• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Skylum Luminar 4 (vaihtoehto Adobe Lightroomille) ( 0€ )

Löysä

Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
83
Hinta kohdallaan, muuten siedettävä softa, mut ainakin windows-porttaus melkoista fatwarea. Mun kolmossukupolven kuuscoreinen i7+SSD+32GB on kuin täi tervassa. Joka asiaa saa odottaaaaaaaaaaaa... Toisaalta kolmosversio on vielä pahempi. Samalla koneella Lightroom ei aiheuta mitään tuskaa.
Mutta enpä ole parempaakaan korviketta Lightroomille löytänyt järkihintaan, ja tossa ei häviä mitään jos ei tykkääkään...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
205
Näyttää joulukuussa olleen sama tarjous, kun tuli samalla activation keyllä sähköposti perille. Itse ohjelma vielä testaamatta.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Olen Luminar AI:n ostanut, joka tuosta seuraava sukupolvi, ja on ihan kelpo softa etenkin amatööreille. Todellakin ihan käsittämättömän paljon vaatii laskentatehoa, mutta AI on yllättävän hyvä laskemaan hyvän kuvanmuokkauksen ihan tekoälyn avulla. Luminar AI on sellainen että painat tyyliin yhtä nappia ja hetkeksi menee kone kyykkyyn ja ohjelma muokkaa kuvan valmiiksi. Ei tarvitse ymmärtää yhtä paljon asioita kuin esim. Lightroomissa tai Photoshop Elementsissä. Itse olen käyttänyt tosin Photoshop Elementsiä viime aikoina, mutta olen ajatellut että tuo Luminar AI olisi isälle hyvä. Tätä Luminar 4:sta en ole kokeillut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 591
Viestejä
4 205 519
Jäsenet
70 922
Uusin jäsen
Sny2024

Hinta.fi

Ylös Bottom