Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Ihan on Corsairin HX1200, Super flower Leadex 1000W ja Seasonic Prime 1000W virtalähteistä pelkästään hyviä kokemuksia, kaikki 80 Platinum luokituksella. Jos niissä hädin tuskin riittää mukana tulevat kaapelit niin halpiksissa ei ainakaan eikä myöskään teho.
No kun sulla on ollut noita AAA-luokan virtalähteitä niin suosittelisitko myös kolink 520W+ virtalähteen omistajalle laittamaan 3 tai 4x riseriin yhdellä sata-piuhalla virrat? Tästä mulla oli kyse ja halusin varoittaa. Kaikilla ei ole 1000W platinum virtalähteitä ja sun viesteistä saa sen käsityksen että on ok laittaa 3-4 riseria samalla sata-piuhalla, ihan sama mikä psu käytössä. Kyllä niissä piuhoissa ja liittimissäkin on eroa ostatko kiina pommin vai laadukkaan virtalähteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
No kun sulla on ollut noita AAA-luokan virtalähteitä niin suosittelisitko myös kolink 520W+ virtalähteen omistajalle laittamaan 3 tai 4x riseriin yhdellä sata-piuhalla virrat? Tästä mulla oli kyse ja halusin varoittaa.
Tuo virtalähde ei muutenkaan jaksa pyörittää kahta korttia enempää joten tiedät itsekin vastauksen kysymykseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
@Jimm's . Olette siis tarkkoja että vain yksi 3000-sarjan RTX kortti per asiakas. Eli kun minulla on yksi RTX 3080 kortti tilauksessa teiltä (mitä olen jonottanut syyskuusta saakka) niin en voi ostaa yhtä RTX 3070 korttia teiltä että saisin helpotusta RTX3080 kortin jonottamiseen. Jos on nämä säännöt niin ehkä siirrän sen RTX 3070 kortin ostamisen toiseen kauppaan. Vaikka teillä olisi ollut nyt tänään RTX3070 korttia suoraan hyllystä saatavilla mutta en sitten voikkaan ostaa sellaista kun se pilaisi aikaisemman tilaukseni.
Näin ainakin chatissa mulle sanottiin. Luulin että tuo 1kpl/asiakas koskisi pelkkää malli sarjaa (erikseen RTX 3060Ti,3070,3080,3090 kortit) mutta koskeekin vissiin kaikkia 3000-sarjan RTX näytönohjaimia tuo 1kpl/asiakas.
Ymmärtäisin jos olisi niin että vain yksi tilaus 3080-sarjan kortista kortista, yksi tilaus 3070-sarjan kortista jne.
No jään sitten odottamaan sitä aiemmin tilattua RTX3080 korttia kun en saa RTX 3070 korttia teiltä ostaa tuon lisäksi. Täytyy varmaan kaverin kautta ostaa se haluttu 3070 kortti teiltä sitten jos haluan sääntöjä kiertää, tai sitten tosiaan ostan muualta.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
@Jimm's . Olette siis tarkkoja että vain yksi 3000-sarjan RTX kortti per asiakas. Eli kun minulla on yksi RTX 3080 kortti tilauksessa teiltä (mitä olen jonottanut syyskuusta saakka) niin en voi ostaa yhtä RTX 3070 korttia teiltä että saisin helpotusta RTX3080 kortin jonottamiseen. Jos on nämä säännöt niin ehkä siirrän sen RTX 3070 kortin ostamisen toiseen kauppaan. Vaikka teillä olisi ollut nyt tänään RTX3070 korttia suoraan hyllystä saatavilla mutta en sitten voikkaan ostaa sellaista kun se pilaisi aikaisemman tilaukseni.
Näin ainakin chatissa mulle sanottiin. Luulin että tuo 1kpl/asiakas koskisi pelkkää malli sarjaa (erikseen RTX 3060Ti,3070,3080,3090 kortit) mutta koskeekin vissiin kaikkia 3000-sarjan RTX näytönohjaimia tuo 1kpl/asiakas.
Ymmärtäisin jos olisi niin että vain yksi tilaus 3080-sarjan kortista kortista, yksi tilaus 3070-sarjan kortista jne.
No jään sitten odottamaan sitä aiemmin tilattua RTX3080 korttia kun en saa RTX 3070 korttia teiltä ostaa tuon lisäksi. Täytyy varmaan kaverin kautta ostaa se haluttu 3070 kortti teiltä sitten jos haluan sääntöjä kiertää, tai sitten tosiaan ostan muualta.
Hei! Rajoitus koskee siis korttimallia eli olet valitettavasti saanut chatista väärää tietoa. Laitatko ytävällisesti tapauksen lisätiedot yksärillä, niin laitan palautteen eteenpäin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
81
Onko tietoa, että koska ARCTIC Liquid Freezer II 280 mahtaa olla tulossa varastoon? Tilaushetkellä (28.1.) tuotesivulla oli arvio että tuota olisi ollut saapumassa 8.2., mutta tuo päivä tuli ja meni ja nyt toimitusaika-arvio on poistunut kokonaan....
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
Onko tietoa, että koska ARCTIC Liquid Freezer II 280 mahtaa olla tulossa varastoon? Tilaushetkellä (28.1.) tuotesivulla oli arvio että tuota olisi ollut saapumassa 8.2., mutta tuo päivä tuli ja meni ja nyt toimitusaika-arvio on poistunut kokonaan....
Sama juttu kuin noiden letkujen kohdalla eli jäivät kuormasta jälkitoimitukseen. Näille ei kuitenkaan ilmeiesesti ollut mitään uutta saapumisarviota. :/
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
@Jimm's tilasin teiltä pari päivää sitten Asus 27" TUF Gaming VG27AQ, 165Hz (OC) WQHD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 479€!) - 429,00€ laskulla, mutta en ehtinyt vielä avaamaan pakettia. Tämä siis tuli tarjoukseen tänään. Kysyin chatissa hyvitystä laskulle niin tarjottiin vain lahjakorttia.

Pitääkö tässä nyt palauttaa tuote ja tilata uudelleen, että saa alennetulla hinnalla?
Moi! Onko kyseessä siis Klarna vai yrityksen laskutus?
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Toivomus: Laittakaa 4-8TB Ulkoisia kovoja tarjoukseen Maaliskuulle! (Seagate Basic 4tb ja 5tb olisivat mukavia, kun vaativat ainoastaan USB kaapelin!)
 

esk

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
281

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
Hei. Onko mitään hajua koska lg 38WN95C-W näyttöjä saapuu teille?
Kysellään!
Edit: valitettavasti toimittajallamme ei ollut näille antaa uutta arviota ollenkaan :/
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969

Mikäs tämän liittimen tilanne mahtaa olla? Pari viikkoa ollut jo tilaus sisällä, mutta arvio ei ole silti päivittynyt, vaikka tukkurilla näitä näyttäisi olevan.
Tämä on jäänyt EK:n kuormasta jälkitoimitukseen, kyselen perään.
Edit: Pitäisi saapua parin viikon päästä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Saako noita keskiviikkona julkaistavia Meshify 2 Compact koteloita tällä viikolla jo hyllystä?
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Onko Cooler Masterin NR200-kotelon perusmallin saatavuus muuttunut loppusyksyn edellisen utelijoiden jälkeen mihinkään?
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Tuossa NR200P mallissa on muuten molemmat kyljet mukana, jos ei siis lasikylki kiinnosta. :hmm:

"- Mukana sekä lasi- että peltikylkipaneelit "
Niinhän siinä on. Perusmallissa ei ole mukana PCIE Riser -kaapelia, yhtä montaa tuuletinta eikä lasikylkeä, jonka myötä isossa maailmassa hinta on noin $20 (samalla 20%) vähemmän. Millekään noista ei mulla olisi tarvetta, niin siksi perusmalli kiinnostaisi.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
229
hei minulla on Fractal Design Define R6 kotelo mikähän radi olisi hyvä kattoon lähinä koko luokka 360 lähinä mietin radin paksuutta ?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
hei minulla on Fractal Design Define R6 kotelo mikähän radi olisi hyvä kattoon lähinä koko luokka 360 lähinä mietin radin paksuutta ?
Moi! Rakennatko siis osista vai onko hankinnassa AiO -jäähy?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 474
Viestejä
4 163 464
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom