Tuote: Sipeed NanoKVM
Hinta: 30€ ilman piuhoja, niiden kanssa 40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Aliexpress 19.3.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): En luottaisi Aliexpressin takuuseen -> ei takuuta
Muuta huomioitavaa: Eli joo minikokoinen RISC SoC jossa ethernet, HDMI in ja USB jolla voi toteuttaa KVM over IP:n vaikka NAS:lle tms. Oli minulla autotallissa sijainneessa homelab serverissä kiinni, että pystyi säätämään etänä, mutta jäi tarpeettomaksi kun päivitin serveriluokan emolevyyn jossa on sisäänrakennettuna vastaavat ominaisuudet.
www.jeffgeerling.com
Voin myydä noi erikoislyhyet HDMI ja USB piuhat mukaan 10 eurolla.
3D printattu kotelo tulee mukaan, mutta on vähän köpö design, ei ole mitään mekanismia millä kansi pysyisi kiinni
Kai se on tarkoitettu liimattavaksi, itse vedin vaan nippusiteellä.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä / Laukaa / Äänekoski
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, tilisiirto
Hinta: 30€ ilman piuhoja, niiden kanssa 40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Aliexpress 19.3.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): En luottaisi Aliexpressin takuuseen -> ei takuuta
Muuta huomioitavaa: Eli joo minikokoinen RISC SoC jossa ethernet, HDMI in ja USB jolla voi toteuttaa KVM over IP:n vaikka NAS:lle tms. Oli minulla autotallissa sijainneessa homelab serverissä kiinni, että pystyi säätämään etänä, mutta jäi tarpeettomaksi kun päivitin serveriluokan emolevyyn jossa on sisäänrakennettuna vastaavat ominaisuudet.
Sipeed NanoKVM: A RISC-V stick-on | Jeff Geerling
Voin myydä noi erikoislyhyet HDMI ja USB piuhat mukaan 10 eurolla.
3D printattu kotelo tulee mukaan, mutta on vähän köpö design, ei ole mitään mekanismia millä kansi pysyisi kiinni
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä / Laukaa / Äänekoski
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, tilisiirto
Viimeksi muokattu: