Skywind mod Morrowindiin Skyrimin enginellä

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Jokos olette koittaneet ? Juuri koitin alkua Balmoraliin asti, ja hyvin tuntui toimivan. Morrowindiä tuli paljon aikanaan pelanneena,jotenkin jäi kesken vaikeuden takia.
Nyt ainakin grafiikka on hyvää.

skywind download
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 426
Siis onko tuossa kaikki main ja sivu questit mukana :eek:
Ja milloin toi on julkaistu, olisi kuvitellut olevan rummutusta tuosta isompaa ääneen kun tosiaan vanhan liiton tes kaverit sanoo morrowindin olevan paras tessi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 178
Miksei tästä ole kuulunut mitään isommilla sivustoilla? Onko tämä ihan legitti tapaus vai jokin vuotanut?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
51
Aika ihmeellisen näköinen lataussaitti, että taitaa olla vuoto kyseessä. Lisäksi virallinen tesrenewal.com -saitti sanoo:

"At this stage, Skywind is not available for public release anymore, due to its very alpha state. Please bear with us while we work on getting the mod to a more playable state."

..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 178
Itsekin ensimmäiseksi menin tuonne TESRenewal-sivustolle katsomaan tilanteen ja sen takia olen hyvin epäileväinen tämän julkaisun aitoudesta. Olen about 90% varma, että tämä on vuoto.

Tuo lataussivusto oli kyllä melkoinen häröpallo. En luottaisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
No on tässä jotain outoa. Kellään kauppiaista Balmoralissa ei ole mitn myytävää. Juonikuviot tuntuisi lähtevän käyntiin Balmoralista hieman epänormaalisti,niin monta kertaa lähtenyt tuolta että jotain tässä on vikaa
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
79
Mielenkiintoinen projekti ja olisihan tuo todella hyvä jos saisivat tehtyä loppuun asti. Itse just tullut pari viikkoa morrowindiä pelailtua pitkästä aikaa ja kyllähän sitä alkuperäistä versiota on muuten hyvä pelata, mutta taistelu systeemi aiheuttaa kyllä harmaita hiuksia
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Olen henkilökohtaisesti päättänyt unohtaa kaikki nämä tes-renewal häröilyt kunnes valmista jonain päivänä pukkaa (ei pukkaa). Yhdet vääntää Morrowindia Skyrimin enginellä, toiset Skyrimiä Oblivionin enginellä, kolmannet Oblivionia Skyrimin enginellä ja kai joku vielä pakotti Morrowindiä Oblivionin enginellekin.

Oma katse on Beyond Skyrimin projektissa. Sieltä sentään tulee valmista ja lähestymistapakin on realistinen eli paloittainen.

https://beyondskyrim.org/
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 422
Viestejä
4 236 865
Jäsenet
71 209
Uusin jäsen
Liftari

Hinta.fi

Ylös Bottom