Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Moro,
Mielenkiinnolla olen huomannut että, olette saaneet myyntiin kohtalaisen paljon Aqua Computerin kamoja. Haku löytää jo peräti 48 kpl tuotteita tämä hyvä, MUTTA MUTTA,
arvaan jo vastauksen...

Missä luuraa Vision kamat, prossa blogit, näyttis blogit, RGBpx, radit ja piuhat jne.. .
Olen jo useamman vuoden kysynyt teiltä näitä Aqua Computerin tuotteita myyntiin. Ja tässä ajassa olen jo tilannut usemmalla tonnilla Aqua Computerin tuotteita ympäri eurooppa ja Jenkkilää. Ja jos vastaus taas kerran on se että tukkurilla ei ole kyseisiä tuotteita, niin vaihtakaa tukkuria tai sitten kysykää emoyhtiöltänne Casekingiltä mistä tilaa se tilaa Aqua Computerin tuotteita, 258 kpl Aqua Computerin tuotetta tilattavissa Casekingiltä.

Tietysti jos haluatte että minun euroni ei kelpaa teille niin, ei kannata tehdä mitään asian suhteen. Osaan kyllä tilata sieltä mistä saan tuotteeni, mutta ajattelin että olisi kiva jos voisisi tilata Suomesta, että saataisiin työtä tänne Suomeen.

Toinen kysymys koskee Aqua Computerin takuita, teidän kautta 1 vuosi, mutta tehdas saksassa antaa kaksi vuotta? Mistä tämä ero? Pitääkö toinen vuosi hoitaa itse suoraan saksaan.

Viimeksi muokattu:
Taitaa huomenna uudet Ryzenit tulla vasta ennakotilaukseen.
Juu tiedän mutta ennakkotilaus ja myynti kuulostaa omaan korvaan aika samalta kun vain viikkoa myöhemmin "myynissä". vaikka hylyssä varmaan yhtäpaljon tavaraa oli se 1.7 tai 7.7

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Moro,
Mielenkiinnolla olen huomannut että, olette saaneet myyntiin kohtalaisen paljon Aqua Computerin kamoja. Haku löytää jo peräti 48 kpl tuotteita tämä hyvä, MUTTA MUTTA,
arvaan jo vastauksen...

Missä luuraa Vision kamat, prossa blogit, näyttis blogit, RGBpx, radit ja piuhat jne.. .
Olen jo useamman vuoden kysynyt teiltä näitä Aqua Computerin tuotteita myyntiin. Ja tässä ajassa olen jo tilannut usemmalla tonnilla Aqua Computerin tuotteita ympäri eurooppa ja Jenkkilää. Ja jos vastaus taas kerran on se että tukkurilla ei ole kyseisiä tuotteita, niin vaihtakaa tukkuria tai sitten kysykää emoyhtiöltänne Casekingiltä mistä tilaa se tilaa Aqua Computerin tuotteita, 258 kpl Aqua Computerin tuotetta tilattavissa Casekingiltä.

Tietysti jos haluatte että minun eroroni ei kelpaa teille niin, ei kannata tehdä mitään asian suhteen. Osaan kyllä tilata sieltä mistä saan tuotteeni, mutta ajattelin että olisi kiva jos voisisi tilata Suomesta, että saataisiin työtä tänne Suomeen.

Toinen kysymys koskee Aqua Computerin takuita, teidän kautta 1 vuosi, mutta tehdas saksassa antaa kaksi vuotta? Mistä tämä ero? Pitääkö toinen vuosi hoitaa itse suoraan saksaan.
Mitenkäs tuon Steelseries rival 650 hiiren hinta? Aikas korkee kilpailijoihin nähden
Laitetaan kumpainenkin asia selvitykseen tuotevastaaville :)

Miltähän näyttää Crucialin MX500 1TB toimitukset? Tällä hetkellä toimitusaikaa ei vahvistettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Miltähän näyttää Crucialin MX500 1TB toimitukset? Tällä hetkellä toimitusaikaa ei vahvistettu.
Jos viittaat SATA-versioon niin se taitaa olla samassa kuormassa tulossa sen Crucialin muistin kanssa :o

Jimm's GtG Rocket, pelitietokone

Onko näitä mahdollista saada ilman m.2 levyä ja käyttistä ja mikäli kyllä, mihin hintaan?

Raxama

Köyhä

Onko näitä mahdollista saada ilman m.2 levyä ja käyttistä ja mikäli kyllä, mihin hintaan?

Noh tolla tavalla ainakin, säästäähän tossa sen lähemmäs parisataa, epäilen että ne noita valmiita koneita alkaa enää purkamaan, lisäks Windows saattaa olla OEM joka sit hankaloittaa asioita.

Toisaalta uudet AMD:t tulee ihan parin päivän päästä (7.7), odottele prossua ainakin sinne asti niin saat samaan hintaan todennäkösesti tehokkaampaa vehjettä.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani

Moi! GTG-koneita ei valitettavasti voi muuttaa, koska ovat nimensä mukaisesti Good to Go eli varastokoneita. Tilauksesta (2-3 viikon toimitusaika, jos osat löytyy fiksusti) kootaan sulle sitten ihan miten customi paketti tahansa, jos haluat :)

escalibur

”Tietäjät, ne tietää.”
Ylläpidon jäsen
Osaatteko sanoa mahtuuko Kraken X52 AIO-jääyt Fractalin Meshify C-kotelon kattoon, jos kotelon etuosassa on Kraken X62 asennettuna?

Moro,
arvaan jo vastauksen...

Tietysti jos haluatte että minun euroni ei kelpaa teille niin, ei kannata tehdä mitään asian suhteen. Osaan kyllä tilata sieltä mistä saan tuotteeni, mutta ajattelin että olisi kiva jos voisisi tilata Suomesta, että saataisiin työtä tänne Suomeen.

Lainasin itseäni ja nostan ison kiitoksen Jimm's:lle. AquaComputerin tuotteita on tullut lisää ja takuu nyt tuo 2 vuotta. Loistavaaaa!!!!!! TÄSTÄ ISO KIITOS

PS: Vielä myyntiin nuo farbwerk for RGBpx ledit niin @Sampsa tykkää sekä Calitemp digital temperature sensor ja aquabus X4 for aquaero 5/6 niin rupeaa olemaan vesi lelut kasassa.

Tämä voi olla ehkä hieman erikoinen kysymys, mutta kysympä kuitenkin.

Mikäli tilaa teiltä emolevyn ja BIOS-päivityksen sekä prosessorin samanaikaisesti, lukee palvelun kuvauksessa, että siihen sisältyy tällöin prosessorin asennus emolevylle.

Mitäs jos sen sijaan haluaisinkin pelkän BIOS-päivityksen ja päästä ihan itse avaamaan prosessorin pakkauksen sinettejä myöten? Pitääkö tehdä tilaukset erikseen? :eek:

Jimmsiltä varmaan onnistuu uusimman BIOSin asennus b450 emolevyyn, jos ostaa emolevyn ja uuden Zen2 prosessorin yhtäaikaa? Itseltä kun ei löydy vanhaa AM4 sopivaa prosessoria.

Onko Mi9T mallien hinnat lopullisia ja onko mahdollisesti tulossa ihan teidän varastoihin, vai pelkästään tilauksesta?

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
84 699
Jäsenet
37 617
Uusin jäsen
Legoinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom