Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Ville Suvanto

Modulaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
470
Alunperin vain huomautin että tuo lähetys oli mielestäni vähän hidas! Oikeasti miten tästä nyt on saatu tälläinen sota käyntiin? Ja joo on vittu ehdot mutta minähän kommentoin huonoa palvelua jos siltä tuntuu.




No mun kämpiltä ajaa Verkkokauppaan spåralla jossain 5-10 minuutissa. Nettikaupan kilpailuvalttina kai pitäisi olla hinnat ja hyvä palvelu? 2,5 päivää on aika pitkä aika lähettää yhtä pakettia ja siitä ei vain pääse mihinkään. Ja joo toki Joulu vaikuttaa mutta hieman vituttaa tämä jengin orja-asenne. Kunnon sosialismia että mitään palvelua ei saa vaatia ja heti haukutaan "lellityksi" tms. Valitettavasti markkinataloudessa ei pärjää itkemällä.

Joo ihmettelin kyllä kun Sunnuntaina tuli viestiä. Olen kyllä Postista iloisesti yllättynyt. Toki monessa maassa nekin toimivat viikonloppuna ja Suomessakin kuriirifirmat :kahvi:
No niin, jäitä hattuun ja takaisin asialinjalle.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 634
Pitäs Honor 8:lle saada kohtuu laadukas n. 2m pituinen latauspiuha(esim (USB Type-C - USB 3.1 A.) kohtuu hintaan. Mitä teidän valikoimasta suosittelisitte ? :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Pitäs Honor 8:lle saada kohtuu laadukas n. 2m pituinen latauspiuha(esim (USB Type-C - USB 3.1 A.) kohtuu hintaan. Mitä teidän valikoimasta suosittelisitte ? :)
Onko tuo pituus ehdoton? Suoraan listoilta ei näyttänyt löytyvän 3.0 -standardia, metrisiä Deltacon Primejä olisi lähitukkurilla.... Tarkistelen 2m kaapeleiden saatavuuden ja palaan asiaan!
 
Viimeksi muokattu:

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 634
Onko tuo pituus ehdoton? Suoraan listoilta ei näyttänyt löytyvän, metrisiä Deltacon Primejä olisi lähitukkurilla.... Tarkistelen 2m kaapeleiden saatavuuden ja palaan asiaan!
Joku 1.5m voisi myös ehkä riittää.

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
43
Toimiikohan quick charge 2.0:lla ?
Itellä juurikin tuo kaapeli, jotta saan ladattua autossa Nexus 5X -puhelinta. Jos pistän tuon kaapelin kiinni tietokoneen USB 2 tai 3 porttiin niin käyttää hidasta latausta, mutta esim. 2A syöttävästä akkupankista ja autolaturista saa kyllä ulos nopean latauksen tuolla kaapelilla. Taitaa olla kyllä eri lataustekniikka, mutta luulisi toimivan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
199
Kuinka usein pistätte paketteja postiin? Kahdesti teiltä nyt joulukuussa tilannut ja tuntuu kestävän tuo postittamisen seutu. Samana päivänä ei ole lähtenyt kumpikaan tilaus. Edellisessä tilauksessa taisi mennä kolme arkipäivää, että sain toimitusvahvistuksen sähköpostiini. Kaikkia tuotteita on ollut yli 25 kappaletta varastossa, kun olen tilauksen laittanut
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
43
Kuinka usein pistätte paketteja postiin? Kahdesti teiltä nyt joulukuussa tilannut ja tuntuu kestävän tuo postittamisen seutu. Samana päivänä ei ole lähtenyt kumpikaan tilaus. Edellisessä tilauksessa taisi mennä kolme arkipäivää, että sain toimitusvahvistuksen sähköpostiini. Kaikkia tuotteita on ollut yli 25 kappaletta varastossa, kun olen tilauksen laittanut
Luulen, että saat hakemasi vastauksen kun luet pari viimeistä sivua tästä threadista. Itsekin jo kuitenkin mainitsit sen avainsanan eli "Joulun".
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
89
Kuinka usein pistätte paketteja postiin? Kahdesti teiltä nyt joulukuussa tilannut ja tuntuu kestävän tuo postittamisen seutu. Samana päivänä ei ole lähtenyt kumpikaan tilaus. Edellisessä tilauksessa taisi mennä kolme arkipäivää, että sain toimitusvahvistuksen sähköpostiini. Kaikkia tuotteita on ollut yli 25 kappaletta varastossa, kun olen tilauksen laittanut
Juu jouluruuhkat sielläkin. Itselläni meni kans melkein koko viikko että lähti postiin tuote jota oli varastossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Luulen, että saat hakemasi vastauksen kun luet pari viimeistä sivua tästä threadista. Itsekin jo kuitenkin mainitsit sen avainsanan eli "Joulun".
Ei ole pelkästään joulun ongelma. Monta vuotta jo niistä ajoista kun paketit lähti tilauspäivänä. Näinkin on joskus ollut.

E: Kiire jos ollut niin saanut kyllä aina järjestettyä lähtemään nopeesti :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
43
Ei ole pelkästään joulun ongelma. Monta vuotta jo niistä ajoista kun paketit lähti tilauspäivänä. Näinkin on joskus ollut.
Ok, ei ole omakohtaista kokemusta tuosta samana päivänä lähettämisestä kun itse tilaillut lähes aina niin myöhään (klo 16 jälkeen) että kerinnyt vasta seuraavan päivän postiin. Lähinnä tuota ajattelin, että kun kesti 3 päivää niin siinä olisi joulukiireistä kiinni :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Toimitusajat tuntuvat edelleen puhuttavan ja huolestuttavan, joten päivitetään tännekin: Logistiikkapuolen tonttujen mukaan tilanne on se, että eilisen puolella tilatut hyllytuotteet ehtivät normaaleilla kuljetuksilla aatoksi kotiin (kunhan postirekka ei eksy matkalla)! Maksullisella Express Flex-kotiinkuljetuksella (12,50 euroa) saat vielä hyllytuotteet ajoissa pakettiin! Lahjakortin ehtii ostaa vielä aattonakin ;) Pysykää rauhallisina, jatkakaa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Oispa huominen Aceri jokin kunnollinen näyttö, eikä mikään satasen lelu... :smoke:
Huomenna taitaa olla Noctuaa ja vasta ylihuomenna Aceria. Noctualta olisi hienoa saada D15/D15S mutta vähän epäilen. Acer voisi olla XB271HU mutta mihin hintaan?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 843
Mä olen päivittämässä teiltä ostetun BF päivänä Asus DUAL-GTX1060-O3G biossia. Se on nyt yli 30min mennyt. Kone ei ole jumissa. Jos keskeytän prosessin ja näyttis menee sekaisin niin meneekö takuuseen?

Edit: Ei enään mitään. Lopetin prosessin ja käynnistin koneen uudestaan. Nyt meni läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Mä olen päivittämässä teiltä ostetun BF päivänä Asus DUAL-GTX1060-O3G biossia. Se on nyt yli 30min mennyt. Kone ei ole jumissa. Jos keskeytän prosessin ja näyttis menee sekaisin niin meneekö takuuseen?

Edit: Ei enään mitään. Lopetin prosessin ja käynnistin koneen uudestaan. Nyt meni läpi.
Tuollainen ei valitettavasti kuulu takuun piiriin, mutta kotivakuutus saattaa korvata.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 369
Huomenna taitaa olla Noctuaa ja vasta ylihuomenna Aceria. Noctualta olisi hienoa saada D15/D15S mutta vähän epäilen. Acer voisi olla XB271HU mutta mihin hintaan?
Totta, seison ojennettuna!
Taisin vähän hätäillä, kun ei malta odottaa tarjousta, josta ei voi kieltäytyä. :)
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Huomenna taitaa olla Noctuaa ja vasta ylihuomenna Aceria. Noctualta olisi hienoa saada D15/D15S mutta vähän epäilen. Acer voisi olla XB271HU mutta mihin hintaan?
Itse odottelin toiveikkaana että Asus luukun takaa paljastuisi Asus PG279Q, mutta toisin kävi. Viimeinen kiinnostava luukku on tuo Acer, XB271HU käy myös, jos sellainen sieltä paljastuisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
124
ThrustMaster T500 RS -ratti/poljin -yhdistelmä, PC/PS3

Olisko tälle mitään toimitusaika arviota?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
149
Eilen aamupäivällä laitettu tilaus sisään, nyt paketti venaamassa lähi-Alepassa. Arvon Jimmyt, olette ihan ministereitä. Tosin nyt on postikin laittanut vitosvaihteen pesään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Millon teillä on ollut r9 fury x 399e tarjouksessa? Miksi tämö on menny täysin ohi meikäläiseltä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
Milloin seuraava tuote tulee varastoon?

Alphacool 120x20x0,5mm Eisschicht lämpötyyny, 14W/mk (Sarcon XR-Hj), 2kpl
Tuotekoodi:
AT1011304
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
490
Tuli tuossa viikon alussa tilattua Intel Skylake i3-6100. Silloin arvioitu saapuminen teille varastoon oli muistaakseni 23.12. Nyt tuotteen tiedoissa näkyy, että arvioitu saapuminen varastoon olisi 01.01.

Tarkoittaako tuo, että 23.12. päivä (eli tänään) olisi tulossa jo joku erä, ja sen lisäksi sitten vuoden alusta tulee vielä uusi erä varastoon? Vai onko tuotteen toimittamisessa teille viivästys?
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 662
Viestejä
4 291 821
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom