Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jahve3

Staff
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 256
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
382
Mulla ois jimmyltä tilattu EVGA GTX1070. Näyttis kävi rma:na evgalla (lämpötyyny skenaario) ja sieltä vaihtui kokonaan uuteen samanmoiseen. Voinhan hoitaa takuuasioita vielä Jimmsin kanssa kun kortti pimeni eilen täysin? Alkoi eka tekstuurit vilkkumaan, sen jälkeen näyttö "pikselöityi" täysin ja värit heitti hupskeikkaa. Nyt ei näytä kun mustaa ruutua. Ei kiinnostais enää saksaan laitella viikkokausiksi :itku:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Mulla ois jimmyltä tilattu EVGA GTX1070. Näyttis kävi rma:na evgalla (lämpötyyny skenaario) ja sieltä vaihtui kokonaan uuteen samanmoiseen. Voinhan hoitaa takuuasioita vielä Jimmsin kanssa kun kortti pimeni eilen täysin? Alkoi eka tekstuurit vilkkumaan, sen jälkeen näyttö "pikselöityi" täysin ja värit heitti hupskeikkaa. Nyt ei näytä kun mustaa ruutua. Ei kiinnostais enää saksaan laitella viikkokausiksi :itku:
Kannattaa ainakin täytellä RMA meille päin, niin saat takuupuoleltamme ajan tasalla olevat lisätoimintaohjeet!
 

Lipster

☺ ☺ ☺ ☺
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
98
Asus Crosshair VI Heron tuloarvio näköjään muuttunut 03.03 -> 13.03. Onko tuo nyt se ensimmäinen erä, vai onko näitä mahdollisesti tulossa joku pienempi, jo ennakkoon loppuunmyyty erä tuolloin 03.03? :btooth:
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 802
Asus Crosshair VI Heron tuloarvio näköjään muuttunut 03.03 -> 13.03. Onko tuo nyt se ensimmäinen erä, vai onko näitä mahdollisesti tulossa joku pienempi, jo ennakkoon loppuunmyyty erä tuolloin 03.03? :btooth:
No jos ei lähde C6H 03.03. postiin niin voi perua tilauksen ja tilata vaikka amazon.de/mielitehdas jossa saatavuus hieman eriluokkaa ;)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Asus Crosshair VI Heron tuloarvio näköjään muuttunut 03.03 -> 13.03. Onko tuo nyt se ensimmäinen erä, vai onko näitä mahdollisesti tulossa joku pienempi, jo ennakkoon loppuunmyyty erä tuolloin 03.03? :btooth:
Valitettavasti olllaan tuon tuotekortin tämänhetkisen arvion varassa toistaiseksi. Ryzen-kuviot selkeytyvät luultavasti vasta julkaisun jälkeen - toistaiseksi ei ole mitään vahvistettua tietoa tullut toimittajien puolelta.
 

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
@Jimm's

Nämä pois myynnistä!
N/A Letkunkiristin 8 - 12mm - 1,20€

ne jotka möitti minulle on laadultaan täyttä sekundaa, puhkaisi letkun vaikka olinkin suoristanut sen alla olevan anturan ja uudelleen kiristäessä vähemmällä voimalla puhkasi uudestaan! Näitä on vaikea kiristää kun ruuvin ja kierteen urat ei kohtaa (ala-arvoista kamaa).

Puuilosta löytyi tuhansia tämmöisiä:
Letkunkiristin M 8-10mm/9mm W4

Se jolle olette nyt toimittamassa noita, niin suosittelen korvaamaan asap tommoisilla ylläolevilla, koska nämä 12 kpl jotka tilasin teiltä on kaikki yhtä huonoja. :tdown:

Kyllä minua varten haitte ne, mutta ei nyt tarvinnut sitä markkinoiden huonointa valmistajaa metsästää :tdown:


Nyt pitää toivoa, että kokoonpanon muut letkukiristimet eivät tule puhkaisemaan letkua ja aiheuta tämmöistä kivaa 60ml / 1.5kk vuotoa, jonka havaitsee näinkin heikosti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
210
Onkos siellä ryyzeniruuhkaa kun sunnuntaina tilattu ja maksettu tilaus ei ole lähtenyt mihinkään (Valmis toimitettavaksi, odottaa käsittelyä):D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's

Nämä pois myynnistä!
N/A Letkunkiristin 8 - 12mm - 1,20€

ne jotka möitti minulle on laadultaan täyttä sekundaa, puhkaisi letkun vaikka olinkin suoristanut sen alla olevan anturan ja uudelleen kiristäessä vähemmällä voimalla puhkasi uudestaan! Näitä on vaikea kiristää kun ruuvin ja kierteen urat ei kohtaa (ala-arvoista kamaa).

Puuilosta löytyi tuhansia tämmöisiä:
Letkunkiristin M 8-10mm/9mm W4

Se jolle olette nyt toimittamassa noita, niin suosittelen korvaamaan asap tommoisilla ylläolevilla, koska nämä 12 kpl jotka tilasin teiltä on kaikki yhtä huonoja. :tdown:

Kyllä minua varten haitte ne, mutta ei nyt tarvinnut sitä markkinoiden huonointa valmistajaa metsästää :tdown:


Nyt pitää toivoa, että kokoonpanon muut letkukiristimet eivät tule puhkaisemaan letkua ja aiheuta tämmöistä kivaa 60ml / 1.5kk vuotoa, jonka havaitsee näinkin heikosti.
Palaute välitetty tuotevastaavalle.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkos siellä ryyzeniruuhkaa kun sunnuntaina tilattu ja maksettu tilaus ei ole lähtenyt mihinkään (Valmis toimitettavaksi, odottaa käsittelyä):D
Eipä ole mainittavaa ruuhkaa, kyllä tässä ihan toimitusaika-arvioiden puitteissa ollaan kirkkaasti :)
 

Lipster

☺ ☺ ☺ ☺
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
98
Valitettavasti olllaan tuon tuotekortin tämänhetkisen arvion varassa toistaiseksi. Ryzen-kuviot selkeytyvät luultavasti vasta julkaisun jälkeen - toistaiseksi ei ole mitään vahvistettua tietoa tullut toimittajien puolelta.
Mites muiden valmistajien emojen saatavuus? Onko 02.-03.03 saatavilla mitään AM4 emolevyjä suoraan hyllystä? :)

Ps. Sivuillanne näkyvä LANTREKin mainos ei skaalaudu oikein mobiilinäkymässä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Mites muiden valmistajien emojen saatavuus? Onko 02.-03.03 saatavilla mitään AM4 emolevyjä suoraan hyllystä? :)

Ps. Sivuillanne näkyvä LANTREKin mainos ei skaalaudu oikein mobiilinäkymässä.
Pidetään peukkuja, mutta varmaksi ei pysty lupaamaan.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tilasin tuon blokin ja en huomannut että AMD kantaan piti erikseen pyytää sovittimet. Saako nämä jälkikäteen vai joutuuko maksamaan lisää?
Moi! Varmistan tämän vielä tuotevastaavalta, mutta laitoin merkinnän tarvittavista kiinnikkeistä tuohon tilaukseesi, joka on vielä toimittamatta.
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Joku jo varmaan kysynyt, mutta tuleeko Ryzenistä tarjolle bundlea prossu+emo+jotain muuta?
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
En tiedä onko tätä jossain vaiheessa kysytty, mutta haulla en löytänyt enkä jaksa koko ketjua lukea täältä ja murosta.
Mutta miksei Jimm'ssissä ole muisteille kunnon ryhmittelyä?
Esim. komponentit->muistit->ddr4. Tähän asti oikein hyvä.
Mutta missä on vielä yksi taso josta voi valita 2x4 kitit, 2x8 kitit jne.?
Haulla tietenkin löytää jotain, mutta tästä voisi suoraan ottaa mallia kilpailijalta eli verkkokauppa.comin lajittelusta.

Edit.
Ja mitä tuo pisteytys muka tarkoittaa, kun lajittelee tuotteita? Mistään en ole löytänyt selitystä, että kuka niitä tuotteita oikein pisteyttää ja millä perusteella.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
218
Edit.
Ja mitä tuo pisteytys muka tarkoittaa, kun lajittelee tuotteita? Mistään en ole löytänyt selitystä, että kuka niitä tuotteita oikein pisteyttää ja millä perusteella.
Tuotteiden arvostelumahdollisuus olisi hyvä lisä. Ja itsekkin miettinyt aina tätä pisteytystä. Pisteyttääköhän itse Jimmy nämä tuotteet.

Ps kiitos haribo nallekarkeista ja elovena patukasta.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
364
En tiedä onko tätä jossain vaiheessa kysytty, mutta haulla en löytänyt enkä jaksa koko ketjua lukea täältä ja murosta.
Mutta miksei Jimm'ssissä ole muisteille kunnon ryhmittelyä?
Esim. komponentit->muistit->ddr4. Tähän asti oikein hyvä.
Mutta missä on vielä yksi taso josta voi valita 2x4 kitit, 2x8 kitit jne.?
Haulla tietenkin löytää jotain, mutta tästä voisi suoraan ottaa mallia kilpailijalta eli verkkokauppa.comin lajittelusta.
Tämä. Justiinsa toissapäivänä olin muistinmetsästysreissulla Jimmssissä ja kirosin tätä samaa.

Ihan nyt minimissään jos saisi noiden kittien kampojen lukumäärämerkinnät konsistenteiksi, ts kaikkiin kampojen lukumäärä suluissa joko välilyönnillä tai ilman mutta ei osaan (2 x 8GB) ja osaan (2x8GB) että voisi hakukonetta käyttämällä etsiä sopivaa kittiä.

EDIT: Mieluusti ilman välilyöntejä koska en saanut hakua toimimaan välilyönnöllisellä haulla niin että esim (2 x 8GB) olisi toiminut yhtenä hakusanakooknaisuutena.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
347
Itse hakenut mielummin hakusanalla 16GB, vaikka mukaan tuleekin joitakin 4x4GB kittejä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
210
Harvassa tuotteessa on noita arvosteluja lainkaan ja itsekin juuri ihmettelin mites niitä pääsee arvostelemaan.
 

SaunaCleanBenis

SaunaCleanPerformance
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
112
Omasta Corsair K70 näppiksestä pimeni yksi ledi, meneekös moiset takuuseen vai kö?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
149
Joulukuussa tilattu Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming. Satuin kerrankin pelaamaan ilman kuulokkeita ja kiinnitin huomiota aika ankaraan coil whineen. Kuuluu siis selkeästi kopan ulkopuolelle. Ollaanko takuun piirissä?
 
Viimeksi muokattu:

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
80
Joillain kilpailijoilla tavarat jo hyllyssä. Omani odottaa jo pöydällä. Lankkuja aika heikko valikoima jäljellä kun ainoa C6H tarttu mukaan täältä Oulusta.
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
346
No nyt Jimmy! :eek: Saittekin näköjään NES Miniä vielä tällaiselle melko myöhään tilanneelle, vaikka aikaisemmin kuulosti, että voi jäädä saamatta. Olin jo kerenny taas unohtaa koko asian ku tuli viesti, että tilauksenne on lähetetty ja en ensin yhtään tajunnu, että mitä muka oon edes tilannu. Nyt pitäisi vaan alkaa miettiä, että mitä pidempää kaapelia ja virtahässäkkää sen kanssa tarvisi. :tup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
No nyt Jimmy! :eek: Saittekin näköjään NES Miniä vielä tällaiselle melko myöhään tilanneelle, vaikka aikaisemmin kuulosti, että voi jäädä saamatta. Olin jo kerenny taas unohtaa koko asian ku tuli viesti, että tilauksenne on lähetetty ja en ensin yhtään tajunnu, että mitä muka oon edes tilannu. Nyt pitäisi vaan alkaa miettiä, että mitä pidempää kaapelia ja virtahässäkkää sen kanssa tarvisi. :tup:
Hyllystä löytyy, Playart My Arcade -jatkokaapeli NES Classic Edition -ohjaimelle, 3m, musta - 13,90€ :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 810
Viestejä
4 299 652
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom