• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Sonos Arc Ultra 699,30€, ym.

Tuote: kaikki uudet Sonos tuotteet
Tarjoushinta: -30% (Arc ultra 699€)
Normaalihinta: -15% (Arc ultra 850€, ovh. 999€)
Kauppa: Sonos
Voimassa: 22.9 asti?
Linkki: Paranna kotisi äänentoistoa päivitysohjelmallamme | Sonos

Kommentti tarjouksesta: Tarjous saatavilla, jos ennestään omistaa Sonos laitteen, käyttäen upgrade ohjelmaa, josta yleensä saa 15% alennuksen, mutta nyt saa 30%. Ilmainen toimitus. Täytyy kirjautua sivulle ja mahdollisesti laittaa tuotteen ostoskoriin ennenkuin tupla alennus näkyy. Pitää myös aktivoida alennus aktivoimalla alennus kytkentä omaan Sonos laitteeseen.

Kylläpäs ehdin innostua otsikosta, kun olin haaveillut, että tämä tulisi loppuvuodesta edes 799€:lla tarjolle. Kommentin kohdalla läsähtikin märkä rätti kasvoille. Tämä olikin joku Sonoksen vanhoille asiakkaille tarjoama sekava hyvityksen alennuksen hyvityksen aktivoinnin aktivointi.

Viimeksi muokattu:
Kylläpäs ehdin innostua otsikosta, kun olin haaveillut, että tämä tulisi loppuvuodesta edes 799€:lla tarjolle. Kommentin kohdalla läsähtikin märkä rätti kasvoille. Tämä olikin joku Sonoksen vanhoille asiakkaille tarjoama sekava hyvityksen alennuksen hyvityksen aktivoinnin aktivointi.
Jep, foorumin sääntöjen pitäisi kieltää tarjoukset jotka eivät koske kaikkia...

Tavasin Sonoksen käyttöehtoja. Missäänhän ei sanota että upgradeen syötettävä tuote (esim One gen 2) jotenkin deaktivoituisi tai poistuisi käyttäjän tililtä esim käyttäessä Onen ARC Ultran hankintaan. Tämänhän toki pitäisikin olla itsestäänselvyys.

Siis on mahdollista vaikka nyt katsoa torista ym. Vanhan Sonos laitteen ja myyjältä vaan kysyä onko upgrade tarjousta siinä käytetty. Sonos one tuotteet käy myös taka kaiuttimina Arc ultra ym. Kanssa.
On mahdollista myös pyytää jotain antamaan hetkeksi lainaan oma vanha Sonos 50€ vastikkeeksi, kunnes saa tilauksen sisään. Jos yhden puhelimen hotspot wifiin,(jossa vaikka oman kodin wifiin nimi ja salasana) asentaa laina sonoksen; Niin ei tarvitse edes kotiin asti viedä. Yhdellä kertaa voi ostaa niin monta tuotetta kuin haluaa, mutta lunastaa voi vain yhden ostos kerran.
Voin itseasiassa kahden kaiuttimen osalta myydäkin 50€ per lunastus, jos joku haluaa Loimaalle tulla(yksityisviestillä).

Viimeksi muokattu:
Hyvä tarjous. Kiitos vinkkaajalle. Subia on tullut katsottua ja vähän reilu 600e hinnalla gen4 oikein sopiva diili.

Kiitokset OP:lle, tämä on kyseisestä tuotesarjasta kuitenkin 'hyvä' tai jopa erinomainen tarjous. Nämä voisivat helposti mennä monelta kuitenkin ohi ja vaikka kyseessä suhteellisen niche tuote. Tätä ei mielestäni ole mainostettu, tästä ei ole tullut sähköpostia, joten vaikka itsekin tämän bongasin jo aiemmin Sonos foorumilta, niin helposti tämän olisi voinut myös moni missata.

Itselläni on repullinen Sonos tuotteita joissa on tuo 15% alennus tuolla, mutta oli myös 30% pysyvä alennus Sonos Play 5 (gen 1) kajarista, nyt menin kurkkaamaan olisiko siihen tullut jotain lisälisä alennusta niin mitä vielä, koko Play 5 30% alennusdiili on pyyhkiytynyt pois minun tililtäni! Laitteen olen myynyt jo jonkin aikaa sitten, mutta olin aktivoinut sen alennuksen itselleni jo vuosikausia sitten ja muutama viikko sitten viimeksi makustelin millä hintaa lähtisi tuo subi gen4 sillä alennuksella. Mitähän hittoa on käynyt. Minun tietääkseni kukaan ei voi sen kaiuttimen upgrade etua enää ottaa käyttöön kun minä olen sen jo kertaalleen tehnyt. Pitänee kysellä perään Sonokselta.

Tavasin Sonoksen käyttöehtoja. Missäänhän ei sanota että upgradeen syötettävä tuote (esim One gen 2) jotenkin deaktivoituisi tai poistuisi käyttäjän tililtä esim käyttäessä Onen ARC Ultran hankintaan. Tämänhän toki pitäisikin olla itsestäänselvyys.
Eli ymmärsinkö oikein, että jos päivitän nykyisen ARC:in uudempaan ARC ULTRA:an, niin nykyinen ARC toimii normaalisti ja sen voi vaikka myydä eteenpäin, kun uusi laite saapuu?

Varmistelen tätä sen vuoksi, kun jossain vaiheessa muistaakseni näin toimimalla vanhasta Sonos-kaiuttimesta taisi tulla verkonpaino..

Viimeksi muokattu:
Eli ymmärsinkö oikein, että jos päivitän nykyisen ARC:in uudempaan ARC ULTRA:an, niin nykyinen ARC toimii normaalisti ja sen voi vaikka myydä eteenpäin, kun uusi laite saapuu?

Varmistelen tätä sen vuoksi, kun jossain vaiheessa muistaakseni näin toimimalla vanhasta Sonos-kaiuttimesta taisi tulla verkonpaino..
Näin se menee, edun voi hyödyntää ja vanha kajari toimii ihan normaalisti. Sen voi jättää itselle tai myydä.

Tämän kuuluisi päteä myös gigantti-klubiin ja k-kauppojen plussa-tarjouksiin.
Onko sonoksen omistaminen sitten jotenkin rajattua?

Onpa kumma, että tällainenkin asia pitää rautalangasta vääntää. Jos ei omista entuudestaan, niin tämän tarjouksen saamikseksi pitäisi ensin ostaa joku muu kallis Sonos- tuote. Pelkkä ilmainen klubijäsenyys muualle hoituu rekisteröitymällä, eikä vertaannu tähän mitenkään.

Toki tarjoushan on erinomainen ja postaamisen arvoinen, vaikkakin hyvin rajatulle joukolle. Heräsin vesi kielellä katsomaan olisiko joku postannut ketjuun, että napsauttelemalla paikasta x ja y saat tarjouksen, vaikka et omista Sonos- tuotteita.

Sitä en ihan täysin ymmärrä, että miksi tämä pitää rajata entisille omistajille. Luulisi olevan ihan kannattavaa yrittää hommata esim meikäläinen uudeksi Sonos- omistajaksi. Ultran kun hankkii niin saattaa hyvinkin innostua tulevaisuudessa myös Era 300- ostoksille. Tästä saa vaan päähänsä sellaisen ajatuksen, että eipä hätäillä seuraavan 899€:n tarjouksen kohdalla, koska juuri myytiin 699€:lla, niin ehkäpä jossain vaiheessa kaikki saavat mahdollisuuden ostaa siihen hintaan.

Onpa kumma, että tällainenkin asia pitää rautalangasta vääntää. Jos ei omista entuudestaan, niin tämän tarjouksen saamikseksi pitäisi ensin ostaa joku muu kallis Sonos- tuote. Pelkkä ilmainen klubijäsenyys muualle hoituu rekisteröitymällä, eikä vertaannu tähän mitenkään.

Toki tarjoushan on erinomainen ja postaamisen arvoinen, vaikkakin hyvin rajatulle joukolle. Heräsin vesi kielellä katsomaan olisiko joku postannut ketjuun, että napsauttelemalla paikasta x ja y saat tarjouksen, vaikka et omista Sonos- tuotteita.

Sitä en ihan täysin ymmärrä, että miksi tämä pitää rajata entisille omistajille. Luulisi olevan ihan kannattavaa yrittää hommata esim meikäläinen uudeksi Sonos- omistajaksi. Ultran kun hankkii niin saattaa hyvinkin innostua tulevaisuudessa myös Era 300- ostoksille. Tästä saa vaan päähänsä sellaisen ajatuksen, että eipä hätäillä seuraavan 899€:n tarjouksen kohdalla, koska juuri myytiin 699€:lla, niin ehkäpä jossain vaiheessa kaikki saavat mahdollisuuden ostaa siihen hintaan.
Se nyt sit on ihan eri asia miksi tälläinen rajaus on mutta onhan toi nyt typerää vinkua että tätä ei saisi tänne postata ollenkaan ihan vaan sen takia kun jollain jarimatilla ei sonosta satu entuudestaan olemaan. Ei tän tarjouksen hyödyntäminen nyt mikään ihmisoikeus kuitenkaan ole.

Itselläni on repullinen Sonos tuotteita joissa on tuo 15% alennus tuolla, mutta oli myös 30% pysyvä alennus Sonos Play 5 (gen 1) kajarista, nyt menin kurkkaamaan olisiko siihen tullut jotain lisälisä alennusta niin mitä vielä, koko Play 5 30% alennusdiili on pyyhkiytynyt pois minun tililtäni! Laitteen olen myynyt jo jonkin aikaa sitten, mutta olin aktivoinut sen alennuksen itselleni jo vuosikausia sitten ja muutama viikko sitten viimeksi makustelin millä hintaa lähtisi tuo subi gen4 sillä alennuksella. Mitähän hittoa on käynyt. Minun tietääkseni kukaan ei voi sen kaiuttimen upgrade etua enää ottaa käyttöön kun minä olen sen jo kertaalleen tehnyt. Pitänee kysellä perään Sonokselta.
Omistajuuden vaihdoksesta voi olla tähän vaikutusta.

OP:lle myös täältä kiitokset, vanhalle Beamille onkin haettu päivitystä. Nyt natsasi hinnat kohdilleen

Se nyt sit on ihan eri asia miksi tälläinen rajaus on mutta onhan toi nyt typerää vinkua että tätä ei saisi tänne postata ollenkaan ihan vaan sen takia kun jollain jarimatilla ei sonosta satu entuudestaan olemaan. Ei tän tarjouksen hyödyntäminen nyt mikään ihmisoikeus kuitenkaan ole.
Mitään valituksen aihetta ei olisi jos otsikkoon olisi lisätty jossain muodossa tieto siitä että sinun pitää olla jo ennestään maksava asiakas että voit tarjouksen hyödyntää.
Esimerkiksi "vaihtolaitetarjous" kertoisi jo tarpeeksi.

Vähän samaa skeidaa kuin että luksus merkki liikkeissä pitää ennestään olla X määrä tuohta tungettuna kauppiaan taskuihin että voit ostaa "korkeamman tierin" luksus tuotteita.

Onneksi Sonos ei sentään enää kirjaimellisesti riko sitä tarjoukseen käytettyä vaihtolaitetta:

Viimeksi muokattu:
Näin se menee, edun voi hyödyntää ja vanha kajari toimii ihan normaalisti. Sen voi jättää itselle tai myydä.

Onko siitä myytävästä kajarista sitten etu käytetty myös uuden omistajan osalta eli onko tämä jokin sarjanumerokohtainen tarjous? Tuohan olisi vähän kummallista, kun käytettyä ostaessa et voi varmuudella tietää onko se etu jo käytetty. On nimittäin aikamoinen ero sillä saako sadan euron käytetyllä tuotteella 300€:n alennuksen Ultrasta (tai tulevaisuudessa jostain muusta tarvittavasta) vai eikö saa.

Voiko näitä tuotteita vaan rekisteröidä etänä väliaikaisesti omalle Sonos- tilille, vaikka ne ei olisi koskaan oikeasti käytössä? Eli jos jollain tutulla on Sonos- tuote niin voiko sitä vaan käyttää omalla tilillä, napata alen ja "palauttaa" takaisin omistajalleen ilman?

On jotenkin niin sekavan oloinen alennusjuttu, että ehdot lukeneenakaan en ymmärrä tästä juuri mitään muuta kuin, että et saa meiltä alea tonnin tai kahden setistä jos et omista tai hommaa jostain jotain vanhaa tuotetta.

Jos joku löytää keinon kiertää tämä rajoitus niin välittömästi viestiä ketjuun. :)

Ja loppuun kysymys niille, jotka pääsee tarkistamaan: paljonko tällä tarjouksella maksaa Ultra plus 2kpl Era 300- kaiuttimia?

Mitään valituksen aihetta ei olisi jos otsikkoon olisi lisätty jossain muodossa tieto siitä että sinun pitää olla jo ennestään maksava asiakas että voit tarjouksen hyödyntää.

Naulan kantaan. Minulle tuli ilmoitus: "Sonos Arc Ultra 699,30€, ym". Tuosta voi ihan aiheesta luulla, että nyt tuli kaupat. Otsikkoon on ollut tapana laittaa vaihtolaitehyvitykset, Elisan/Telian kanta-asiakkuudet ynnä muut tarjoukseen olennaisesti liittyvät asiat. Eihän tässä kuolonuhreja tullut, mutta asia selvisi vasta viimeisessä kohdassa.

Naulan kantaan. Minulle tuli ilmoitus: "Sonos Arc Ultra 699,30€, ym". Tuosta voi ihan aiheesta luulla, että nyt tuli kaupat. Otsikkoon on ollut tapana laittaa vaihtolaitehyvitykset, Elisan/Telian kanta-asiakkuudet ynnä muut tarjoukseen olennaisesti liittyvät asiat. Eihän tässä kuolonuhreja tullut, mutta asia selvisi vasta viimeisessä kohdassa.

Niinno, suurin osa tän alueen otsikoista on muutenkin päin vittuja, puuttuu usein hinta sekä kauppa missä tarjous on voimassa vaikka sääntöjen mukaan ne pitäis olla. Tuntuis että tähän leiskaan sais pakotettua kolme pakollista kenttää mistä otsikko muodostetaan niin toikin ratkeais.

Sonoksella on ollut ainakin aikaisemmin myös Friends&Family alennus (20%) mutta sen saamiseen tarvitsee koodin Sonoksen työntekijältä.

Eli jos siellä on tuttuja niin tuota kannattaa kysyä…

Ja loppuun kysymys niille, jotka pääsee tarkistamaan: paljonko tällä tarjouksella maksaa Ultra plus 2kpl Era 300- kaiuttimia?

1758108990314.png

Thänks. Tuo on jo perustarjouksessa 1797€, mutta onhan tuo sentään 400€ vähemmän, vaikka ei alennetusta hinnasta otetakaan tuota -30%. Saisi siis normihintoihin nähden jo 600€ alennusta eli enemmän kuin yhden Era 300:n arvo. Era 100- vaihtoehdoilla tuo olisi ilmeisesti 1019,90€, mikä on myös varsin houkutteleva setti.

Onko siitä myytävästä kajarista sitten etu käytetty myös uuden omistajan osalta eli onko tämä jokin sarjanumerokohtainen tarjous? Tuohan olisi vähän kummallista, kun käytettyä ostaessa et voi varmuudella tietää onko se etu jo käytetty. On nimittäin aikamoinen ero sillä saako sadan euron käytetyllä tuotteella 300€:n alennuksen Ultrasta (tai tulevaisuudessa jostain muusta tarvittavasta) vai eikö saa.

Voiko näitä tuotteita vaan rekisteröidä etänä väliaikaisesti omalle Sonos- tilille, vaikka ne ei olisi koskaan oikeasti käytössä? Eli jos jollain tutulla on Sonos- tuote niin voiko sitä vaan käyttää omalla tilillä, napata alen ja "palauttaa" takaisin omistajalleen ilman?

On jotenkin niin sekavan oloinen alennusjuttu, että ehdot lukeneenakaan en ymmärrä tästä juuri mitään muuta kuin, että et saa meiltä alea tonnin tai kahden setistä jos et omista tai hommaa jostain jotain vanhaa tuotetta.

Jos joku löytää keinon kiertää tämä rajoitus niin välittömästi viestiä ketjuun. :)

Homma menee siis niin, että sinun profiilissa näkyy kaikki sinun omistamat laitteet ja siellä lukee sitten tieto onko niistä joku tai jotkut oikeutettu siihen upgrade ohjelmaan. Sitten sinä voit aktivoida tämän edun jolloin se lukittuu sinulle ja "syö" sen edun siltä kyseiseltä kaiuttimelta. Minulla oli tässä käynyt niin, että se vanha Play 5 kaiutin oli vaan kadonnut sieltä omistamieni laitteiden listalta, mutta etu oli edelleen siellä tallella. Minulla on tällä hetkellä 2x30% edut tuolla joista toinen on tämä väliaikainen etu ja toinen säilyy ikuisesti kunnes käytän sen.

Torissa kun näitä on tullut ostettua ja myytyä käytettynä niin on kohteliasta ilmoittaa myydessä, että upgrade etu on joko käytetty tai ei, ostaessa sitä kannattaa kysyä jos se on itselle tärkeä juttu. Itse en ole ostaessa niiden perään kysellyt mutta ilokseni huomasin, että vastottain ostamissani kaiuttimissa näyttää olevan se etu aktivoitavissa. Nuo alet kun voisi ketjuttaa niin saisi ilmaiseksi ostaa kasan Sonoksia :D

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
287 236
Jäsenet
79 334
Uusin jäsen
Allu2002

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom