Huomenta! Tarkistellaan tätä asiaa tuotevastaavalta ja palataan asiaan kunhan saadaan jotain tietoa saatavuudesta.@Jimm's onko missä vaiheessa tulossa Ryzen 3 2200G ja Ryzen 5 2400G varastoon?
@Jimm's onko missä vaiheessa tulossa Ryzen 3 2200G ja Ryzen 5 2400G varastoon?
Epäilen vahvasti että Jimmssi on NDA:n alainen firma ja vastaus tulee 12.2 samalla kun saa testit yms julkaista. Kuitenki niillä jo sinetöidyssä takahuoneessa lavallinen odottamassa mutta niistä ei saa puhua.Huomenta! Tarkistellaan tätä asiaa tuotevastaavalta ja palataan asiaan kunhan saadaan jotain tietoa saatavuudesta.
Nettikauppoja on tietysti monia, ja ihmiset ostavat yleensä aina jollain perusteella tietystä verkkokaupasta.Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.
Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.
Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!
Ehkä asiakkaiden näkökulmasta on positiivista se, että yritys on toiminnassa vielä kahden tai vaikka viiden vuoden päästä. Erikoisosaamista ja oikeasti palvelevaa asiakaspalvelua kun ei kokemukseni mukaan saa niin hyvin megaketjuista ja ulkomailta kuin alan erikoisliikkeistä. Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa. Kukinhan tilaa juuri sieltä mistä kokee saavansa itselleen sen palvelun mikä on itselleen tärkein ja siihen on kaikille täysi oikeus yhtään vähättelemättä mikä on tärkeintä. Veikkaan ihan perstuntumalta, että katteet on pienentyneet 5 vuoden takaisesta, koska kilpailu on vain lisääntynyt, kuten myöskin asiakkaiden mahdollisuudet vertailla hintoja ja muita kriteerejä. Itse mielelläni kannan rahani alan erikoisliikkeistä, jos vain pörssi antaa myöten.Nettikauppoja on tietysti monia, ja ihmiset ostavat yleensä aina jollain perusteella tietystä verkkokaupasta.
Oli se syy sitten hinta, nopeus, suomalaisuus, takuun toimivuus tai aspa.
Aikasemmin olen tilannut jimmsiltä, sittä maanantaina tekemäni tilaus on varmasti tullut samalla viikolla. Nykyään ei ole ollenkaan varmaa, ja olen nykyään tilannut myös muista nettikaupoista.
Ja on ihan selkeää, että Jimmsillä ei ole pienintäkään aikomusta saada toimitusaikataulua kuntoon. Ei tarvitse kuin katsoa yhtiön liikevaihdon kehitystä: siinä kun liikevaihto on 5 vuoden aikana kaksinkertaistunut, niin samaan aikaan on palkattu 4 henkilöä lisää.
On ihan selvä, että pakkaamolla on jatkuva kiire jos sinne ei juurikaan ole palkattu uutta väkeä mutta myynti on kasvanut.
Toi 4 mitä on uutta palkattu, on tainnut mennä aspaan, chättiin sun muuhun. Aspa ja chätti toki toimii hyvin, mutta itselle tuotteiden toimitusaika on myös tärkeä kriteeri kauppaa valittaessa. Eikä se tällä hetkellä ole Jimms.
Johtoa tuntuu enemmän kiinnostavan maksimaalinen tuloksen tekeminen, ja pakkaamon henkilökunnan venyttäminen maksimityösuorituksiin, kuin nopea palvelu. Siinä ei tietenkään mitään väärää osakeyhtiön kannalta ole, mutta asiakkaiden kannalta ei ehkä ihanteellisin tilanne.
Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa.
Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta.Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.
Jaa a, en tiedä mistä sitten olet katsonut, kun ihan vahvaa jousunosteista tulosta on tehnyt jatkuvasti.Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta.
Piti ihan tarkistaa, 2016 pari tonnia takkiin, kaksi edellistä noin miltsi per vuosi ja 2013 2k voittoa, 2012 350k tulos. Aivan normaalia kirjanpidollista keinahtelua, en lähtis tuosta vielä kolminkertaista voittoa laskemaan... Mutta eiköhän offtopic riitä ainakin allekirjoittaneen osalta.
Vaikka ensimmäisestä hakutuloksesta:Jaa a, en tiedä mistä sitten olet katsonut, kun ihan vahvaa jousunosteista tulosta on tehnyt jatkuvasti.
Tämä on yksi iso syy miksi tilaan ylipäätänsä Jimmsiltä.Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset
Täältä itse katsoin:Vaikka ensimmäisestä hakutuloksesta:
Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet
E: Ja jotta ei ihan pelkäksi offtopikiksi mene niin minulta kiitos @Jimm's ille. Nyt pieni notkahdus tapahtunut ruuhkien takia mutta toivon että kohta hellittää. Oma kokemus on että asiakaspalvelu ja toimitusajat ovat parantuneet huomattavasti viime vuosina. Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset
No joo, mutta ei se silti muuta sitä faktaa mihinkään että liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa, kuten tarmo2011 sanoi.Ilmeisesti et osaa googlea käyttää. Kun pari sekuntia käyttää googletteluun, niin huomaa että siinä ajassa kun liikevaihto on kaksinkertaistunut niin tulos on kolminkertaistunut.
No ei tietenkään ole, kuinka urpo sinä oikein olet?No joo, mutta ei se silti muuta sitä faktaa mihinkään että liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa, kuten tarmo2011 sanoi.
En tiedä miten urpo olen. Tarmo kirjoitti: "Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa."No ei tietenkään ole, kuinka urpo sinä oikein olet?
Siitä näkee nopeiten myynin kasvun, koska myynti on suoraan verrannollinen liikevaihtoon.
Tuloksen näkee samasta osoitteesta kuin liikevaihdon, mutta se ei tässä kohtaa nyt ole relevanttia kun kyse on nimenomaan hitaasta lähettämisestä jne.
Mitä merkitystä sillä liikevoitolla sitten on, kun ei siitä näe että myynti on kasvanut = ruuhkaa pakkaamolla?En tiedä miten urpo olen. Tarmo kirjoitti: "Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa."
Mä vastasin vaan sinun ulinaasi, jonka vastasit tarmolle, joka minun mielestäni kyseenalaisti hänen viestinsä sisällön...
Eli oletko hänen kanssaan samaa mieltä vai et?
noita ei näyttäisi löytyvän tukkureilta. :/ näin ollen niitä ei meillekkään ainakaan tässä kohtaa saada.Onkohan Finalmousen hiiriä tulossa valikoimiin?
Finalmouse - The Professional's Gaming Mouse
Kyseessä on erätarjous, 16 kpl jäljellä kirjoitushetkelläKauanko tämä tarjous on vielä voimassa? Asus STRIX Z270F GAMING, ATX -emolevy (Tarjouserä! norm. 199€) - 169,00€
Oliko tää jo kunnossa/hoidettu?PS:Mielikuvitus lähti täs yks päivä laukkaamaan ja tuli mieleen että onko Postilla joku "ykkösprioriteetin" linjasto jolle menee kaikkien työntekijöiden paketit ettei tarvi työnantajaa kohtaan olla äreä kun paketti ei tulekaan.
PPS: Jos Jimms voisi varmistaa oman pakettini lähdön huomenna niin voin nakata tilausnumeron jos sopii? =)
AMD -bundletoive välitetty eteenpäin!Miten ois tuossa 12. päivä
MSI B350I PRO AC, 128€ | Hinta.fi
AMD Ryzen™ 5 2400G with Radeon™ RX Vega 11 Graphics | AMD
+ AMD cert 3200C14 sampan B-diet
Anteeksi suorasukaisuuteni ja julkituontini, mutta mitä viime postauksia olen seurannut, saan kyllä kuvan että ihmiset ovat kyllä nykyään niin "minullekaikkihetinyt"-asenteella liikkeellä. Kaikki pitäisi saada heti ja samantien, ilman mitään selittelyä. Vaikka postiauto palaisi poroksi ja paketti siinä mukana, ei se taida sekään olla riittävä syy. Vaikka lisäpalkkaus on tehty, se mitä @tarmo2011 aiemmin sanoi tuosta perehdyttämisestä ja asiakaspalvelulaadun ylläpidosta on hyvin totta. Se että palkataan lisävoimaa, ei tarkoita sitä että uutta henkilöä kätellään ovella ja osoitetaan tämän jälkeen piste missä seisot ja teet työt. Siihen kuuluu pikkusen enemmän palikoita, mitkä tapahtuu ennen tuota. Ihmiset ovat näköjään päässeet liian hyvään makuun toimitusaikojen kanssa jos päivän tai kahden lisä aiheuttaa jo ongelmia. Jos myöskin jättää esimerkiksi tuottavuuteen vaikuttavien asioiden tilauksen aivan viime tinkaan ja syyttää firmaa josta tilaa...siinä ei voi kun syyttää itseään. Jos on niin akuutti tilanne, se haetaan kivijalasta. Tai pidetään varalla ylimääräistä.
Omakohtaisia kokemuksia viime ajoilta: Toki, pari päivää max on tullut lisätoimitusaikaa, mutta en valita. RMA palvelu toimii kuin junan vessa, hakemuksen jätöstä 8min myöhemmin tulee hyväksyntä. RMA-paketti kun saapui Jimmsille, 1,5h myöhemmin ilmoitus että tapaus käsitelty ja uusi korvaava tuote tilattu. En näe että tästä voitaisiin parantaa. Aivan järjettömän hyvä ja nopea RMA.
Jimms! Kyllä te ruuhkat selvitätte!
Eli siis jos ottaa toimituksen kuriirina niin myös pakkaamossa pääsee jonon ohi?Kollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa!
Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.
Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.
Kyllä, mutta saldojen puitteissa toki - jos tavaraa ei ole hyllyssä niin pitää ensin odottaa että sitä saadaan.Eli siis jos ottaa toimituksen kuriirina niin myös pakkaamossa pääsee jonon ohi?
Kehutaan nyt vieläkin, eilen tilattu, tänään postissa, huomenna postista riippuen pakettiautomaatissaKollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa!
Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.
Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.
Juu tänään lähti liikkeelle paketti, huomenna pitäis olla hyppysissä.Oliko tää jo kunnossa/hoidettu?
ei tosiaan valitettavasti toteutunut tämä :/On kai syytä olettaa, ettei arvioitu saapumispäivä tule toteutumaan?
MSI GeForce GTX 1080 Ti AERO OC -näytönohjain, 11GB GDDR5X - 849,00€
Kysellään! Näitä ja niitä @runboy93:sen NUCejaOnnistuisko saada tällaiset listoille?
EK-HDC Fitting 12mm - Black (4-pack) – EK Webshop
EK-HDC Fitting 12mm G1/4 - Black – EK Webshop
EK-AF Angled 90° 2F G1/4 Black – EK Webshop
Ilmeisesti saatavuuksien selkeytyminen menee ensi kuun puolelle, mutta pyritään saamaan listoille siihen mennessäNyt alkoi jotain tapahtumaan June Canyon NUC saldojen kanssa:
INTEL NUC BOXNUC7PJYH2 Pentium J5005
INTEL NUC BOXNUC7PJYH2 Pentium J5005 | Barebone | Data-Systems
INTEL NUC BOXNUC7PJYH2 Pentium J5005 UHD Graphics 605 | DataIT
INTEL NUC BOXNUC7PJYH2 Pentium J5005 UHD Graphics 605 | Beesting
Tulossa 23.02 - 28.02? Voisitteko kysellä myös varastoon?
Edit: Products formerly JUNE CANYON
"Launched"
Nämä nyt sivuilla!Onnistuisko saada tällaiset listoille?
EK-HDC Fitting 12mm - Black (4-pack) – EK Webshop
EK-HDC Fitting 12mm G1/4 - Black – EK Webshop
EK-AF Angled 90° 2F G1/4 Black – EK Webshop
mm. DXRacerin King - sarja on kookkaammille suunniteltu: DXRacer King, Gaming Chair, Musta Valkoinen - 419,00€Mahtaakohan Jimmyn pelituolivalikoimasta löytyä ainoatakaan tuolia, joka sopisi sirommalle pelaajalla (210cm/130kg)? Vai onko ylipäätään turha yrittääkään löytää pelituolia tähän hätään vaan lähteä Martela/Isku/jne. linjalle?
Height Limit : <6'2" / 1.88 mmm. DXRacerin King - sarja on kookkaammille suunniteltu: DXRacer King, Gaming Chair, Musta Valkoinen - 419,00€
Ai piru, muistin että tuossa olisi ollut maksimipituus suurempi. Laitan kyssäriä tuotevastaavalle!Height Limit : <6'2" / 1.88 m
Taitaa jäädä tuokin persjalkaisten riemuksi :|
Two HDMI* 2.0a ports with 4K at 60 Hz, HDR (!)
Intel® Wireless-AC 9462 with Bluetooth® v5 (CNVi -> Integrated Connectivity (CNVi) - Intel)
Kiitos kehitysehdotuksesta Sähköiset kuitit, laskut ja muut tilauksiin liittyvät asiakirjat saa aina asiakaspalvelusta pyytämällä, kellon ympäri. Automaattiseen sähköiseen laskutukseen ei järjestelmämme ainakaan toistaiseksi taivu.Kiitoksia nopeasta toimituksesta! Tuli siirryttyä 2 näytön setupista Dellin ultraleveään aikaan Pikkasen menee aikaa totutella, mutta kyllä tää on aivan loistava näyttö
Yksi pieni toive/kehityskohde olisi kuitenkin laskutukseen liittyen:
Otin tälläisessä "isommassa" tilauksessa poikkeuksellisesti maksutavaksi Klarnan Laskun. Oletin, että tästä tulee sähköpostiin lähetyksen jälkeen lasku (kuten 99% kaikista muista verkkokaupoista tekevät), mutta eipä näkynyt. Näytön saapuessa poimin tilausvahvistuksen laatikon kyljestä muovitaskusta, nakkasin kansioon talteen ja heitin laatikon varastoon.
Yritysmaailman puolelta oppineena menin itse selvittelemään laskutustietoja ja ei muuta kuin klarnan sivuille kirjautumaan sisään ja siellähän ne kaivatut laskutustiedot olivatkin ja sain pistettyä näytön maksuun.
Nyt sitten pari päivää myöhemmin aloin tarkemmin tutkimaan tilausvahvistusta niin siinähän olikin kaksi paperia liitettynä toisiinsa ja toinen myös lasku, paperisena. Eikö järjestelmä voisi tukea kuten muilla, että tulisi sähköisesti laskut perille yksityishenkilöille?
Tämä on WiP eli työn allaIntel NUC7PJYH Mini PC -barebone, musta/harmaa - 199,00€
Täältä kannattaa laittaa lisätietoja:
Intel® NUC Kits NUC7CJYH and NUC7PJYH Product Brief
Etenkin: