Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Signa

    Signa Hoegaardener Team H2O

    Viestejä:
    1 570
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    @Jimm's
    Onko Mobilepay tulossa maksutavaksi?
     
  2. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  3. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Näiden hinnat tarkisteltu! Ensiksi mainittua saadaan parissa-kolmessa viikossa, jos lyöt tilauksen sisään!
     
  4. tikkara

    tikkara

    Viestejä:
    352
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ainakin kaikki sakemannit antaa 3-vuotta.
    Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse im Test

    Garantie

    Sapphire gibt auf Grafikkarten grundsätzlich drei Jahre Garantie ab Kaufdatum, die Abwicklung findet über den Händler oder alternativ über den Hersteller statt. Letzteres gilt jedoch nur, wenn der Händler die RMA verweigert. Zuerst sollte also der Weg über den Verkäufer gegangen werden.

    Hersteller Zeitraum Optional verlängerbar Abwicklung
    Sapphire 3 Jahre - Händler oder Hersteller

    Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 Officially Announced (updated)

    • Warranty: three years
    Myös UK

    Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56, 8GB HBM2, HDMI, 3x DP, full retail (11276-02-40G) starting from £ 440.08 (2019) | Skinflint Price Comparison UK

    Warranty three years (handling by merchant, at refusal over Manufacturer)

    Ja eikös nämä teillekin saksanmaalta tule vai kestääkö matka vuoden:rolleyes:
     
  5. confu

    confu

    Viestejä:
    26
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Chloe, LaDeX, Huittinen ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  6. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos lisätiedosta! Sapphiren omilta sivuilta en äkkiseltään löytänyt takuuajan pituudesta lainkaan mainintoja... Laitetaas tästä kyselyä tuotepuolelle :)
     
  7. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei ole ainakaan toistaiseksi mitään tietoa :/
     
  8. hane10

    hane10

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2018
    Minkä päivän tilauksia tänään lähetellään? Olisi mukava tietää ruuhkan tilannetta
     
  9. Karhu47

    Karhu47 Tukijäsen

    Viestejä:
    71
    Rekisteröitynyt:
    29.05.2018
    Kyllä se on 3 vuotta. Ystävällinen asiakaspalvelu auttaa näissä tarvittaessa. Hommat on toiminut tähän asti moitteetta.
     
  10. potmi

    potmi

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2018
    Täytyykin antaa Jimmsille taas pisteet kotiin, Black Fridayn ostoshuumassa päädyin tilaamaan Samsungin tarjous SSD:n mutta ostoskoriin tuotteen saatuani en saanut tilausta läpi, vaan sivu kaatui useamman kerran kunnes sain masentavan ilmoituksen, ostoskorissasi oleva tuote on loppunut.
    Mutta, asiaan! Maanantai ei tuntunut enää maanantailta, kun puhelimeen kilahti ilmoitus, että tilaamanne tuotteet on postitettu.
    Tämä siis valittamatta tilauksen keskeytymisestä. Arvostan toimintaanne suuresti, ja haluankin tässä kiittää teitä henkilökohtaisesti saamastani erinomaisesta palvelusta.
     
    zZzz tykkää tästä.
  11. k451

    k451

    Viestejä:
    42
    Rekisteröitynyt:
    04.11.2016
    Hieno homma!
     
  12. joonabbi

    joonabbi

    Viestejä:
    111
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
  13. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  14. The Illusive Man

    The Illusive Man

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
  15. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei oo ollut juttua ainakaan tietääkseni, mutta välitetään vinkki/toive eteenpäin....
     
  16. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onko sulla siis tilaus sisällä tai teetkö sellaisen pian? Kysyn tuotevastaavalta, millä aikataululla tuota on tulossa.
     
  17. Signa

    Signa Hoegaardener Team H2O

    Viestejä:
    1 570
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Viimeksi muokattu: 06.12.2018
    Jimm's tykkää tästä.
  18. The Illusive Man

    The Illusive Man

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
    Ei ole, mutta olen aikeissa tehdä tilauksen, jos tuote tulee saataville säädyllisessä ajassa.




    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]
     
  19. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    On se hyvä että kanssakeskustelijat pitää huolta! Selvittelen ja palaan asiaan, tuotevastaava ei valitettavasti ole tänään toimistolla.
     
  20. LaDeX

    LaDeX

    Viestejä:
    556
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jumaleissön! Tämä lähtee tilaukseen heti kun tulee. Oma wanha MX518 väistyi vasta kun alkoi kylkien kumi menemään pelkäksi tahmaksi.
     
    Chloe tykkää tästä.
  21. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Noniin, saatiinhan tähän jonkinlainen selviö! Eli Sapphiren tuotetakuu vaihtelee alueittain ja pohjoismaissa se on virallisesti 2 vuotta. Meille tuotteet tulevat paikalliselta toimittajalta, eli saksan käytännöt eivät tässä valitettavasti päde :/

    Suosittelisin siis kahden vuoden jälkeen olemaan yhteydessä suoraan Sapphireen mahdollisen lisätakuun tiimoilta!
     
  22. Kraftal

    Kraftal

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2018
    Tämä olisi ihan jees tietää että saako tälläkään viikolla tilausta vai vieläkö odottelu on pitkä.
     
  23. sam_

    sam_

    Viestejä:
    12
    Rekisteröitynyt:
    13.06.2017
    Jep, peruutin tilauksen toisesta firmasta kun Jimmsillä yleensä lähtenyt seuraavana päivänä matkaan.

    E: Paketti lähti tänään (ke 5.12) matkaan, kiitos ystävällisen asiakaspalvelun
     
    Viimeksi muokattu: 05.12.2018
  24. humanpro

    humanpro

    Viestejä:
    70
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ainakaan oma viime keskiviikkona tehty tilaus ei ole vielä lähtenyt liikkeelle. Aspaan soitin muussa asiassa ja samalla kysäsin niin itsenäisyyspäivä todennäköisesti sotkee vielä sen verran että ei tällä viikolla taida paketti keretä perille.

    Edit: Sinänsä tässä tapauksessa ei hirveästi harmita kun tilattu tuote halpeni satasella tänään niin kerkesi hinnan vielä korjata ennen lähetystä.
     
  25. Kraftal

    Kraftal

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2018
    Jahas itsekkin ke kyseisen tilauksen tein joten täytynee puntaroida vaihtoehtoja tässä tapauksessa jos ei kerta välttämättä kerkiä edes lähtemään saatika saapumaan täksi viikoksi.
     
  26. kmartimo

    kmartimo

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    14.08.2017
    Juuh, ei oo vielä oma viime tiistainenkaan tilaus lähtenyt eli lagia on ainakin viikko ;)
     
  27. Kissabussi

    Kissabussi

    Viestejä:
    31
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2018
  28. Marti77

    Marti77 Team H2O

    Viestejä:
    651
    Rekisteröitynyt:
    16.12.2016
  29. carnifexi

    carnifexi

    Viestejä:
    92
    Rekisteröitynyt:
    13.03.2017
    Iso peukku Jimmssin aspalle hetki sitten tapahtuneesta toiminnasta Laurin kanssa! On kyllä tosi kätevää, että on tuo chatti sivuilla, niin on helppo hoitaa asiat. :tup:
     
  30. Kiema

    Kiema

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    03.09.2018
    Yhdyn tähän! Mahtavaa palvelua. Peukut Laurille :tup:
     
  31. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  32. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Otetaan :)
     
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  34. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tähänkin saatiin nyt vastaus, eli parissa viikossa saadaan jos lyöt tilauksen nyt sisään :)
     
  35. Juhanator

    Juhanator Team Stream

    Viestejä:
    534
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Miksi nykyään tuotteen postitusta pitää odottaa useampi arkipäivä?
    Kummastelen sitä siksi että nyt toinen tilaus joka näin. Kyseessä on tuote, jota on varastossa, hiiri.
    Esimerkiksi tilasin ulkomailta videotykin, joka tuli Puolan varastosta viidentenä arkipäivänä. Rajojen sisäpuolella sama tahti ei oikein positiivista fiilistä saa aikaan.

    Muistan ajan jolloin tuotteet sai edes 2 päivän sisällä postiin, joskus seuraavana päivä jimssiltä.

    Onko ilmaiset postit siirtyneet postitusnopeuteen?

    Edit:
    Selasin taaksepäin ja ilmeisesti joulukiireitä.
    Kuukausi sitten tosin muisikampasetti myös odotteli päivätolkulla postitusta,
    tavaraa oli saldossa. Tuli vain Dejavu- fiilis.
     
    Viimeksi muokattu: 05.12.2018
  36. hyperbop

    hyperbop

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
  37. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laitetaampa tuotepäälikölle selvitettäväksi. Palaamme mahdollisimman pian.

    Edit: otetaan listoille lähiaikoina :)
     
    Viimeksi muokattu: 06.12.2018
  38. Swedgin

    Swedgin

    Viestejä:
    24
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuleeko lähiaikoina Jimm'sille jotain prossu + emolevy + muistikitti -bundleja Coffee Lake Refresh hengessä?
     
  39. Keimopetteri

    Keimopetteri

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    16.09.2017
    29.11 maksettu tilaus, ja tuotteita ollut kokoajan hyllyssä, eikä tilausta edes kerätty vielä. Ymmärrän ruuhkahuiput, mutta pitäisiköhän kauppiaankin ymmärtää ne, ja reagoida tarpeen mukaan? Paljon on tullut tilattua, mutta nyt alkaa jo otsasuonta pakottamaan odotus. Chattiakin on aiheesta laitettu.
     
  40. Propane

    Propane

    Viestejä:
    19
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Juu, vähän sama tilanne. 30.11. pv tilattu ja kysäisin chatissa tilannetta ja muuttamassa toimitustapaa, niin ei taida lupailtu 6 arkipäivää pitää paikkansa. Onneksi vasta ensi viikolla ois todellinen tarve saada kone kasattua.
     
  41. Kiiski Vastaranta

    Kiiski Vastaranta

    Viestejä:
    112
    Rekisteröitynyt:
    03.12.2016
    Yhdyn kuoroonne, 28.11 tilattu ja ingenting. Noh, kai se joskus.
     
  42. Stang65

    Stang65

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    19.12.2016
    Täälläkin sama juttu. Peruin tilauksen ja tilasin Saksasta. Osa tuli kahdessa päivässä kotiin. Maksoin posteja ilomielin 14euroa.
     
  43. hane10

    hane10

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2018
    Joo ei tosiaan tullut varastossakaan olevat tavarat tuohon kuuteen arkipäivään, mikään kauppa ei ole vielä toistaiseksi ollut näin hidas ruuhka-aikoinakaan.
     
  44. Pikkumise

    Pikkumise

    Viestejä:
    128
    Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Taitaa olla porukka tottunut liian nopeisiin toimitusaikoihin. 6 arkipäivää ei ole edes kulunut teidän tilauksien kohdalla.

    @Jimm's ette ole vieläkään vastanneet yv viestiin parin viikon takaa..
     
  45. hane10

    hane10

    Viestejä:
    5
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2018
    27.11. tilaus sisään, kyllä tässä 6 arkipäivää on täynnä.
     
  46. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  47. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]

    Koskien palautteita lainaamme itseämme edelliseltä sivulta:

    Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan, myös tänään itsenäisyyspäivänä pakkaamme tilauksia normaalisti. Talkoohommiin tullaan myös ensi viikonloppuna.

    Toimintaohje pysyy samana: Jos tilauksen kanssa on kriisi, siitä kannattaa soittaa asiakaspalveluun, chattailla tai laittaa vaikka tilausnumero yksärillä, niin saadaan potkittua akuutimmat liikkeelle mikäli eivät ole ns. "omalla painolla" liikahtaneet.

    Tilauksia paukutellaan liikkeelle järjestyksessä, jonka vuoksi ruuhka purkautuu hitaasti mutta varmasti. Varastoon on saapunut myös joitain kauan odotettuja täydennyseriä, jonka vuoksi tilauskannasta on noussut myös Black Fridayta edeltävältä ajalta tilauksia jonon kärkeen.

    Jottei kuulostaisi liikaa selittelyltä, niin lopuksi haluamme ilmaista vilpittömät pahoittelumme ruuhkan aiheuttamista viivästyksistä sekä niistä johtuvasta haitasta ja mielipahasta! Peace, love and hardware! Muistakaa, että ongelmat on tehty ratkottaviksi :)
     
    dot1q, zZzz, Tzandels ja 9 muuta tykkäävät tästä.
  48. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    2 973
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Aissaakeli, onkohan mennyt ohi silmien tilauskyselyiden lomassa :eek:
    Otetaas heti työn alle!

    Edit: vastattu'd
     
    Viimeksi muokattu: 06.12.2018
  49. Juhanator

    Juhanator Team Stream

    Viestejä:
    534
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Omalta osaltani en tarvitse kiirehdintää tuotteen kanssa, eli saa mennä omalla painollaan.
    laitoin yv:nä tuon myös. Aiempi viestini oli lähinnä sellainen "eikai tämä ole uusi postitustahti"- huoli
    mutta asia ok nyt.

    Ymmärrän että siellä on nyt kiirepiikki iskenyt eli tsemppiä kuitenkin jonon purkuun:)
     
    Jimm's tykkää tästä.
  50. Kiiski Vastaranta

    Kiiski Vastaranta

    Viestejä:
    112
    Rekisteröitynyt:
    03.12.2016
    Ymmärrän kyllä, että on kiirettä, mutta malttamaton ihminen on vähän malttamaton. :D Pian edellisen viestini jälkeen tosin tulikin jo tekstari matkahuollon seurantakoodin kera, joten homma etenee. :tup:
     
    Jimm's tykkää tästä.