• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Spotify premium 3kk 0€

Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
34
Ja jos on on ollut premium aikaisemmin mutta on peruttu ennen 18.3 niin saa kolme kuukautta yhden hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
79
^ Milläs tavalla saa tuon 3kk yhden hinnalla? Olenkin odottanut tuota tarjousta jo muutaman viikon ajan. Ei ainakaan tuon ylläolevan linkin kautta tarjoa tuollaista vaihtoehtoa. Olen siis tehnyt kaksi käyttäjätunnusta joiden välillä vaihtelen että toinen on "aina valmiina" noille tarjousjaksoille, kun aina on +3kk sitten peruttu.
 
Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
34
^ Milläs tavalla saa tuon 3kk yhden hinnalla? Olenkin odottanut tuota tarjousta jo muutaman viikon ajan. Ei ainakaan tuon ylläolevan linkin kautta tarjoa tuollaista vaihtoehtoa. Olen siis tehnyt kaksi käyttäjätunnusta joiden välillä vaihtelen että toinen on "aina valmiina" noille tarjousjaksoille, kun aina on +3kk sitten peruttu.
Tuolla linkillä minä saan sitä. Spotify Premium - Kokeile maksutta 3 kuukauden ajan

1714053214419.png
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
612
^ Milläs tavalla saa tuon 3kk yhden hinnalla? Olenkin odottanut tuota tarjousta jo muutaman viikon ajan. Ei ainakaan tuon ylläolevan linkin kautta tarjoa tuollaista vaihtoehtoa. Olen siis tehnyt kaksi käyttäjätunnusta joiden välillä vaihtelen että toinen on "aina valmiina" noille tarjousjaksoille, kun aina on +3kk sitten peruttu.
Saitko tuota 3kk yhden hinnalla tarjousta? Itselle ei tunnu tulevan ja kokeilin uudelleen kirjautua ja spotify soittimesta niin tietokoneella kuin kännykällä. Viimeksi joskus syksyllä samainen tarjous/premium ollut käytössä.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
446
Mulla ei ainakaan toiminut tuo että sais 3 kk yhden hinnalla. Eikä tietenkään 3kk ilmaiseksi tunnuksella jolla ollut joskus Premium tilaus.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
79
En saanut minäkään näkymään tuota 3kk yhden hinnalla. Kokeilin kirjautua eri tunnuksilla ja myös incognito tilaa, ei auttanut. Vinkkejä otetaan vastaan.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
446
Tuli mieleen tyhmä kysymys mutta pakko varmistaa: oletko aikaisemmin käyttänyt tuota 3kk/1kk tarjousta? Jos ei siksi tarjoa esim. minulle sitä kun on jo pari kertaa käyttäny tarjouksen.
Itse kanssa ainakin 2 kertaa käyttänyt tuon. Ja joskus oli 1 kk/1€ tarjouskin.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
528
Näitä tuntuu olevan jatkuvasti, kunhan menee ingocnitossa jne. Olen tällä hetkellä postilaatikossa Q@nönnönnöö, kun olen aloittanut A:sta..
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Spotify Premiumin saa ainakin Androidilla todella helposti täysin ilmaiseksi xManager softalla. Toimii biisien skippailut ja mainoksia ei ole.
 
Liittynyt
07.05.2017
Viestejä
34
Tuli mieleen tyhmä kysymys mutta pakko varmistaa: oletko aikaisemmin käyttänyt tuota 3kk/1kk tarjousta? Jos ei siksi tarjoa esim. minulle sitä kun on jo pari kertaa käyttäny tarjouksen.
Olen käyttänyt aikaisemmin. Ei edes niin kauan sitten.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
79
Keksiikö joku järkevän syyn miksi tuo 3kk1kk tarjous ei voisi toimia? Häiritsee kun ei ymmärrä logiikkaa. Itse kokeillut nyt eri tietokoneilla, kännykällä, incognitolla, eri selaimella. Näillä ei vaikutusta. Ja viimeksi toisella tilillä perunut tilauksen tammikuussa 2024.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
24
Mulla oli spotifyssa tuo 3kk 11,99 tarjous ja siinä luki muistaakseeni että "... Mikäli ei ole ollut premiumia edelliseen 24 kk". Olisiko siis mahdollisesti tuosta kiinni?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Mulla oli 3 kuukauden ilmainen alkaen joulukuusta kun sitä kai viimeksi täällä mainittiin, ja mulla näkyi tuo 12 euron tarjous.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Revolut auttaa tähän kivasti :)
No ei taida auttaa. Spotify ei hyväksy revolutin one time/single use kortteja. Eikä moni muukaan vastaava.

Tai no minulla ainakaan ei toimi.
Screenshot_20240428_175842_Revolut~2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
528
No ei taida auttaa. Spotify ei hyväksy revolutin one time/single use kortteja. Eikä moni muukaan vastaava.

Tai no minulla ainakaan ei toimi.
Tekee vain uuden virtuaalikortin, ei disposalia. Sitten voi sen virtuaalinkin vaikka poistaa.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
982
En saanut minäkään näkymään tuota 3kk yhden hinnalla. Kokeilin kirjautua eri tunnuksilla ja myös incognito tilaa, ei auttanut. Vinkkejä otetaan vastaan.
Tämä ilmeisesti edelleen tilanne? Olen hyödyntänyt tuota 3kk 1kk hinnalla nyt jo useamman vuoden ajan. Yleensä loppuvuodesta ja keväällä tulee tuo tarjous. Edellinen tilausjakso päättyi muistaakseni jo viime helmikuussa. Silti Spotify ei tarjoa samoille tunnuksille mahdollisuutta 3kk 1kk hinnalla tarjousta. Tulee vain disclaimeri, etten täytä ehtoja, mutta en löydä mistään ehtoja, että millä perusteella en niitä täytä. Heittää tosin tuon herjan kun menee tuon aloituspostauksen linkin kautta missä olisi ilmaiseksi 3kk kuuntelua. Aina ennen on kuitenkin vaihtoehtona tarjonnut sitä 1kk veloitusta ja 3kk kuuntelua. Päätellen täällä tehtyjen kirjoitusten perusteella ilmeisesti vanhoille tunnuksille ei sitten tänä keväänä ole tuota etua tarjolla?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Kaksi kuukautta Spotifyta ilmaiseksi, jos ostaa R-kioskilta kaksi 60 euron 6 kuukauden lahjakorttia. Kuukausihinnaksi tulee 10 euroa.

Yksi kuukausi ilmaiseksi, jos ostaa vain 6 kuukauden kortin 60 eurolla. Tilillä voi olla 18 kuukautta Premiumia jonossa eli 3 tuollaista 60 euron korttia.

Hyvä tarjous tämäkin, jos ei esimerkiksi ole oikeutettu 3 kuukauden ilmaiskokeilujaksoon tai muuhun tarjoukseen.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
79
Tämä ilmeisesti edelleen tilanne? Olen hyödyntänyt tuota 3kk 1kk hinnalla nyt jo useamman vuoden ajan. Yleensä loppuvuodesta ja keväällä tulee tuo tarjous. Edellinen tilausjakso päättyi muistaakseni jo viime helmikuussa. Silti Spotify ei tarjoa samoille tunnuksille mahdollisuutta 3kk 1kk hinnalla tarjousta. Tulee vain disclaimeri, etten täytä ehtoja, mutta en löydä mistään ehtoja, että millä perusteella en niitä täytä. Heittää tosin tuon herjan kun menee tuon aloituspostauksen linkin kautta missä olisi ilmaiseksi 3kk kuuntelua. Aina ennen on kuitenkin vaihtoehtona tarjonnut sitä 1kk veloitusta ja 3kk kuuntelua. Päätellen täällä tehtyjen kirjoitusten perusteella ilmeisesti vanhoille tunnuksille ei sitten tänä keväänä ole tuota etua tarjolla?
Juu tämä oli tilanne, ei antanut tarjousta minulle. Päädyin sitten tekemään kokonaan uuden tilin (hyväksyi mutisematta jo muutamalle eri tilille käytetyn luottokortin tiedot). Noh, mennään sitten kolmella ilmaisella kuukaudella jossei Spotifylle kelvannut edes yhden kuukauden rahat :cool:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 178
Viestejä
4 214 641
Jäsenet
71 012
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom