Sohlatut systeemit.

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
463
Arvon techiläiset!

Nyt kun tässä on ikää tullut jo yli 40 vuotta niin on aika palata nuoruuden aikoihin.
Kauan sitten vuonna 2001 tapasin yhden kymppitasoa olevan naisen. Ensitapaaminen ja ensimmäinen sovittu treffi meni hyvin.
Toisilla treffeillä istuimme siiderillä ja kysyin häneltä:" Oletko muuten sinkku?"
Nainen vastasi " Tietysti, en kai muuten täällä olisi. Pitäisikö kysyä sinulta samaa?"
Mä vastasin:" No voithan sä kysyä."
Nainen muuttui jäätäväksi ja kätteli treffien lopuksi eikä halunnut enää nähdä. Kuusi vuotta mietin tuota asiaa että miksi hän ei halunnut nähdä enää.
Oivalsin sitten myöhemmin että hän nimenomaan oletti mun olevan varattu puheistani päätellen vaikka todellisuudessa olin sinkku. En ole koskaan päässyt korjaamaan hänen olettamuksiansa.

Toisenkin kerran hieman pahempaa sohelluksia on tullut tehtyä mutta niistä ei sen enempää.
Kertokaahan muut omia tunarointeja naisrintamalta.
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Toisilla treffeillä istuimme siiderillä ja kysyin häneltä:" Oletko muuten sinkku?"
Nainen vastasi " Tietysti, en kai muuten täällä olisi. Pitäisikö kysyä sinulta samaa?"
Mä vastasin:" No voithan sä kysyä."
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen että käyttäydyit kuin mulkvisti. "Pitäisikö kysyä sinulta samaa?" tarkoitti että "Oletkos itse sinkku?" ja sinun piti jauhaa tuollaista muka-nokkelaa paskaa "No voithan sä kysyä", vaikka sinun olisi pitänyt suoraan sanoa "kyllä olen itsekin sinkku". Mutta sen lisäksi kyllä tuosta herää epäilys että sinulla oli jotain muitakin naisia kuvioissa.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Otsikkoa voisi päivittää hieman kuvaavammaksi. "Sohlatut systeemit" -otsikosta ei tule ensimmäisenä mieleen epäonnistumiset nais-/miesrintamalla - varsinkaan tietotekniikkafoorumilla.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
426
Otsikkoa voisi päivittää hieman kuvaavammaksi. "Sohlatut systeemit" -otsikosta ei tule ensimmäisenä mieleen epäonnistumiset nais-/miesrintamalla - varsinkaan tietotekniikkafoorumilla.
Hmm, samoja tuumailuja.

Mutta kun ketju on edelleen olemassa niin laitetaan tapaus jossa kumpikin osapuoli "sohlasi systeeminsä".

Tyttö ja poika tapasivat. Oli mukavaa ja pitihän sitä esittäytyäkin.

Olivat nimeltään Anna Mäki ja Usko Kylmänen.

Noh kättä kouraan ja "mä en anna", toinen siihen että "kyl mä sen usko".

Tilannekomiikka on usein parasta komiikkaa. :rolleyes:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
594
Tai Anna Mäki ja Mies Kakko-Saukko.
"Mäen anna ja vastauksena "minä olen kakkosaukon mies".
Suomalaisista nimistä näitä vääntöjä voi kehitellä loputtomiin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Moni missaus on jälkikäteen ajateltuna viime hetken väistöliike kun ei meillä saa määrästä lisäpisteitä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Tulin tänne lukemaan väärin/huvittavasti viritetyistä järjestelmistä tai elektroniikasta kotona tai työelämässä.

Petyin.

PS: Tuo vastaus naiselle oli harvinaisen kusipäinen. Ihan syystä kympin nainen lipsahti ohi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 976
Viestejä
4 208 314
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom