Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Olen kanssa useasti aiheuttanut kiroilua kaveriporukassa kun muut pelaa niin että aina paras auto alla (Tayga vai miten kirjotetaankaan esim...) ja ite vedän niillä romuilla mitä alussa sattunut saamaan käyttöön. Mielestäni paljon mielenkiintoisempaa kun on jumissa jatkuvasti ja joutuu oikeasti miettimään mistä pääsee, tai jättää miettimisen ja rymistelee johonkin syvälle jumiin. Yhden tehtävän tekemisessä saattaa mennä älyttömän kauan mutta jostain syystä itse saan siitä enemmän kiksejä kun ajamalla hyvällä autolla vaan etappeja.
Mä oon sitten joku sekoitus, paras auto alle ja mahdollisimman syvälle uimaan ja kattomaan kuinka hyvin pääsee pois sekä samalla kuolaa mutafysiikkaa :rofl:. Ja kun löytyy tehokasta vinssiä yms. nii harvemmin on tarvinnut toista autoa auttamaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
23
Tuli myös alennuksesta hommattua nyt snowrunner ja eka vuosi.
Ja tulee testailtua joka auto siinä järjestyksessä miten niitä sattuu kentistä löytymään. En koskaan ajatellu tämmöistä peliä speedrunina...
Tulee huvin vuoksi testailtua eri reittejä vaikka pääväylä oliskin jo auki.
Ja tietenkin keikat hoidetaan kerralla perille eli maantiejunien kasaus on harrasteena kans.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 103
Tuli myös alennuksesta hommattua nyt snowrunner ja eka vuosi.
Ja tulee testailtua joka auto siinä järjestyksessä miten niitä sattuu kentistä löytymään. En koskaan ajatellu tämmöistä peliä speedrunina...
Tulee huvin vuoksi testailtua eri reittejä vaikka pääväylä oliskin jo auki.
Ja tietenkin keikat hoidetaan kerralla perille eli maantiejunien kasaus on harrasteena kans.
Se pääväylä on usein kaikkea muuta kuin paras ja/tai nopein reitti ;) Se mikä kartassa näyttää tieltä saattaa olla lähes ajokelvoton.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Suosituksia kovista modiautoista? Todellisista menijöistä.

Ihmettelin noita kokeillessa, että Azov 73210 "Kikimore" by MrBusses ei näytä toimivan co-opissa. Tuohan asentaa samassa yhteydessä myös jonkin rengaspaketin ja hostaus ei jostain syystä tuo modi päällä onnistu. Näyttää kuitenkin olevan sivulla 2 kaikkien aikojen suosituimpien modien yhteydessä, että mitähän tässä nyt teen väärin?
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
176
Vieläkös tätä joku pelailee ja pelaileeko vielä co-oppina?

Itse hommasin kolmannen vuoden DLC:n tuossa vloppuna.
Vielä on kakkosvuodelta Glades aloittamatta (farmihommat ei oikein napostelis), Tennessee ja Don paria tehtävää vaille valmiit.

Ainakin Skandinavia vaikutti kiinnostavalta ja tekemistä tuntuisi riittävän mitä hieman scouttailin ekaa mappia.
 
Liittynyt
15.04.2017
Viestejä
67
Aloitin hetken odottelun jälkeen taas pelailemaan (hardcoressa toki) ja pakko kysyä, että onko Snowrunneriin olemassa mitään 'kokonaisvaltaisesti' pelaamista vaikeuttavia modeja vai pitääkö hommaa itse vaikeuttaa paskoja renkaita käyttämällä? Tuntuu, että epärealistisen pitkälle pääsee ilman tasauspyörästön lukkoja ja spesiaalirenkaita. Michiganin tukit sai kaikki ajeltua Transtar 4070A:lla perusrenkailla ja Alaskassa Derry Longhorn 3194 vei kaikki heavy saddlea vaativat trailerit perille ilman ketjuja renkaissa. Tahtoisin vaan kokea Spintiresin hardcore-meininkiä jossa autoilla voi oikeasti jäädä jumiin ja huomoilla valinnoilla on jotain seurauksia.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Jätät sen Michiganin ja loikkaat Amuriin tai vastaavaan.

Expeditionsin julkaisu lähenee. Eiköhän se tule hankittua mutta odottelen jo täysversitä jatko-osaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 076
Aloitin hetken odottelun jälkeen taas pelailemaan (hardcoressa toki) ja pakko kysyä, että onko Snowrunneriin olemassa mitään 'kokonaisvaltaisesti' pelaamista vaikeuttavia modeja vai pitääkö hommaa itse vaikeuttaa paskoja renkaita käyttämällä? Tuntuu, että epärealistisen pitkälle pääsee ilman tasauspyörästön lukkoja ja spesiaalirenkaita. Michiganin tukit sai kaikki ajeltua Transtar 4070A:lla perusrenkailla ja Alaskassa Derry Longhorn 3194 vei kaikki heavy saddlea vaativat trailerit perille ilman ketjuja renkaissa. Tahtoisin vaan kokea Spintiresin hardcore-meininkiä jossa autoilla voi oikeasti jäädä jumiin ja huomoilla valinnoilla on jotain seurauksia.
Harvemmin tässä jumiin jää. Tulvineet tieosuudet jossain mäessä ainoa paikka jossa oikeasti jäänyt jumiin ja tuo johtuu vain siitä että vesi jarruttaa menoa toiseen suuntaan. Tuokin vain niin että siitä menee useamman kerran yli. Lukot toimii vähän miten sattuu joskus tasaisella ei tunnu kulkevan ilman mihinkään ja mudassa liikkuu mutta hitaasti. Fysiikat tosiaan ei ole samalla tasolla kuin OG Spintiresissa.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
En yleensä ole grafiikan perään, mutta simuissa ja tän tyylisissä peleissä maisemien fiilistely on isossa osassa ja toivoisi että niihin panostettaisiin. En tiedä mitä tässä virallisessa markkinointimateriaalissa on mennyt vikaan, mutta en oikeen siedä enää yhtään näin surkeaa laatua.



Expeditions.png
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
176
Itse tuntuu nykyisin saavan parhaat kiksit tuosta rahtien suunnittelusta ja infran korjauksesta. Palkitsevaa jos voi vaikuttaa rämpimisen määrään suunnittelulla ja/tai reitin parannuksella.
Alkuun tykkäsin vain mennä pahinta rämeikköä pitkin sen kummemmin miettimättä, mut toisaalta alkumapit oli aika helppoja maastoltaan vs. myöhemmät dlc:t.

Nykyään tulee aina aloitettua scouttaamalla mapit ja resot läpi (niin paljon kuin mahdollista) ennen kuin alkaa ees sopimuksia vastaanottamaan.

Eniveis hieno peli, kun on vapautta suorittaa hommat niin kuin itse tykkää. Tiettyjen raamien sisällä tietysti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Nelisen tuntia Expeditions Mudrunneria takana ja sanotaan näin että taidanpa palata Snowrunnerin pariin.
 
Liittynyt
18.01.2023
Viestejä
351
Onko noissa vähän karsittu yksityiskohtia pois joka iteraatiossa? Pieniä paloja sielä sun täälä. Jotain koin puuttuvan kun kokeilin Snowrunneria Mudrunnerin jälkeen ja tästä näkee jo päälle päin, että on rankalla kädellä nerffailtu asioita. Kentän koon myötä ainaki grafiikat on surkeat verrattaen jopa Mudrunneriin.
Esim mitä helvettiä nämä puut?! :rofl: Spritejä suoraan ysäriltä!
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Itse skippaan tuon kokonaan ja jatkan Snowrunneria. Sen täysveristä jatkajaa odotellessa.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Tullut pelattua tuota Expeditionia nyt reilu kymmenen tuntia. Hyvin maistuu ja tuntuu sopivasti "kevyemmältä" kuin Snowrunner. Tavaraa ei siis niinkään roudata, vaan pääpaino on Scouttauksessa. Se oli minulle parasta hupia Snowrunnerissakin, toisin kuin monen kuorman vienti samaan paikkaan . Täältä siis suositus tuollekin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 405
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom