Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 384
Jos teiltä tilaa useamman näytön kerralla, ja näiden mukana pikselitakuun, kattaako yksi "pikselitakuu" -tilaus kaikki näytöt vai pitääkö se ostaa jokaiselle näytölle erikseen?
Itse tuota joskus chatista kysyin ni silloin ainakin sanoivat että tuotekohtainen, eli jos useamman näytön ostaa ni jokaiselle olisi ostettava erikseen. Sinänsä ymmärrettävää koska onhan tuossa nyt melkonen työmaa ruveta useampaa näyttöä testaamaan, mutta toisaalta olisihan se kiva varsinkin kalliimpien näyttöjen osalta että tulisivat tuossa hieman vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
77
Olisiko mahdollista saada tuotelistalle korvatyynyt Steelseries Arctis-kuulokkeisiin?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Jos teiltä tilaa useamman näytön kerralla, ja näiden mukana pikselitakuun, kattaako yksi "pikselitakuu" -tilaus kaikki näytöt vai pitääkö se ostaa jokaiselle näytölle erikseen?
Moikka! Pikselitakuu on laitekohtainen. Toki jos oikein suurista määristä puhutaan niin sitten varmaan katsotaan tapauskohtaisesti.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
141
aikasemmin täällä postailin takuujutuista ja pistetään palautetta näin jälkikäteen ennen kuin ihan unohtuu että tosi hyvin jimm's loppujen lopuksi sitten hoiti!
isot kiitokset jälleen sinne suuntaan.
:syes:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 870
Itse pidän tästä että Jimmsin saa tätäkin kautta kiinni, vaikka puhelimet ja meilit on olemassa, tästä saa sellaisen fiiliksen tällainen "foorumitoukkakin" että kauppa tosiaan on lähellä. Ja helppo jättää joku tavaratoivomus :). Pisara merrassa tämä toki voitoissa mutta kun näin laajalti hoitaa sos-mediat ja foorumit läsnäolollaan, näistä virroista syntyy sitä tulosta :thumbsup:
 
Liittynyt
26.08.2018
Viestejä
71
Olisikohan mahdollista saada virallinen kategoria tonne näppäimistöjen alle, nimellä "Langattomat Mekaaniset"? Tähän mennessä hakenut vaan sanaa "langaton" tuolta mekaaniset-kategoriasta, joka toki myös toiminut ihan OK.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisikohan mahdollista saada virallinen kategoria tonne näppäimistöjen alle, nimellä "Langattomat Mekaaniset"? Tähän mennessä hakenut vaan sanaa "langaton" tuolta mekaaniset-kategoriasta, joka toki myös toiminut ihan OK.
Laitetaan palaute eteenpäin :comp:
 

nvy

Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
3
Moro! osaisko Jimms heittää arviota siitä, että missä RMA-jono menee tällä hetkellä?
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Onko Zowie EC3-C tulossa valikoimiin? Ilmestynyt jo benq:n omaan EU-kauppaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 078
Kauanko sähköpostin vastausta pitää odotella? Nyt mennyt 48 tuntia.

RMA-keissi on kestänyt kolme viikkoa. Virheen korjauksessa kahta viikkoa pidetään kohtuullisena aikana.

Lisäksi on itse pitänyt kysellä RMA:n edistymistä, kun teiltä ei kuulunut mitään kahteen viikkoon.

On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kauanko sähköpostin vastausta pitää odotella? Nyt mennyt 48 tuntia.

RMA-keissi on kestänyt kolme viikkoa. Virheen korjauksessa kahta viikkoa pidetään kohtuullisena aikana.

Lisäksi on itse pitänyt kysellä RMA:n edistymistä, kun teiltä ei kuulunut mitään kahteen viikkoon.

On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.
Viimeisimmän tiedon mukaan vasteaika pitäisi olla alle 24 tuntia. Laitatko yksärinä RMA -numeron niin kurkataan mikä tuon tilanne on.
 
Liittynyt
04.05.2021
Viestejä
16
Kauanko sähköpostin vastausta pitää odotella? Nyt mennyt 48 tuntia.

RMA-keissi on kestänyt kolme viikkoa. Virheen korjauksessa kahta viikkoa pidetään kohtuullisena aikana.

Lisäksi on itse pitänyt kysellä RMA:n edistymistä, kun teiltä ei kuulunut mitään kahteen viikkoon.

On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.
Mulla on RMA keissi kestänyt kohta toista kuukautta, ja tänään päädyttiin siihen että Jimms ei suostu minulle tuotetta korvaamaan joten vedän homman kuluttajariitalautakuntaan, Kunhan päätös saadaan varmaan ensivuoden aikana julkiseksi niin tulen julkaisemaan sen foorumilla jokaisen luettavaksi.

Voin yhtyä lauseeseesi "On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.

Täten lopetan koko kyseisen liikkeen tukemisen ja siirryn muiden liikkeiden asiakkaaksi.

Kiitos Jimms hyvistä vanhoista vuosista kun homma vielä pelasi suuntaan ja toiseen, nykyään en voi enää suositella.
Asiakastyytyväisyys on sana, jota teillä ei tunneta.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 600
Onko tietoja milloin päivitetyt Gigabyte Aourus X570S malliset emolevyt tulee saataville ja myöskin Aourus x570 Extreme rev2.0.
Eli ovat nämä passiivijäähdytteiset mallit.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Onko tätä valkoista koppaa mahdollista saada ostettua tuon PCIe 4.0 Riser kaapelin kanssa?
Tarkisteltiin asiaa ja ainakin toistaiseksi toimittaja listaa vain mustan version. Laitetaan kyllä listoille, jos toimittajalle jossain vaiheessa ilmaantuu.
 

nvy

Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
3
Moro, onko Jimmssin kanta tosiaan se, että kyseiset naarmut emolevyssä eväävät takuun? Kyselen vielä täällä mikäli on mahdollisuutta lisäselvityksille ennenkuin harkitsen muita toimia.
 

Liitteet

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 754
Moro, onko Jimmssin kanta tosiaan se, että kyseiset naarmut emolevyssä eväävät takuun? Kyselen vielä täällä mikäli on mahdollisuutta lisäselvityksille ennenkuin harkitsen muita toimia.
Onko tuossa naarmuja vain tuossa suojan mikälie päällä vai itse emolevyssä myös? Jostain syystä aika iso ympyrä tuohon piirretty niin ei oikein ota selvää. Ensin mainittu ei oikeasti voi evätä takuuta, jälkimmäinen kyllä evää.

Palautusoikeus kyllä menee tuommoisistakin naarmuista, mutta ei yksikään yritys voi tuon perusteella kieltäytyä takuusta.
 
Viimeksi muokattu:

nvy

Liittynyt
20.07.2021
Viestejä
3
Onko tuossa naarmuja vain tuossa suojan mikälie päällä vai itse emolevyssä myös? Jostain syystä aika iso ympyrä tuohon piirretty niin ei oikein ota selvää. Ensin mainittu ei oikeasti voi evätä takuuta, jälkimmäinen kyllä evää.

Palautusoikeus kyllä menee tuommoisistakin naarmuista, mutta ei yksikään yritys voi tuon perusteella kieltäytyä takuusta. Paitsi ehkä Jimms ¯\_(ツ)_/¯
Tossa alempana näkyy noita pieniä pisteitä myös mutta ne ei ainakaan oman tietämyksen mukaan mitään piiriä katkaise. Juu takuusta on Jimms tän perusteella kieltäytynyt, ellen sitten n. 40min suurennuslasilla tutkimisen tuloksena missannut jotain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 472
Tossa alempana näkyy noita pieniä pisteitä myös mutta ne ei ainakaan oman tietämyksen mukaan mitään piiriä katkaise. Juu takuusta on Jimms tän perusteella kieltäytynyt, ellen sitten n. 40min suurennuslasilla tutkimisen tuloksena missannut jotain.
Tuollaisia pisteitähän näkyy noissa jo tehtaalta tullessa :hmm:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 248
Viestejä
4 407 723
Jäsenet
73 125
Uusin jäsen
Highblazer666

Hinta.fi

Ylös Bottom