Ei niitä kukaan saa kuitenkaan ostettua ilman bottejaSamaa kyssäriä noista RTX 3060 Ti -korteista.
Tuleeko huomenna 16:00?
Toisaalta myöskään AMD:n uusia näytönohjaimia ei saapunut juurikaan kauppoihin eli ongelma lienee muualla kuin itse GPU siruissa. Huomenna se nähdäänTäytyy nyt muistaa, että tämän saitin arvostellussa oltiin varovaisen optimistisia saatavuuden suhteen versus aiemmat 30x0 julkaisut.
Ja lisäksi nämähän ovat epäonnistuneita 3070-kiviä, joten riippuen prosessin kunnosta näitä voi olla oikeasti ihan hitoksen enemmän kuin 3070 konsanaan, ainakin toistaiseksi.
Joka tapauksessa hyvä homma, että saadaan lisää tuottetta tyydyttämään markkinoita!
Liity F5-arpajaisiin kun 3060 Ti tulee ja tilaa se mielumminOnkohan seuraavia tuotteita tulossa milloin valikoimaan taas? Pitäisi uusi kone kasata, niin mietin että odotellaanko vai lähdetäänkö tekemään kompromisseja nyt jo
PowerColor Radeon RX 5700 XT Red Devil OC -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 529,00€
Tekniset tiedot : GPU GPU : AMD Radeon RX 5700 XT Kellotaajuus : - Boost: Maks. 2010 MHz - Game: 1905 MHz - Base: 1770 MHz Coret : 2560 (40 CU) Muisti Kapasiteetti : 8GB GDDR6 Nopeuswww.jimms.fi
AMD Ryzen 5 3600, AM4, 3.6 GHz, 6-core - 214,90€
3. sukupolven Ryzen on viimein täällä ja tuo mukanaan tuen PCIe 4.0 -väylälle! HUOM! Ryzen 3000-sarjan prosessorit toimivat suoraan vain X570 ja B550 -piirisarjan emolewww.jimms.fi
No millos sellainen on tulossa? Ei sinänsä ajatuksena hirveästi tuollaiset F5 arpajaiset innostaLiity F5-arpajaisiin kun 3060 Ti tulee ja tilaa se mielummin
HuomennaNo millos sellainen on tulossa? Millä tavalla parempi kuin 3060? Ei sinänsä ajatuksena hirveästi tuollaiset F5 arpajaiset innosta
Aa joo, aivan. Sekoilin jotain omiani kun puhuitkin näyttiksestäHuomenna
Onkohan seuraavia tuotteita tulossa milloin valikoimaan taas? Pitäisi uusi kone kasata, niin mietin että odotellaanko vai lähdetäänkö tekemään kompromisseja nyt jo
PowerColor Radeon RX 5700 XT Red Devil OC -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 529,00€
Tekniset tiedot : GPU GPU : AMD Radeon RX 5700 XT Kellotaajuus : - Boost: Maks. 2010 MHz - Game: 1905 MHz - Base: 1770 MHz Coret : 2560 (40 CU) Muisti Kapasiteetti : 8GB GDDR6 Nopeuswww.jimms.fi
AMD Ryzen 5 3600, AM4, 3.6 GHz, 6-core - 214,90€
3. sukupolven Ryzen on viimein täällä ja tuo mukanaan tuen PCIe 4.0 -väylälle! HUOM! Ryzen 3000-sarjan prosessorit toimivat suoraan vain X570 ja B550 -piirisarjan emolewww.jimms.fi
Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavillaItsekin pohdin tässä mistä saisi ostettua ryzen 5 3600 tai million on tulossa valikoimaan vai pitääkö tyytyä r5 2600x tms.
Eikun vaan bongailemaan, r5 3600 on varmaan paras vaihtoehto +- 200€ budjetilla?Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla
Torissa ainakin oli lähinnä ostetaan-ilmoituksia noista 3600 prossuista. Aika naurettava tilanne sinänsäÄlä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla
Kyllä niitä käytettyjä tuonne tulee kun porukat saa päivitettyä 5000-sarjaan. Ja tosiaan kyllä niitä varmasti tulee jimmssillekin myytäväksi vielä, luulisin.Eikun vaan bongailemaan, r5 3600 on varmaan paras vaihtoehto +- 200€ budjetilla?
Ei. Paina sitä pikatoimitusnappia jos on kiire.pitäisköhän alkaa huolestua
Ei valitettavasti. On kyllä monesti toivottu ja taitaa kyllä olla jollain tasolla to do -listallakin.Eikö Jimmsillä ole toivelistatoimintoa sivuillaan?
Moikka! Täyttele RMA-lomake tästä, niin takuupuolemme ottaa asiaan kantaa: RMA Hakemuslomake - Jimms.fiHmm, Chatti ei ole käytössä atm, joten foorumilla sitten kysellään.
Meneekö tämä Raspin takuuseen? Käytännössä siis muistikorttia ei lue enää, oikein millään ilveellä.
Kyseessä RPi4, enkä löytänyt schematia SD-kortin lukijaan.
Tänään tuli vahvistus että black fridayn ja joulukalenterin äärellä on tarjoustakit aika tyhjät, eli erillisiä joulukuun tarjouksia ei foorumille tule vaan joulukalenteri on kaikelle kansalle sama!Tuleeko tässä kuussa foorumi tarjouksia, vai onko joulukalenteri ainut?
Moikka! Tuo 9.12. mikä tuotekortillakin mainitaan taitaa olla viimeisin arvio saapumiselle. Kuorma on ilmeisesti myöhässä.Hei,
Milloinkas tuo Mayhemsin lasti on saapumassa teille? Muistaakseni jossain kohtaa luki että olisi saapumassa 21.11, mutta on tainnut venähtää kun edelleen ilmoittaa viikon toimitusaikaa.
Olisi kiva nyt jossain kohtaa saada ainakin tuo Biocide+ ettei kokoonpano viikkotolkulla pyörisi pelkän veden kanssa.
Otetaan jos ja kun jostain saadaan!Onkos teille valikoimaan tulossa Ducky One 2 RGB TKL Cherry MX Silver kytkimillä?
Sitä varten täällä ollaan että vastaillaan, ja pyritään kyllä aidosti aina keksimään jokin ratkaisu mahdollisiin ongelmiinTäytyy kyllä antaa pojot siitä kuinka asiakaspalvelu jaksaa aina nätisti vastata näille kitisijöille.
Tässäkin olisi ollut paikka näpäyttää hiukan tuosta yrityksen koosta ja lähetysten määrästä.
Tuntuu että porukalla ei ole mitään käsitystä siitä missä kokoluokassa liikutaan.
Jo vuosia sitten satuin kuulemaan että lähetysten määrä oli 400 - 800 lähetystä per päivä.
Liikevaihto on noista päivistä tuplaantunut, joten varmaan näin sesonkina ollaan jo reilusti 1500 lähetystä/pv .
On siinä hiukan pakkaamista kahdelle pakkaajalle
Chattimiehet ei varmaan olis logistiikassa ku tielläPistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Tästä meni kysely tuotepuolelle ja tosiaan tsekkaillaan hinta uusiksi kun saatavuus paranee.Dell 27" S2721DGF, 165Hz QHD-pelimonitori, harmaa/musta - 639,00€ Oliskos tälle hinnan tarkistusta? Amazonissa 385 dollaria tällä hetkellä, ja Dellin omillakin sivuilla listattu 569e.
Ei se pakkaustahti auta, kun Posti kanittaa paketteja.. Maanantaista lähtien seuranta sanonut "Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa", mutta edelleen vaan lojuu lajiteltuna Liedossa (tai sitten Lietolaisen posteljoonin koneessa) meikäläisen 3080..Pistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessäPakkaajia on värvätty ihan erikseen
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimiEi sulla siinä tunnin parin jälkeen tullut mieleen laittaa kysymystä eri selaimella tai jopa laitteella? Onhan noita ollut usein, ettei ole mennyt perille.
Tuplamiehityksellä ollaan nyt menty jo jonkin aikaa, rekrykin oli käynnissä viime kuussa mutta tähän sumaan ei sekään ehtinyt tuomaan apuja.Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä
"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".Voisiko omille sivuille lisätä kuitin lataus mahdollisuuden? Melkein kaikilla kilpailijoilla tuntuu jo olevan. Ei tarvitsisi aina ottaa aspaan yhteyttä, kun myy tuotteen, hakee cashbackia yms.
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Ei kaikilla varmasti olekaan (itselläni on), mutta cash backien tapauksessa tuolta varmastikin saa kuitin kaivettua, kun ne hakemukset tehdään yleensä heti/pian tuotteen oston jälkeen.Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.
Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä. Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla. Eihän tuo Jimm's nyt hirveesti tuntunut vastuuta siirtelevän.Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimi
Olen monta tuotetta käynyt myymälästä ostamassa. Siellä on ostokset laitettu ”tilille”, että ne on kaikki yhdessä paikassa. Lisäksi tuolta on paljon nopeampi etsiä kymmenien tilauksien joukosta se, jonka kuittia tarvitsee verrattuna sähköpostiin."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
onko tiedossa kuinka monta olisi tulossa? Tilasin yhden 27.11 ja tilauksestani tuo jäisi ainoastaan ''odottaa tuotetta'' tilaanMolempia värejä on matkalla, odotellaan saapuvaksi ilmeisesti jo ensi viikolla meille
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä..
Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla.
Logistiikan mukaan tilanne ei ole hälyttävä, pientä viivettä olosuhteista johtuen.Mikä siellä on oikein tilanne? Kauanko keskimäärin täytyy odottaa tilauksen käsittelyä verrattuna normiaikaan?
Jos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero.Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Ei koskenut peruutusta, mutta sain asian hoidettua omin päin, suunnitelma "B" käyttöön .Jos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero.
Jep, elämä on kyllä kevyempää ja kivempaa kun ei valita liikoja, kannattaa kokeilla.Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Chatti lienee ihan solmussa? Ollut tässä nyt jo hyvän aikaa jonossa "0 asiakasta edelläsi" eikä tunnu menevän suuntaan tai toiseen.. @Jimm's
Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut.