Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Joo kovasti tätä tahkonut(snowrunner).. viellä kivaa.. mut en ole viittinyt kokeilla että voiko isompia tehtäviä tehdä pätkissä? Eli vie puolet tavaroista ja sit tekee muita tehtäviä niin voiko sit jatkaa vaan kesken jäänyttä?

Edit..
Ja mä pöllö vahingos painoin delete cargo kun piti pakata.. nyt puuttuu yksi öljytynnyri joka piti hakea.. mitä vaihtiksia mulla on saada jostain yksi öljytynnyri?

Edit 2.. nyt olin rohkee ja tuli kokeiltua jättää tehtävä kesken ja tehä muuta välis.. tuntui jatkuvan ihan ok.

Tuohon mun pöllöyteen jos ois vinkkiä.. eli saako kerättyä ja vahingos tuhottua öljytynnyrii mistään vai onko ainut mahis aloittaa tehtävä alusta??

Viimeksi muokattu:
Jos se on taski, niin taskin restartilla ne spawnaa takasin. Jos se on kontrakti, voi olla mahdollista saada joltain bensa-asemalta korvaavia tynnyreitä. Esimerkiksi Smithvillle Damilla on tämmönen bensa-asema.

nyt on pitkä tauko tästä. monesti kun haali noita jobeja ajellessa. niin sitten tuli kerättyä sitä roinaa ekstrasti kyytiin jos johonkin piti viedä vaikka petonilaatta ja toiseen vaikka öljyä niin auto täyteen ja jättää matkan varrelle tai siten perille riippuen missä se öljyn vienti paikka on.
kyyti olikin välillä kuin se palikka peli mistä vedellään välistä palikoita :lol:

Viimeksi muokattu:
nyt on pitkä tauko tästä. monesti kun haali noita jobeja ajellessa. niin sitten tuli kerättyä sitä roinaa ekstrasti kyytiin jos johonkin piti viedä vaikka petonilaatta ja toiseen vaikka öljyä niin auto täyteen ja jättää matkan varrelle tai siten perille riippuen missä se öljyn vienti paikka on.
kyyti olikin välillä kuin se palikka peli mistä vedellään välistä palikoita :lol:
Mitenköhän kun noita lavetteja on siellä täällä.. esim siel Quarryn (kaivoksen) pohjalla. niin kannattaako se tuoda sieltä ylös kun käy pohjalla muissa asioissa.?
Lähinnä sitä että paskooko se sitten sen tehtävän kun sen ottaa aktiiviseksi?
Näitähän on muitakin lavetteja joissain tienpäässä niin kai niitäkin voi lähemmäksi ajaa ja sit vasta joskus suorittaa sen tehtävän?
Näkeekö kukaan siinä mitään haittaa ennakoida niissä?

Mitenköhän kun noita lavetteja on siellä täällä.. esim siel Quarryn (kaivoksen) pohjalla. niin kannattaako se tuoda sieltä ylös kun käy pohjalla muissa asioissa.?
Lähinnä sitä että paskooko se sitten sen tehtävän kun sen ottaa aktiiviseksi?
Näitähän on muitakin lavetteja joissain tienpäässä niin kai niitäkin voi lähemmäksi ajaa ja sit vasta joskus suorittaa sen tehtävän?
Näkeekö kukaan siinä mitään haittaa ennakoida niissä?
Ei pasko tehtävää ja aina kannattaa ennakoida. Säästyy ylimääräiseltä ajelulta välillä hankaliinkin paikkoihin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
277 080
Jäsenet
77 568
Uusin jäsen
kride95

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom