Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edit: ja seuraavassa framessä järkyttävän pitkä ja suora pussitus Gilbertiltä joka ratkaisi taas erävoiton. Mutta luotan että Wilson nousee vielä tuomaan kovan vastuksen vaikka Gilbert olikin aivan omaa luokkaansa tänä iltana.
Mites sääntö muuten menee parin tapauksen kohdalla.
Jos valitsee vapaapallon, niin siinä ei varmaan saa tehdä snookeria sen taakse? Entä jos näin kuitenkin käy?
Onko siinä mahdollista käskeä vastustaja lyömään uusiksi aikaisempi lyöntinsä? Jos on, niin lyökö uusiksi vapaapalloaan, vai punaista?
Vai onko vaihtoehtona vain lyödä itse, tai laittaa vastustaja jatkamaan nykyisestä tilanteesta?
Entä jos on lyönyt punaisen ja yrittää väripallon taakse snookeria, mutta se ei osukaan palloon.
Sama juttu, voiko (en tiedä miksi kukaan näin tekisi, mutta onko mahdollista) laittaa lyömään uusiksi? Jos lyö uusiksi, niin lyökö uusiksi väripalloa, vai punaista? Ja saako tehdä snookeria jos lyö väriä?
Luulen tietäväni itse oikeat vastaukset, mutta Snooker19 peliä pelatessani olen alkanut epäilemään omaa järkeäni, kun siinä on muutama muukin sääntöbugi.
Mites sääntö muuten menee parin tapauksen kohdalla.
Jos valitsee vapaapallon, niin siinä ei varmaan saa tehdä snookeria sen taakse? Entä jos näin kuitenkin käy?
Onko siinä mahdollista käskeä vastustaja lyömään uusiksi aikaisempi lyöntinsä? Jos on, niin lyökö uusiksi vapaapalloaan, vai punaista?
Vai onko vaihtoehtona vain lyödä itse, tai laittaa vastustaja jatkamaan nykyisestä tilanteesta?
Entä jos on lyönyt punaisen ja yrittää väripallon taakse snookeria, mutta se ei osukaan palloon.
Sama juttu, voiko (en tiedä miksi kukaan näin tekisi, mutta onko mahdollista) laittaa lyömään uusiksi? Jos lyö uusiksi, niin lyökö uusiksi väripalloa, vai punaista? Ja saako tehdä snookeria jos lyö väriä?
Luulen tietäväni itse oikeat vastaukset, mutta Snooker19 peliä pelatessani olen alkanut epäilemään omaa järkeäni, kun siinä on muutama muukin sääntöbugi.
Teknisesti peli näyttää kyllä yhtä säälittävältä tekeleeltä kuin Codermastersin F1 2018 formulapuolelta. Oletan, että sulla on sen verran tapissa graffat, että ukon ja pallojen pitäisi olla edes jollain tavalla animoituja. Myös valaistusefektien taso on kymmenen vuotta aikaansa jäljessä. Luulisi ettei snooker-pelin laitevaatimukset kasvaisi kovin suuriksi vaikka grafiikkoihinkin panostaisi hieman.Offtopicina tähän on ihan pakko hehkuttaa edelleen tuota Snooker 19 peliä.
Teknisesti peli näyttää kyllä yhtä säälittävältä tekeleeltä kuin Codermastersin F1 2018 formulapuolelta. Oletan, että sulla on sen verran tapissa graffat, että ukon ja pallojen pitäisi olla edes jollain tavalla animoituja. Myös valaistusefektien taso on kymmenen vuotta aikaansa jäljessä. Luulisi ettei snooker-pelin laitevaatimukset kasvaisi kovin suuriksi vaikka grafiikkoihinkin panostaisi hieman.
Huh huh, olipas jännää koko rahan edestä ja olisihan tuon Gilbertin suonut päästä finaaliin mutta Higgins vei lopulta niukasti paikan sinne.
Onhan tuolla Gary Wilsonillakin vielä pieni mahis päästä finaaliin mutta ei tosiaan oikein jaksaisi uskoa siihen kun on häviöllä 10-14 ja vieläpä Trumpia vastaan.Samaa toivoin, mutta kyllähän Higgins on se joka Trumpille voi kampoihin pistää.
Vahva usko että huikee finaali tulossa
Eiköhän niitä tule tässä matkan varrella. Pitkä ottelu, niin noi pitkät freimit tässä vaiheessa ihan turhia kun niissä ei ole tässä vaiheessa kunnollista panosta.Breikkien osalta kyllä. Itelleni tälläinen on tylsintä ikinä. Mulle snooker on parhaimmillaan aivan äärettömän hitaissa matseissa, joissa vedetään vain safetyä joka freimissä.
Se ihastelu miten noi pystyy miettimään ne lyönnit, osumaan ja tekemään itse snookereita jne. Niitä arvostan selvästi ennemmän kuin normi satasta.
Eiköhän niitä tule tässä matkan varrella. Pitkä ottelu, niin noi pitkät freimit tässä vaiheessa ihan turhia kun niissä ei ole tässä vaiheessa kunnollista panosta.
Näemmä joku muukin huomasi tuon eilen ja ilmeisesti siitä on valitettukin heille koska tänään tilannetta on koetettu korjata vain pienentämällä areenan ääniä mikä on aiheuttanut sen että kaikki äänet ovat niin järjettömän pienellä että mainosroskakatkon alkaessa tai toiselle kanavalle vaihtaessa korvat hajoavat jos ei satu olemaan sormi jatkuvasti mykistysnapilla.Kuuleeko muut kutosen lähetyksessä selostuksen kunnolla? Areenan äänet niin kovalla, että mitään ei kuule.
Näemmä joku muukin huomasi tuon eilen ja ilmeisesti siitä on valitettukin heille koska tänään tilannetta on koetettu korjata vain pienentämällä areenan ääniä mikä on aiheuttanut sen että kaikki äänet ovat niin järjettömän pienellä että mainosroskakatkon alkaessa tai toiselle kanavalle vaihtaessa korvat hajoavat jos ei satu olemaan sormi jatkuvasti mykistysnapilla.
Kumma juttu nuo mainokset kun Eurosportilla on äänenvoimakkuudet ihan kohdillaan. Liian vaikeaa ottaa sieltä mallia Kutoselle?
Siis todellako ranking-lista lasketaan rahapalkinnoista?
Hdr:n vuoksi kaikki valaistukset jne on videolla todella kamalia ja häivyttää lahjakkaasti esimerkiksi pallon pyörimiset jne. Kyllä ne siellä on.
Graafisesti peli näyttää oikeasti hdr:n kera oikeinkin hyvältä areenan, pöydän ja pallojen osalta. Ukkojen animointi on todella rumaa, mutta se ei pelaamista haittaa. Kevyesti paras snooker peli. Pelaaminen on se tärkein juttu ja se toimii.
Tässä yksi screenshotti, jossa kyllä hyvin näkee tuon grafiikan tarkkuuden, esim pussin nahka tehty upeasti, pallot näyttää hyvältä jne. Kuvassa ei sitä näe, mutta pöytään tulee liidusta jälkeä, näkee verasta myös missä on kättä pitänyt jne.
Edit: plus että tässä on otettava huomioon, että tämä on kymmenen ihmisen indie tuotos, ei mikään AAA peli.