Suorita tehdasasetuksien palautus
Pakko kai se on nöyrtyä... Tänään boottaillut luurin useamman kerran ja tosiaan ehkä vähän vähemmän laginen, mutta ei lähelläkään sitä mitä oli vanhalla versiolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suorita tehdasasetuksien palautus
Itellä näytti parantavan tuota perus jumitusta jota tuli 10 päivityksen jälkeen. Ja nyt tuntuu toimivan normaalisti, tuo lukija vielä välillä tuntuu vähä huonosti ottavan verrattuna aikasempaan.Parin päivän takainen 10:n korjauspäivitys korjasi kaatuilevan kameran ja hitaan sormenjälkilukijan. Nettiselain sen sijaan jäätyy välillä edelleen.
Aiemmin tullut flashailtua Xperia X, X Compact ja XA2 puhelimia FlashToolilla. Ihan luotettavana olen sitä pitänyt. XZ1 Compactin kanssa olen käyttänyt Newflasheriä.Xperia Companion lyöty tulille, ja yllätys yllätys:
Kuinkahan luotettava ja toimiva tuo Androxyde FlashTool mahtaa olla; sillä meinasin flashata.
Olikohan niin että Suomeen tuodot XZ2 Compactit on aina dual sim versioita? Kurkkaa tuosta H8324 dual puolelta löytyiskö NOBA merkittyä versiota (NOBA = Nordic + Baltia), eli suomiluurien käyttämä versio. Tarkista toki vielä puhelimesta itsestään että on varmasti H8324 rauta kyseessä. Katso mallikoodi mieluummin rungosta kuin softasta.Hyvin näyttää toimivan Newflasher. Nyt vaan täytyisi löytää "oikea" FW, sillä olen nyt käynyt kaksi läpi, ja kummassakin on tullut erinäistä operaattorin paskaa mukana. Haussa olisi siis geneerinen image, puhdas Android 10 nyt olisi jättipotti, mutta ei taida Sonylle olla Pure Androidia, ainakaan virallisena?
@FlyingAntero apuja? XperiFirm löytää: