Distance"] = $distanceSQL;
$ScoreUpdatedSuccessful["Name"] = $nameSQL;
}
header("Content-Type: application/json");
$encode = json_encode($ScoreUpdatedSuccessful);
echo $encode; // Print out Json
Ne tulee ulos tähän muotoon:
Koodi:
{"DataSuccesfullyGet":true,"Distance":"244,2","Name":"CrazyHead"}
Eli saan yksittäisen rivin otettua, josta imen tiedot pelimoottoriin purkamalla kyseisen Jsonin. Miten minun tulee menetellä jos haluan ottaa kaikki rivit tietokannasta ja tallentaa ne samaan tyyliin Json muotoon, josta voisin ottaa ne talteen pelimoottorissa? Eli luultavammin ne pitäisi tallentaa jotenkin Json taulukkoon? Tarkoitus siis ottaa tiedot isoa Hi-Score listaa varten. Kai siihen joku komento on, mutta en ole onnistunut sen löytämisessä. Olisiko apuja täältä. Kiitoksia.