• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sini -siivoustuotteet -40 %, Kärkkäinen

Viimeksi muokattu:
Hys hys ei pidä näyttää tätä emännälle ettei tarvii lähtee hakee rättei ja kaiken maailman siivous vitkuttimia :D

Harvoin Sini tuotteet näin hyvässä tarjouksessa.

Hieman ketjua lainaten, myös jotkin Lorealin tuotteet -40% alennuksessa (esim.
Pure Charcoal 100 ml kasvojenpuhdistusgeeli). Muutaman päivän pidempään voimassa, mutta jos tuottaa vaikeuksia saavuttaa tuo 50€ raja ilmaisia posteja ajatellen niin saattaa auttaa siinä tapauksessa. Lisäksi iso suositus kyseiselle tuotteelle, tuohon hintaan harvemmin näkee yhtään missään.

Koodilla SP25KL15 vielä ilmaiset postit sikapäivien ajan yli 50€ ostoksiin.
Tämän aktivointi onnistui, mutta vaikka välisumma tuotteille oli n. 54€, niin ei ainakaan Postin noutopisteeseen toimituksesta tullut alennusta. Sieltä tuli 4,95€ päälle, meniköhän jotain pieleen mulla?

Noh, ei valittamista, kun tuli aika hyvä säästö muutenkin! Kiitos @Catrik vinkistä. :happy:

Tämän aktivointi onnistui, mutta vaikka välisumma tuotteille oli n. 54€, niin ei ainakaan Postin noutopisteeseen toimituksesta tullut alennusta. Sieltä tuli 4,95€ päälle, meniköhän jotain pieleen mulla?

Noh, ei valittamista, kun tuli aika hyvä säästö muutenkin! Kiitos @Catrik vinkistä. :happy:
Minä sain ainakin eilen ja aiemmin tällä viikolla tuolla koodilla toimituksen ilmaiseksi lähikaupan Matkahuollon pisteeseen. Tuli viime viikolla postissa erikseen mainos tuosta. Ei kyllä pitäisi olla postinumeroon sidoksissa tms. koska postit tais olla jo nolla ennen kuin osoitetietoja laitoin. Hyvä tarjous kuitenkin oli tämä, harmillisesti joitain tuotteita oli jo ehtinyt loppua.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 555
Jäsenet
79 656
Uusin jäsen
kulunutrengas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom