Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt ihan sama asia, mutta minulla se on onnistunut alusta lähtien niin epäluotettavasti, että ei tule käytännössä enää koskaan edes kokeiltua. Se on vaan plussaa jos näyttö joskus aukeaa suoraan sormenjäljellä, mutta useimmiten edessä on se kuvio ja siihen on pitänyt tyytyä.Onko muut huomanneet, että tämän uusimman päivityksen jälkeen sormenjäljenluku epäonnistuisi paljon useammin kuin edellisellä firmiksellä? Harvemmin joutui aiemmin salasanaa käyttämään, mutta nyt tuntuu ettei aukee sormella juuri koskaan.
On ja itse asiassa se tuli tähän yllättävän nopealla aikataululla.Onko tälle saatavissa jo android 6.0?
Onko tälle saatavissa jo android 6.0?
edit: olisi pitänyt googlettaa itse, näköjään on.
Hämäsi vaan kun vrkkokaupan tuoteselosteessa luki vain vitosversio.
On ja itse asiassa se tuli tähän yllättävän nopealla aikataululla.
Sony Xperia Z5 will get Android Marshmallow update soon - Xperia Sony
Päivitys 24.1.2017: Sony on vahvistanut XperiaBlog-sivustolle, että päivityksen jakelu on keskeytetty väliaikaisesti. Syynä tähän on joidenkin käyttäjien havaitsemat ongelmat äänentoistossa kolmansien osapuolien sovelluksilla sekä SD-muistikorttien salatun datan lukunopeudessa. Sony on jo löytänyt syyn ongelmiin ja tuo lähiaikoina tarjolle korjatun version päivityksestä.
Sama ilmliö täällä. Puhelin voi toimia puol päivää ok. Sitten kauhea jumi ja vasta reboot auttaa. Näitä vastaavia ongelmia oli jo aiemmin, mutta uusimman päivityksen (7.1.1) jälkeen ei ole toiminut päivääkään ilman ongelmia...Onko vika päivityksessä vai missä kun jokin aika sitten alkoi random jumittelu ja hitaus sekä puhelin kuumenee nopeasti. Välillä toimii normaalisti.
Pitääpä kokeilla. Tosin tuon ketjun mukaan ongelma ei ole ihan noin simppeli ja osa porukasta kertoo kärsivänsä samasta viasta vaikka Movie Creator olisi ollut jo aiemmin disabloituna.Päivityksen mukana tullut juttu tuo jumittaminen. Fixi ongelmaan on Movie Creator appsin disablointi ja puhelimen uudelleenkäynnistys.
Täältä löytyy pitkä keskustelu asiasta: Xperia Z5 Compact unusable after 7.1.1 update - Support forum
Pitääpä kokeilla. Tosin tuon ketjun mukaan ongelma ei ole ihan noin simppeli ja osa porukasta kertoo kärsivänsä samasta viasta vaikka Movie Creator olisi ollut jo aiemmin disabloituna.
Tähän asti ei freezaamista. Vaikuttaisi ratkaisseen ongelman.Mahtava juttu jos tuo toimii. Koitan raportoida tähän ketjuun miten vaikutti.
Itellä autto tämä tohon tarpeettomaan muistin syöntiin!Päivityksen mukana tullut juttu tuo jumittaminen. Fixi ongelmaan on Movie Creator appsin disablointi ja puhelimen uudelleenkäynnistys.
Täältä löytyy pitkä keskustelu asiasta: Xperia Z5 Compact unusable after 7.1.1 update - Support forum