• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Spotify Premium 3 kk 0 e uusille tai 10,99 e vanhoille

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
443
Tuote: Spotify
Tarjoushinta: 0,00 e/3 kk uusille tilaajille tai 10,99 e/3 kk vanhoille tilaajille
Normaalihinta: 10,99 e/kk
Kauppa: Spotify
Voimassa: ilmeisesti 31.12.2022 saakka
Linkki: Spotify Premium
Promokoodi: ei ole

Kommentti tarjouksesta: Olen itse vanha Premium-tilaaja ja tilaus on ollut poissa käytöstä loppukesästä saakka. Tarjosi 3 kk tilausta yhden kuukauden hinnalla. Pikkupräntissä taisi lukea, että edellinen tilaus on pitänyt olla irtisanottu 28.10. tai aiemmin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
en kyllä hoksaa miten saisin 3kk anteeksi kk maksuista.
Pikkupräntissä taisi lukea, että edellinen tilaus on pitänyt olla irtisanottu 28.10. tai aiemmin.
Ei kannata olla uskollinen ja pitää jatkuvaa tilausta, jos haluaa hyödyntää parhaat tarjoukset. Pätee melkeinpä kaikkeen muuhunkin, esim. vakuutuksiin, lehtitilauksiin, liittymiin jne.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Kiitos tarjouksesta. Tuli otettua 3kk tarjous ja heti peruutettua, niin ei sitten uusiudu maksullisena.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 799
se jää sitten pois jos kikkailee tunnusten kanssa, ettei saa vuoden listoja tai vuosikymmenen listoja, jota itse pidin mielenkiintoisena..
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
349
Tämä tarjous tulee useamman kerran vuodessa, ja jos ilmaisversiota käyttää, ei voi olla huomaamatta sitä :D eli alkuvuonna pääsee luultavasti taas hyödyntämään, jos nyt menee ohi
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
se jää sitten pois jos kikkailee tunnusten kanssa, ettei saa vuoden listoja tai vuosikymmenen listoja, jota itse pidin mielenkiintoisena..
Itse olen käyttänyt jo 17 vuotta Last.fm:ää siihen hommaan, että seuraan mitä kuuntelen milloinkin. Toimii yhteen myös melkein kaikkien musapalvelujen kanssa, myös Spotifyn (+ tietysti erinäisten mediasoittimien). Siksi(kään) minulla ei ole koskaan ollut tarvetta sitoutua mihinkään tiettyyn maksulliseen palveluun pitkäaikaisesti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Onko tietoa saako tuota 0€ tarjousta hyödynnettyä mitenkään tai siis saada Premium alaikäiselle? Pojallani on Danskebankin MunRahat -kortti jolla siis onnistuu maksut kaupoissa yms mutta ei saatu tätä toimiaan ainakaan Spotifyn kanssa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Tämä tarjous tulee useamman kerran vuodessa, ja jos ilmaisversiota käyttää, ei voi olla huomaamatta sitä :D eli alkuvuonna pääsee luultavasti taas hyödyntämään, jos nyt menee ohi
Parisen kertaa vuoteen tulee, viimeisin itsellä oli kesä-elokuu jakso, tämän päätyttyä seuraava tulee itselle touko-kesäkuu vaihteessa, taitaa olla kolmas tai neljäs vuosi putkeen näillä tarjouksilla.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Onko tietoa saako tuota 0€ tarjousta hyödynnettyä mitenkään tai siis saada Premium alaikäiselle? Pojallani on Danskebankin MunRahat -kortti jolla siis onnistuu maksut kaupoissa yms mutta ei saatu tätä toimiaan ainakaan Spotifyn kanssa.
Ainakin S-pankin Debit Online kortilla onnistuu. Kysy onko Danskella vastaavaa korttia muksulle.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 325
Viestejä
4 198 039
Jäsenet
70 891
Uusin jäsen
Rupsu

Hinta.fi

Ylös Bottom