• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut SkyShowTime 3,99€ /kk kolmen kuukauden ajan (-40%)

Liittynyt
25.01.2023
Viestejä
17
Kiitos! Tuli päätettyä 2 viikon ilmaiskokeilu justiinsa joten tämä tuli hyvään saumaan kun jäi sarja kesken.
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
80
Mitäs katsomisen arvoista tuolla sitten on? Kävin vähän selailemassa, mutta ei nuo pelkät sarjojen bannerit ym. oikein minulle mitään kertonut, mitä nyt muutama tuttu laatusarja HBO:lta, joka on jo tilattuna, pistin silmään.

Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
 
Liittynyt
30.06.2021
Viestejä
38
Mitäs katsomisen arvoista tuolla sitten on? Kävin vähän selailemassa, mutta ei nuo pelkät sarjojen bannerit ym. oikein minulle mitään kertonut, mitä nyt muutama tuttu laatusarja HBO:lta, joka on jo tilattuna, pistin silmään.

Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
Twin peaks on ainakin ajaton klassikko, eikä tällä hetkellä muualta nää. Samoiten Bates motel oli hyvä (sitäkään ei muualta nää) ja leffoista suht tuore top gun maverick löytyy.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 813
Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
Special Ops:Lioness vaikuttaa lupaavalta (Zoe Saldana, Morgan Freeman, Nicole Kidman), Tulsa King (Stallone), Yellowstone jatkoineen, Mayor of Kingstown, The Offer... onhan noita jonkin verran. Samoin leffa puolella on jonkin verran uusiakin yksinoikeudella.

Jos ei pidä olla uutta, niin tästä palvelusta löytyy hyvin vanhoja laatusarjoja ja leffoja. Battlestar Galactica, Twin Peaks, Star Trekit, Office, Mr Robot jne.

Kyllä tuolle hinnalle nyt vastinetta saa, jos ei todella nirso ole.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
239
Mitäs katsomisen arvoista tuolla sitten on? Kävin vähän selailemassa, mutta ei nuo pelkät sarjojen bannerit ym. oikein minulle mitään kertonut, mitä nyt muutama tuttu laatusarja HBO:lta, joka on jo tilattuna, pistin silmään.

Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
Itse juuri katselen Californicationia sieltä, ei oikein ole muissa palveluissa.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Yellowstone ainakin on katsomisen arvoinen. Taitaa osa kausista näkyä kyllä cmoresta tai vastaavasta myös. Tulsa King kans ihan hyvä. Muuta mielenkiintoista en kyl itse tuolta ole löytänyt.
Yellowstonen spin offit jopa parempia. Nekin on tuolla
 
Liittynyt
27.08.2022
Viestejä
9
Edellä mainittujen lisäksi ainakin Star Trek: Strange New Worlds ja Dexter: New Blood. Myös Ray Donovan on hyvä, mutta se taitaa olla katsottavissa muuallakin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 129
Mitäs katsomisen arvoista tuolla sitten on? Kävin vähän selailemassa, mutta ei nuo pelkät sarjojen bannerit ym. oikein minulle mitään kertonut, mitä nyt muutama tuttu laatusarja HBO:lta, joka on jo tilattuna, pistin silmään.

Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
Frasierin uusin kausi on tulossa parin viikon päivän päästä, sen ehtii hyvin katsella tämän tarjouksen puitteissa. Piti jo tulla lokakuussa mutta viivästyi jostain syystä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 331
Elementary tuli katsottua tuolta myös tässä viimeisen 2-3kk aikana. Seuraavaksi vuorossa Columbo.
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
80
Kyllähän tuolla vois jotain uutta ja mielenkiintoista olla. Nuo vanhat "klassikot" tullut kyllä aika hyvin katsottua, kun jo vuosia ollut HBO, Netfix ja Amazon Prime. Kiitos vaan vinkeistä. Taidan laittaa tilaukseen. :thumbsup:
 
Liittynyt
02.03.2022
Viestejä
261
Sai vanhoilla tunnareilla tarjouksen kun ei ollut aktiivista tilausta. Kiitokset.
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
7
Mitäs katsomisen arvoista tuolla sitten on? Kävin vähän selailemassa, mutta ei nuo pelkät sarjojen bannerit ym. oikein minulle mitään kertonut, mitä nyt muutama tuttu laatusarja HBO:lta, joka on jo tilattuna, pistin silmään.

Onko noilla joku/joitan yksinoikeus sarjoja, joita ei muualta nää ja jotka ovat katsomisen arvoisia?
Battlestar Galactica näyttäis olevan vain täällä. Just täs mietinkin, että mistäköhän sen vois nähdä uudestaan.
Tuli sopivaan hetkeen tämä. :thumbsup:

Lisää vaihtoehtoja:
Kaikki SkyShowtime sarjat katsottavissa nyt
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 562
Viestejä
4 250 891
Jäsenet
71 344
Uusin jäsen
IsoPomo

Hinta.fi

Ylös Bottom