- Liittynyt
- 01.12.2016
- Viestejä
- 2 082
Meillä on tuollainen KD-49X8305C 4K Android telkkari.
Oikeastaan uudesta asti(ostettu 2016 Joulukuussa) telkkaria on vaivannut ongelmat esim. Netflix sovelluksen kanssa.
Ongelma ilmenee että niin että Netflixiä kun on käyttänyt aktiivisemmin niin sovellus "hajoaa" eikä se käynnisty vaan ilmoittaa jostain -113 virheestä(Netflix Error Code UI-113).
Välimuistin tyhjennys tai Poisto ja uudelleen asennus ei tätä korjaa.
Joka kerta tv täytyy palauttaa tehdas-asetuksille että tuon saa toimimaan.
Ohjelma hajoilee satunnaisesti eikä sillä tunnu olevan mitään selkeää aiheuttajaa.
Nyt mentiin 4kk että Netflix toimi normaalisti koko ajan ja nyt toissa päivänä taas hajosi ja piti tehdas-asetukset palauttaa.
Mikähän tuon voisi aiheuttaa? TV:llä ei siis hirveästi katsota digi-kanavia ja Netflixin käyttö on ehkä n. 10 tuntia viikossa. PS3 ja PS4 on kiinni tv:ssä mutta niiden käyttö ei ole joka viikkoista.
Pitäisikö tuosta kysyä Sonyltä mikä juttu tuossa voisi olla?
Muutamia huomioita: Netflix-sovellus hajoaa nopeammin jos se vain suljetaan vaihtamalla digi-kanaville -> Netflix-sovellus sammutetaan nykyään aina "Poistu Netflixistä" -valikon kautta.
Oikeastaan uudesta asti(ostettu 2016 Joulukuussa) telkkaria on vaivannut ongelmat esim. Netflix sovelluksen kanssa.
Ongelma ilmenee että niin että Netflixiä kun on käyttänyt aktiivisemmin niin sovellus "hajoaa" eikä se käynnisty vaan ilmoittaa jostain -113 virheestä(Netflix Error Code UI-113).
Välimuistin tyhjennys tai Poisto ja uudelleen asennus ei tätä korjaa.
Joka kerta tv täytyy palauttaa tehdas-asetuksille että tuon saa toimimaan.
Ohjelma hajoilee satunnaisesti eikä sillä tunnu olevan mitään selkeää aiheuttajaa.
Nyt mentiin 4kk että Netflix toimi normaalisti koko ajan ja nyt toissa päivänä taas hajosi ja piti tehdas-asetukset palauttaa.
Mikähän tuon voisi aiheuttaa? TV:llä ei siis hirveästi katsota digi-kanavia ja Netflixin käyttö on ehkä n. 10 tuntia viikossa. PS3 ja PS4 on kiinni tv:ssä mutta niiden käyttö ei ole joka viikkoista.
Pitäisikö tuosta kysyä Sonyltä mikä juttu tuossa voisi olla?
Muutamia huomioita: Netflix-sovellus hajoaa nopeammin jos se vain suljetaan vaihtamalla digi-kanaville -> Netflix-sovellus sammutetaan nykyään aina "Poistu Netflixistä" -valikon kautta.