Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
4
Tässä on maanisesti tullut päivitettyä viimeiset 35min tuota tarjoussivua mutta pakko se on näemmä nukkumaan käydä jos Jimmsin sivut on eri aikavyöhykkeellä tai vielä talviajassa :D.

Tosin pakko kyllä antaa propsit siitä, että edellisistä aleista tuli virtalähde nopeasti perille eli ilmeisesti on ruuhkat saatu selätettyä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 692
00:00 UTC ilmeisesti. Tässä jää yöunet kyllä vähän vähiin kun töihinkin pitäisi mennä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Heihoi kaikki tarjouksia vatvovat! Tässä tuli jo illan päivystävälle Aspan soturillekin yllätyksenä että tarjoukset eivät tulleetkaan linjoille 00:00 kuten moni tulkita saattaa. Mikäli tarjousten oli tosiaan tarkoitus tulla nyt linjoille, niin asia korjataan heti aamusta kun asiasta vastaavat henkilöt ovat saapuneet tapaturmapaikalle.

Pahoittelut väärinymmärryksestä :shy: aamulla ollaan taas kaikki hieman viisaampia :geek:
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Olen hereillä nyt. Aamulla nukun / olen töissä. Harmittaa jos missaan jonkin pommitarjouksen tämän takia.
 
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
4
Kieltämättä vähän jää suolainen maku suuhun jos aamulla parhaat tarjoukset on mennyt parempiin suihin kun tuli kerrankin valvottua alennusten perässä.
 
Liittynyt
14.04.2019
Viestejä
1
Ai että harmittaa. Elämäni ensimmäiset Jimm's ostokset joutuu odottamaan. Ostoskori ois täynnä tavaraa ja vielä oottelin että jos jotain kivaa sinne lisäksi ottais.

Noh ei auta oottaa ku aamuun, jos en nyt suutuspäissäni ja kostomielessä tee ostoksia muualta. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
49
Olen hereillä nyt. Aamulla nukun / olen töissä. Harmittaa jos missaan jonkin pommitarjouksen tämän takia.
Kieltämättä vähän jää suolainen maku suuhun jos aamulla parhaat tarjoukset on mennyt parempiin suihin kun tuli kerrankin valvottua alennusten perässä.
Ai että harmittaa. Elämäni ensimmäiset Jimm's ostokset joutuu odottamaan. Ostoskori ois täynnä tavaraa ja vielä oottelin että jos jotain kivaa sinne lisäksi ottais.

Noh ei auta oottaa ku aamuun, jos en nyt suutuspäissäni ja kostomielessä tee ostoksia muualta. :D
Olen kertakaikkisen pöyristynyt ja tärisen. Varmaan meni kuukauden yöunet.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
MAANANTAITA PALLEROISET!

Kunnon maanantaimeininkiin sopivasti niin tarjouskarkeloita kohtasivat tekniset haasteet, eikä tarjouksia saatu ajallaan linjoille. Juurisyy on selvityksessä mutta näillä näkymin tarjoukset saadaan online TÄNÄÄN MAANANTAINA klo 12! Nöyrimmät pahoittelut viivästyksestä ja sen aiheuttamasta mielipahasta!

 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 692
MAANANTAITA PALLEROISET!

Kunnon maanantaimeininkiin sopivasti niin tarjouskarkeloita kohtasivat tekniset haasteet, eikä tarjouksia saatu ajallaan linjoille. Juurisyy on selvityksessä mutta näillä näkymin tarjoukset saadaan online TÄNÄÄN MAANANTAINA klo 12! Nöyrimmät pahoittelut viivästyksestä ja sen aiheuttamasta mielipahasta!

Saisiko alennusta ergonomiatilpehööreistä jos läpi yön jatkunut F5-jumppa on aiheuttanut RSI:n? :D
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Meh, ainoa hyvä mielestäni oli 1070ti 349€ mutta juuri tuo sama malli on jo itsellä :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
701
Tarjoukset oli kyllä vähän laimeat, tuttuja tuotteita joita näkee useasti tarjouksessa, ja ajoittain vielä paljon suuremmilla alennuksilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Hyviä tarjouksia oli mielestäni. :geek: Asuksen Delta RGB kuulokkeet ja repun kannettavalle tilasin heti.

Tuo Asuksen mikrofoni kiinnostaisi myös. :)
 
Liittynyt
20.06.2018
Viestejä
146
Laittakaas nyt vähä parempia tarjouksia Ryzeneist, tiiän et haluutte niistä eroon ku uudet kolkuttaa jo ovella
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Oliko tämän mahdollisuudesta tietoa? Casekingillä näyttää olevan Saksassa TKL:ää silent redeillä juurikin listattuna.
Kelpaako sulle siis saksalainen layout? Duckyn euroopan ja varsinkin pohjoismaiden saatavuudet ovat olleet vähintäänkin haastavat.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Kelpaako sulle siis saksalainen layout? Duckyn euroopan ja varsinkin pohjoismaiden saatavuudet ovat olleet vähintäänkin haastavat.
Kyllähän sitä Nordicia mieluiten haettaisiin. Voisihan sen toki kiertää, jos mukaan niihin saisi vaikka lisäoptiona suomalaisen Y ja Z hatun?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 011
No siinä tapauksessa toki jos nuo ovat erilaisia. Tullut vaan itse aina käyteltyä näppiksiä, jossa kirjaimien hatut on aikalailla samoja, niin ei tullut mieleen :)
Kaikki normaalit (ei läppärin taitsamannäköiset) mitä itse viimeisen 10 vuoden aikana oon läyttäny on ollu tämmöisiä kuperia.


Edit: Koveria, ei kuperia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
199
Kumma juttu kun ei saada kahdessa arkipäivässä pakettia edes postiin tiputettua. Olen täällä raivonvallassa
1-4 päivässä luvattiin toimitus
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kumma juttu kun ei saada kahdessa arkipäivässä pakettia edes postiin tiputettua. Olen täällä raivonvallassa
1-4 päivässä luvattiin toimitus
Moikka! Toimitusaikojen puitteissa ollaan kuulemma kautta linjan, eli jos laitat yksärillä tilausnumeron niin voitais tarkistaa että tilauksessa ei ole mitään hämminkiä!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kyllähän sitä Nordicia mieluiten haettaisiin. Voisihan sen toki kiertää, jos mukaan niihin saisi vaikka lisäoptiona suomalaisen Y ja Z hatun?
Voidaan kysellä saksaleiskaa. Varaosatkin tulee Duckyltä jos tulee eli niidenkin kanssa voi olla vähän niin ja näin....
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 189
Laittakaas ikkunaton Define R6 tarjoukseen niin varmaan nappaisin sellaisen. Ikkunallisia tuntuu olevan jatkuvasti tarjolla :)
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
230
Kaikki normaalit (ei läppärin taitsamannäköiset) mitä itse viimeisen 10 vuoden aikana oon läyttäny on ollu tämmöisiä koveria.
Totta, aavistuksen erilainen kallistus kullakin rivillä. Selvästi tuntui, kun Duckyssä vaihtoi hatut Dvorak-järjestykseen. Mutta, ... siihen tottuu.
 
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
4
Tuleeko näitä tarjouksia viikon aikana lisää? Vai onko kaikki tarjoukset jo julkaistu? Vähän tuhnuja oli koneen päivittämistä toivovalle :)
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
65
Hienoa, että Jimmsillä on herätty ITX villitykseen, verkkosivulta pystyy näppärästi rajaamaan ITX tarjonnan eri tuoteryhmissä ja tuotevalikoimaan on rohkeasti otettu mm. kotelopuolella Louqe Ghost S1, Streacom DA2 ja Dan Cases A4-SFX. Toivottavasti myyntiin tulee myös kesällä uusin versio Dan Casen A4-SFX kotelosta, V4.

Mitä pääsiäistarjouksiin tulee, Samsung 1TB 970 EVO Plus lähti jo ostoskoriin. Kiitos!
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
567
Thermal Grizzly Carbonaut -lämpötahnankorvikkeet eli nämä uudelleenkäytettävät jutskat prossun ja tuulettimen väliin tulevat varmaan listoille sitten kun niitä saa?
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Siinäpä oli rytzeniä poppoolle ;)

Viksuaha nuo on myydä alta pois ku uudet kohta tulee hyllyyn.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 571
Viestejä
4 204 486
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Velpsu1221

Hinta.fi

Ylös Bottom