- Liittynyt
- 04.05.2021
- Viestejä
- 16
Mulla on RMA keissi kestänyt kohta toista kuukautta, ja tänään päädyttiin siihen että Jimms ei suostu minulle tuotetta korvaamaan joten vedän homman kuluttajariitalautakuntaan, Kunhan päätös saadaan varmaan ensivuoden aikana julkiseksi niin tulen julkaisemaan sen foorumilla jokaisen luettavaksi.Kauanko sähköpostin vastausta pitää odotella? Nyt mennyt 48 tuntia.
RMA-keissi on kestänyt kolme viikkoa. Virheen korjauksessa kahta viikkoa pidetään kohtuullisena aikana.
Lisäksi on itse pitänyt kysellä RMA:n edistymistä, kun teiltä ei kuulunut mitään kahteen viikkoon.
On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.
Voin yhtyä lauseeseesi "On mennyt Jimm's toiminta huonompaan suuntaan vuosi vuodelta.
Täten lopetan koko kyseisen liikkeen tukemisen ja siirryn muiden liikkeiden asiakkaaksi.
Kiitos Jimms hyvistä vanhoista vuosista kun homma vielä pelasi suuntaan ja toiseen, nykyään en voi enää suositella.
Asiakastyytyväisyys on sana, jota teillä ei tunneta.