Jokainen tämän kaaviokuvan nähtyään varmasti jo ymmärtävät miten valtavat säästöt tästä veronmaksajille muodostuu. Hyviä veljiä ei välistä vedä senttiäkään. Eikä konsultitkaan.
Ja byrokratiaahan tässä siis tässä puretaan niin että himmelit heiluu.
No yhdet maakuntavaalit toki pitää ottaa eduskunta- presidentti- kunnallisvaalien lisäksi. Sitä on pian sitten joka vuosi jotkut vaalit yhtäsoittoa vaalikampanjointia joka torstai eduskunnan täysistunnossa.
http://tietokayttoon.fi/documents/1...32373-6827-4ce2-a22a-60469ffff2c9?version=1.0
Kaavio sivulta löytyy 48
Tässä eräitä suurimpia kusetuksia mitä Suomelle on koskaan tehty.
Lammaskansa kyllä nielee tämänkin. Saahan asiakas sitten itse valita...
Seuraava askel on siirtyä USA tyyliseen vakuutusjärjestelmään.
Jos olet sairas et saa vakuutusta.
Jos olet riskialtis sairauksille, vakuutuksesi maksaa niin paljon ettet voi sitä ottaa.
USA vakuutus järjestelmä on OECD yms eri mittarien mukaan maapallon kallein järjestelmä. On niin kovaa bisnestä. Ei ihme että tätä yritetään väkisin läpi. Ja tulee menemään läpi. Kukakohan tämän koko ruljanssin on aloittanut? Keskusta itse (Vanhasen aikana?) vai Kokoomuksen Katainen?
Ja byrokratiaahan tässä siis tässä puretaan niin että himmelit heiluu.
No yhdet maakuntavaalit toki pitää ottaa eduskunta- presidentti- kunnallisvaalien lisäksi. Sitä on pian sitten joka vuosi jotkut vaalit yhtäsoittoa vaalikampanjointia joka torstai eduskunnan täysistunnossa.
http://tietokayttoon.fi/documents/1...32373-6827-4ce2-a22a-60469ffff2c9?version=1.0
Kaavio sivulta löytyy 48
Tässä eräitä suurimpia kusetuksia mitä Suomelle on koskaan tehty.
Lammaskansa kyllä nielee tämänkin. Saahan asiakas sitten itse valita...
Seuraava askel on siirtyä USA tyyliseen vakuutusjärjestelmään.
Jos olet sairas et saa vakuutusta.
Jos olet riskialtis sairauksille, vakuutuksesi maksaa niin paljon ettet voi sitä ottaa.
USA vakuutus järjestelmä on OECD yms eri mittarien mukaan maapallon kallein järjestelmä. On niin kovaa bisnestä. Ei ihme että tätä yritetään väkisin läpi. Ja tulee menemään läpi. Kukakohan tämän koko ruljanssin on aloittanut? Keskusta itse (Vanhasen aikana?) vai Kokoomuksen Katainen?