- Liittynyt
- 03.11.2016
- Viestejä
- 317
Pitkän linjan nörttinä ja vanhana pieruna (sama nick myös murobbs) pakko kehua Jimmsin palvelua ja takuun toimivuutta, jälleen kerran. Perjantaina pistin asiakaspalveluun sähköpostia, että miten pitää toimia kun on näytönohjaimen kanssa ongelmia (konepaketti, heiltä ostettu). Viestiin vastattiin nopeasti ja laitoin heille RMA-pyynnön joka käsiteltiin vielä samana päivänä ja sain paketin maanantaina laitettua postiin. Tiistaina ennen kuin ehdin edes herätä oli tullut kuittaus, että paketti on heillä perillä ja otettu käsittelyyn. Aamupalaa vedellessäni sain jo kuittauksen, että palautus on hyväksytty ja samantien tuli seurantakoodi vaihtotuotteelle ja uusi näytönohjain oli jo keskiviikkona minulla. Älyttömän hienoa, kiitos!
Rautaa hajoaa eikä tämä ole ensimmäinen komponentti eikä oheislaite mikä on hajonnut, mutta kertaakaan ei ole Jimmsin kanssa ollut ongelmia tämän kanssa ja aina on toiminut palvelu mielettömän nopeasti vaan en ole kertaakaan jaksanut palautetta laittaa. Nyt piti. Kiitos kun toimitte niin hyvin kun toimitte. Niin ja Chattikin teillä tuntuu siellä asiakaspalvelussa rullaavan kun sielläkin kaverit jaksavat vastailla aina välillä kun sieltä olen jotain kysellyt.
Tattista!
Rautaa hajoaa eikä tämä ole ensimmäinen komponentti eikä oheislaite mikä on hajonnut, mutta kertaakaan ei ole Jimmsin kanssa ollut ongelmia tämän kanssa ja aina on toiminut palvelu mielettömän nopeasti vaan en ole kertaakaan jaksanut palautetta laittaa. Nyt piti. Kiitos kun toimitte niin hyvin kun toimitte. Niin ja Chattikin teillä tuntuu siellä asiakaspalvelussa rullaavan kun sielläkin kaverit jaksavat vastailla aina välillä kun sieltä olen jotain kysellyt.
Tattista!